هتل های خوب ترکیه
نوشته شده توسط : fnz.pni

هتل کنت استانبول ترکیه

هتل کنت یکی از هتل های 4 ستاره شهر استانبول است که در نزدیکی مناطق گردشگری شهر استانبول و هم چنین بازار بزرگ این شهر قرار دارد. هتل دارای 94 اتاق است که دارای دکوراسیون روشن بوده و به شما مسافران تور ترکیه امکاناتی نظیر مینی بار، تلویزیون، تهویه مطبوع، اینترنت بی سیم رایگان، میز کار و تلفن را ارائه می دهند. هتل صبحانه را به سبک بوفه ارائه می دهد و در دیگر وعده های غذایی انواع غذاهای ترکی و بین المللی را برای شما سرو می کند. هتل در نزدیکی ایستگاه تراموا قرار داشته و فاصله آن تا فرودگاه آتاتورک 12 کیلومتر است. از دیگر امکانات هتل می توان به کافی شاپ، روم سرویس، پذیرش 24 ساعته، اجاره ماشین، ترانسفر فرودگاهی، خدمات برای معلولین و ... اشاره کرد.

هتل کنت استانبول ترکیه

هتل کنت استانبول ترکیه

هتل کنت استانبول ترکیه


هتل پاپیلون آنتالیا ترکیه

هتل پاپیلون آنتالیا در منطقه بلک شهر آنتالیا قرار دارد و فاصله آن تا مرکز شهر 40 کیلومتر و تا فرودگاه 55 کیلومتر است. هتل پاپیلون 5 ستاره است و خدمات خود را به صورت UALL ارائه می دهد. این هتل در زمینی به مساحت 60000 متر مربع بنا شده است و دارای ساحل شنی اختصاصی در کنار دریای مدیترانه است. هتل دارای 519 اتاق از انواع استاندارد، سوئیت و اتاق ویژه معلولین است که دارای امکانات مینی بار، تلویزیون، بالکن، تلفن و سیستم تهویه مطبوع هستند. هتل دارای یک رستوران اصلی با سبک سرو بوفه، رستوران کودک، رستوران ایتالیایی، رستوران چینی و رستوران مکزیکی است. تیم سرگرمی و سیرک هتل انواع نمایش ها و آکروبات ها را برای شما مسافران تور ترکیه اجرا می کنند. از دیگر امکانات هتل می توان به کافی شاپ، استخر، سونا، جکوزی، ماساژ، حمام ترکی، زمین فوتبال، والیبال، تنیس، پیلاتس، باشگاه بدنسازی، باشگاه کودکان، ورزش های آبی و ... اشاره کرد.

هتل پاپیلون آنتالیا ترکیه

هتل پاپیلون آنتالیا ترکیه

هتل پاپیلون آنتالیا ترکیه


هتل داباکلار کوش آداسی ترکیه

هتل 4 ستاره داباکلار کوش آداسی در نزدیکی مرکز شهر و در کنار ساحل عمومی این شهر قرار دارد. فاصله هتل از فرودگاه 18 کیلومتر است و به ایستگاه های حمل و نقل عمومی نظیر اتوبوس بسیار نزدیک است. هتل دارای 84 اتاق از انواع استاندارد و خانوادگی است که برای مسافران تور ترکیه دارای امکانات مینی بار، تلویزیون، بالکن، حمام با سشوار و تهویه مطبوع است. هتل دارای یک استخر روباز در محوطه خود است که تمام سال می توانید  از آن استفاده کنید. رستوران هتل با منوی بوفه انواع غذاهای محلی را سرو می کند. از دیگر امکانات هتل می توان به سونا، ماساژ، حمام ترکی، سالن بدنسازی، کافی شاپ، پذیرش 24 ساعته، روم سرویس و لاندری اشاره کرد.

هتل داباکلار کوش آداسی ترکیه

هتل داباکلار کوش آداسی ترکیه


هتل اینتل استانبول ترکیه

هتل اینتل یکی از هتل های 4 ستاره استانبول است که در منطقه بی اوغلو و میدان تقسیم قرار دارد. با توجه به قرار گرفتن در تزدیکی میدان تقسیم هتل موقعیت مکانی بسیار مناسبی داشته و به مراکز خرید،‌ کافه و رستوران ها، مناطق تاریخی و هم چنین ایستگاه وسایل حمل و نقل عمومی بسیار نزدیک است. هتل دارای 36 اتاق از انواع استاندارد، دلوکس و سوپریور است که به شما مسافران تور ترکیه امکانات مینی بار، تلویزیون، چای ساز، اینترنت بی سیم رایگان و تهویه مطبوع را ارائه می دهند. فاصله هتل تا فروگاه آتاتورک بیست کیلومتر است که ترانسفر فرودگاهی با هزینه اضافی در اختیار شما قرار می گیرد. از دیگر امکانات هتل می توان به خدمات تور، پذیرش 24 ساعته، اجاره ماشین و مرکز تجارت اشاره کرد.

هتل اینتل استانبول ترکیه

هتل اینتل استانبول ترکیه


هتل اوتیوم لایف آنتالیا ترکیه

هتل اوتیوم لایف یکی از هتل های منطقه کمر شهر آنتالیا است. درجه این هتل 5 ستاره بوده و خدمات خود را به صورت UALL ارائه می دهد. هتل در مقابل خود دارای ساحل اختصاصی شنی و سنگریزه ای است. رستوران هتل در همه ی وعده های غذایی به صورت بوفه از شما مهمانان گرامی تور ترکیه پذیرایی می کند. هم چنین سه رستوران آلاکارته با سرو غذا از روی منو نیز وجود دارند. هتل دارای 253 اتاق با دکوراسیون شیک و زیبا است که امکاناتی نظیر مینی بار، تلویزیون، اینترنت بی سیم رایگان، بالکن و تهویه مطبوع ارائه می دهند. هتل در میان یک باغ بسیار زیبا قرار دارد و در میان آن یک استخر روباز است که دل انگیزی محیط را مضاعف کرده است. از دیگر امکانات هتل می توان به کافی شاپ، سونا، جکوزی، باشگاه بدنسازی، حمام ترکی، اسپا، پارک آبی، ماساژ، اتاق بازی کودکان و ... اشاره کرد.

هتل اوتیوم لایف آنتالیا ترکیه

هتل اوتیوم لایف آنتالیا ترکیه

 





:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 25 مرداد 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: