هتل های ترکیه
نوشته شده توسط : fnz.pni

هتل سابنا استانبول ترکیه

هتل سابنا یکی از هتل های 3 ستاره شهر استانبول است که در منطقه آکسارای این شهر قرار  دارد. این هتل خدمات خود را به صورت BB ارائه داده و دارای 42 اتاق می باشد. هتل در نزدیکی ایستگاه تراموا قرار داشته و دسترسی بسیار خوبی به مناطق دیدنی و مراکز خرید استانبول دارد. اتاق های هتل همگی از نوع استاندارد بوده و دارای امکانات مینی بار، تهویه، تلویزیون، اینترنت، تلفن و صندوق امانات هستند. رستوران این هتل غذاهای ترکی و بین المللی سرو می کند و کافی شاپ هتل به صورت 24 ساعته در دسترس است. هتل سابنا در فاصله 15 کیلومتری فرودگاه آتاتورک قرار دارد و ترانسفر فرودگاهی برای شما مسافران تور ترکیه مهر 96 با هزینه اضافی در دسترس است.

هتل سابنا استانبول ترکیه

هتل سابنا استانبول ترکیه

هتل سابنا استانبول ترکیه


هتل آداکوله کوش آداسی ترکیه

هتل 5 ستاره آداکوله کوش آداسی ترکیه یکی از بهترین هتل های شهر کوش آداسی است که در قسمت شمالی شهر و در کنار ساحل زیبای دریای اژه قرار گرفته است. هتل UALL بوده و دارای ساحل اختصاصی می باشد. هتل در سال 2006 بازسازی شده است و دارای 278 اتاق است که دارای امکانات مینی بار، تلویزیون، صندوق امانات، تلفن، حمام با سشوار و بالکن هستند. هتل آداکوله در بالای یک صخره قرار گرفته که با جنگل احاطه شده است و منظره بی نظیری از دریا به شما مسافران تور ترکیه نوروز 97 ارائه می دهد. استخر روباز هتل در محوطه قرار گرفته است که در همه ی فصل های سال می توانید از آن استفاده کنید. هم چنین هتل دارای پارک آبی با سرسره های جذاب و هیجان انگیز می باشد. از دیگر امکانات هتل آداکوله می توان به استخر سرپوشیده ، استخر کودکان، سونا، جکوزی، ماساژ، حمام ترکی، زمین تنیس، والیبال، فوتبال، تنیس روی میز، رستوران و کافی شاپ اشاره کرد.

هتل آداکوله کوش آداسی ترکیه

هتل آداکوله کوش آداسی ترکیه


هتل گرند هالیک استانبول ترکیه

هتل گرمد هالیک یک هتل 4 ستاره در منطقه بی اوغلو استانبول است. این هتل در نزدیکی مراکز خرید و هم چنین دیدنی های شهر استانبول قرار گرفته است و فاصله آن تا فرودگاه آتاتورک ترکیه 21 کیلومتر است. هتل دارای 81 اتاق لوکس و زیبا است که چشم انداز دریا و یا شهر استانبول را دارا می باشند. هتل گرند هالیک خدمات خود را به صورت BB به شما مسافران تور ترکیه شهریور 96 ارائه می دهد. هتل دارای یک رستوران اصلی و یک رستوران در بام است که منظره ای فوق العاده را از شهر و دریا به نمایش می گذارد. هتل دارای مرکز اسپا نیز می باشد و شما می توانید از استخر، سونا، حمام ترکی، جکوزی و ماساژ استفاده کنید. از دیگر امکانات هتل می توان به پینگ پونگ، کافی شاپ، مرکز تجارت، لاندری، و روم سرویس اشاره کرد.

هتل گرند هالیک استانبول ترکیه

هتل گرند هالیک استانبول ترکیه

هتل گرند هالیک استانبول ترکیه


هتل اس یو آنتالیا ترکیه

هتل اس یو یکی از هتل های 5 ستاره آنتالیا به شمار می آید. هتل در فاصله 12 کیلومتری مرکز آنتالیا و در 25 کیلومتری فرودگاه قرار دارد. هتل دارای یک ساختمان بسیار شیک و زیبا به رنگ سفید است که در نزدیکی ساحل اختصاصی هتل قرار دارد. اتاق های این هتل از نوع اتاق دلوکس، سوئیت و سوئیت پرزیدنت هستند که برای شما مسافران تور ترکیه آذر 96 دارای امکانات مینی بار، تلویزیون، تهویه مطبوع، بالکن، اینترنت و صندوق امانات هستند. رستوران اصلی هتل غذا را به صورت بوفه سرو می کند و سه رستوران دیگر به صورت آلاکارته می باشند. شایان ذکر است که هتل اس یو به صورت UALL خدمات ارائه می دهد. این هتل دارای امکانات تفریحی نیز می باشد که از آن ها می توان به مرکز اسپا، استخر، سینما، اتاق بازی، اسکواش، نمایش و موسیقی زنده اشاره کرد.

هتل اس یو آنتالیا ترکیه

هتل اس یو آنتالیا ترکیه

هتل اس یو آنتالیا ترکیه


هتل سنتینوس کوش آداسی ترکیه

هتل سنتینوس یکی از هتل های 4 ستاره کوش آداسی است که خدمات خود را به صورت ALL ارائه می دهد. این هتل در 300 متری ساحل دریای اژه و 7 کیلومتری مرکز شهر قرار داشته و تا فرودگاه ازمیر 100 کیلومتر فاصله دارد. هتل دارای 102 واحد اقامتی شامل اتاق استاندارد، اتاق خانوادگی و سوئیت است که به شما مسافران تور ترکیه آبان 96 امکانات مینی بار، تلویزیون، بالکن، حمام با دوش و سشوار و تهویه مطبوع را ارائه می دهند. هم چنین در تمامی مکان های هتل اینترنت بی سیم رایگان در دسترس می باشد. این هتل دارای یک رستوران اصلی، یک رستوران مکزیکی، یک رستوران دریایی، چهار کافی شاپ و یک اسنک بار می باشد. دیگر امکانات هتل شامل استخر، سونا، ماساژ، جکوزی، حمام ترکی، مرکز تناسب اندام، والیبال ساحلی، بیلیارد، باشگاه کودکان، اجاره ماشین، صرافی، آرایشگاه و ... اشاره کرد.

هتل سنتینوس کوش آداسی ترکیه

هتل سنتینوس کوش آداسی ترکیه

هتل سنتینوس کوش آداسی ترکیه





:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 25 مرداد 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: