بهترین هتل های ترکیه
نوشته شده توسط : fnz.pni

هتل ریوا استانبول ترکیه

هتل 4 ستاره ریوا استانبول ترکیه در منطقه میدان تقسیم این شهر زیبا قرار دارد. هتل ریوا با قرار داشتن در نزدیکی میدان تکسیم دسترسی بسیار خوبی به مراکز خرید، تفریحی و دیدنی های شهر استانبول دارد. هتل ریوا دارای 71 اتاق است که به شما مسافران تور ترکیه مهر 96 امکانات مینی بار، تلویزیون، اینترنت وای فای رایگان، حمام با سشوار و تهویه مطبوع است. شما مسافران گرامی می توانید برای گشت در شهر از هتل ماشین اجاره کرده و به راحتی شهر را ببینید. از دیگر امکانات هتل ریوا می توان به رستوران، کافی شاپ، خدمت تور، خدمات ویژه معلولین، لاندری و روم سرویس اشاره کرد.

هتل ریوا استانبول ترکیه

هتل ریوا استانبول ترکیه

هتل ریوا استانبول ترکیه


هتل سوزر کوش آداسی ترکیه

هتل 3 ستاره سوزر کوش آداسی ترکیه در کنار ساحل زیبای دریای اژه قرار دارد. هتل در موقعیت مکانی خوبی نسبت به جاذبه های گردشگری مانند شهر باستانی افسوس دارد. هتل سوزر دارای 90 اتاق است که برای شما مسافران تور ترکیه نوروز 97 دارای امکانات مینی بار، تلویزیون، تهویه مطبوع، اینترنت و صندوق امانات هستند. هم چنین این اتاق ها دارای بالکن با منظره دریای اژه هستند. هتل دارای یک استخر روباز مخصوص فصل های گرم سال در محوطه می باشد. از دیگر امکانات این هتل می توان به باغ، رستوران، اسنک بار، خدمات تور، اجاره ماشین، لاندری و ... اشاره کرد.

هتل سوزر کوش آداسی ترکیه

هتل سوزر کوش آداسی ترکیه

 


هتل کیسمت کوش آداسی ترکیه

هتل 4 ستاره کیسمت کوش آداسی ترکیه در نزدیکی ساحل دریای اژه قرار داشته و به مرکز شهر کوش آداسی نیز نزدیک است. این هتل در سال 2000 بازسازی شده و دارای 107 اتاق با امکانات مینی بار، تلویزیون ، تلفن، سیستم تهویه مطبوع و بالکن است. در ساحل اختصاصی این هتل امکان انجام تفریحاتی نظیر والیبال ساحلی، گرفتن حمام آفتاب و قایق سواری جود دارد. رستوران های هتل انواع غذاهای محلی و بین المللی را برای شما مسافران تور ترکیه پاییز 96 سرو می کنند و یکی از آن ها روی تراس قرار دارد . که امکان صرف غذا همراه با تماشای منظره بسیار زیبا از دریا را به شما ارائه می دهد. از دیگر امکانات این هتل می توان به استخر روباز، غوصی، اجاره دوچرخه، باغ، بیلیارد، زمین بازی کودکان و ... اشاره کرد. 

هتل کیسمت کوش آداسی ترکیه

هتل کیسمت کوش آداسی ترکیه

هتل کیسمت کوش آداسی ترکیه


هتل رامادا پلازا آنتالیا ترکیه

هتل 5 ستاره رامادا پلازا آنتالیا ترکیه در منطقه لارا این شهر قرار دارد. هتل در فاصله 8 کیلومتری از مرکز آنتالیا و 15 کیلومتری فرودگاه قرار داشته و نزدیک ایستگاه های حمل و نقل عمومی قرار دارد. هتل دارای ساحل صخره ای اختصاصی بوده و خدمات خود را به صورت UALL ارائه می دهد. ساختمان هتل در 8 طبقه ساخته شده و دارای 240 اتاق است که به شما مسافران تور ترکیه آبان 96 امکانات مینی بار، تلویزیون ، تهویه مطبوع، اینترنت و تلفن را ارائه می دهند. هتل دارای یک رستوران اصلی، دو رستوران آلاکارته و 4 کافی شاپ در مکان های مختلف هتل قرار دارند. در مرکز اسپای مجلل هتل می توانید امکانات تفریح و ریلکس کردن مانند استخر، سونا، جکوزی، حمام ترکی ، باشگاه بدنسازی و ماساژ را بیابید. از دیگر امکانات هتل می توان به باغ، اجاره دوچرخه، خدمات تور، آرایشگاه، صرافی ، پذیرش شبانه روزی و ... اشاره کرد.

هتل رامادا پلازا آنتالیا ترکیه

هتل رامادا پلازا آنتالیا ترکیه

هتل رامادا پلازا آنتالیا ترکیه


هتل پالم وینگز کوش آداسی ترکیه

هتل 5 ستاره پالم وینگز کوش آداسی ترکیه یکی از بهترین هتل های این شهر به حساب می آید. هتل دارای ساحل شنی اختصاصی در نزدیکی خود بوده و خدمات آن به صورت ALL ارائه می شود. هتل دارای 343 اتاق از انواع استاندارد، خانوادگی، سوپریور، سوئیت و اتاق ویژه معلولین است. که به شما مسافران تور ترکیه آذر 96 امکانات مینی بار، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، تلفن و بالکن را ارائه می دهند. هتل دارای یک رستوران اصلی با منوی بوفه،‌ یک رستوران آلاکارته و یک اسنک رستوران است. هم چنین 5 کافی شاپ در مکان های مختلف هتل وجود دارند. از دیگر امکانات هتل می توان به پارک آبی، استخر روباز و سرپوشیده، حمام ترکی، سالن بدنسازی، سونا، بیلیارد، بازی های ساحلی و ... اشاره کرد. فاصله این هتل از مرکز شهر 14 کیلومتر و از فرودگاه 104 کیلومتر است.

هتل پالم وینگز کوش آداسی ترکیه

هتل پالم وینگز کوش آداسی ترکیه

هتل پالم وینگز کوش آداسی ترکیه





:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 25 مرداد 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: