قیمت هتل های ترکیه
نوشته شده توسط : fnz.pni

هتل اورج کانتی آنتالیا ترکیه

این هتل با معماری سبک آمستردام قرن 16 میلادی طراحی شده و انواع امکانات رفاهی را دارد، در راستای ساحل خصوصی در کنار دریای مدیترانه قرار گرفته است.در اینجا با غذاهای طبخ شده در طی نمایش، غذاهای اورگانیک هلندی و غذاهای اصیل عثمانی از مسافران تور ترکیه پذیرایی خواهد شد. نمایش های روزانه ی انیمیشن و سرگرمی های عصرانه در محیط اطراف استخر 5000 مترمربعی هتل برگزار خواهند شد. کودکان تور ترکیه می توانند از استخر کم عمق، سرسره های آبی و مینی کلوپ مخصوص خود استفاده کنند. این ریزورت دارای فضایی مانند مقبره می باشد و حالتی شرقی دارد. حمام سنتی ترکیه ای به همراه اتاق های ماساژ و سالن ورزشی ازجمله امکانات آن می باشند. 
مهمانان تور ترکیه می توانند انواع غذاهای ایتالیایی و مکزیکی را سفارش دهند. صبحانه به صورت بوفه و با غذاهای سنتی ترکیه ای سرو می شود. یک کافی شاپ، کافه ی مجاور استخر و کافه ی ساحلی نیز دارد. اتاق های این هتل منظره ای رو به خلیج زیبای آنتالیا و کوهستان تائوروس دارد. مبلمانی مدرن با نقاشی های فنلاندی داخل اتاق ها را مزیین نموده اند.از این هتل پیاده در عرض 5 دقیقه می توانید به مرکز شهر کمر برسید. فرودگاه آنتالیا نیز 45 کیلومتر با اینجا فاصله دارد. 
هتل اورنج کانتی دارای 512 اتاق و سوییت میباشد که تمامی اتاقها در ساختمان اصلی ( که در عکسها چندین ساختمان به هم چسبیده به نظر میبرسند) و تمامی سوییت ها در خانه های ویلایی و در روبروی اتاق های اصلی قرار گرفته اند. استخر مجموعه بیش از 5000 متر مربع وسعت دارد. مسافران و گردشگران تور ترکیه میتوانند در این هتل اقامتی راحت را داشته باشند.

هتل اورج کانتی آنتالیا ترکیه

هتل اورج کانتی آنتالیا ترکیه

هتل اورج کانتی آنتالیا ترکیه

هتل کروانسرای لارا آنتالیا

هتل 5 ستاره کاروانسرای لارا به شکل یو(U)است که دکوراسیون و دیزاین بسیار زیبا و شیک دارد.اتاق ها و سالن این هتل رنگ ملایم و دلنشین و دارد که به دل مسافران تور ترکیه مینشیند.تمام اتاق های هتل کروانسرای مجهز و تمیز است که هر اتاق به خودی بالکن دارند با منظره ی دریای مدیترانه و ساحل اختصاصی.تعداد اتاق های هتل 580 است که در 9 طبقه ساخته شده است.فاصله این هتل تا آنتالیا 12 کلیومتر است.مطمئنا مسافران تور ترکیه میتوانند از این هتل استفاده کنند و اقامتی راحت را داشته باشند.همچنین مسافران تور ترکیه میتوانند از رستوران های این هتل که غذا های بسیار کیفیت و خوشمزه دارند استفاده کنند و لذت ببرند.

امکانات هتل 5 ستاره کروانسرای ویژه مسافران تور ترکیه: صندوق امانات، اتاق صبحانه، تلویزیون مرکزی، آرایشگاه، مرکز بازی کودکان، تلویزیون کابلی، خشک‌شویی، تخت دونفره با کینگ‌سایز، سیستم تهویه، سشوار، استخر، ورزشهای فوتبال، موج‌سواری، سونا، امکانات ورزشی، باشگاه ورزشی، استخر سر پوشیده، ساحل اختصاصی، استخر روباز، مرکز سلامت و آبگرم، سولاریوم، وان آب داغ، اتاقهای پاک و بدون سیگار، حمام ترکی و بخار، اتاق های هتل مجهز به ماهواره و تلویزیون صفحه تخت، سوئیت مخصوص تازه عروس، امکانات اتاق VIP، پینگ پنگ، بیلیارد، بازی دارت و دیگر امکاناتی که موجب میشود مسافران تور ترکیه با آرامش خاطر در این هتل اقامت داشته باشند.

هتل کروانسرای لارا آنتالیا

هتل کروانسرای لارا آنتالیا

هتل کروانسرای لارا آنتالیا

هتل کروانسرای لارا آنتالیا

هتل رامادا ریزورت لارا آنتالیا ترکیه

هتل 5 ستاره رامادا در آنتالیا ترکیه قرار دارد که جز هتل های 5 ستاره ترکیه در بین مسافران تور ترکیه شناخته شده است.این هتل در دامنه کوهسان و جاذبه های گردشگری ترکیه ساخته شده است.فاصله هتل ریزورت تا فرودگاه فقط 15 دقیقه راه است.تعداد اتاق های این هتل 5 ستاره 330 است که در کنار این اتاق ها درختان سرسبز وجود دارد که منظره زیبایی به این هتل داده است.امکانات این هتل 5 ستاره بسیار زیاد است که مسافران تور ترکیه میتوانند اقامت خوب و راحتی را در این هتل تجربه کنند.کارکنان نیز با مسافران تور ترکیه به خوبی برخورد میکنند.رستوران هتل نیز آماده خدمت رسانی به  مسافران تور ترکیه است.

امکانات هتل رامادا ریزورت ویژه مسافران تور ترکیه:باشگاه ورزشی، حمام ترکی، ژیمناستیک، اینترنت رایگان، سونا، رستوران ایتالیا، تلویزیون، لوازم آرایش، ورزشهای آبی و آبگرم،سشوار، رستوران BASTA PASTA، کافی شاپ، غذاهای دریایی و دیگر امکاناتی که باعث شد این هتل جز هتل های 5 ستاره باشد و مسافران تور ترکیه اقامت راحت داشته باشند.

هتل رامادا ریزورت لارا آنتالیا ترکیه

هتل رامادا ریزورت لارا آنتالیا ترکیه

هتل رامادا ریزورت لارا آنتالیا ترکیه

هتل آی سی گرین پالاچه آنتالیا ترکیه

هتل 5 ستاره آی سی گرین از بهترین هتل های آنتالیا ترکیه می باشد. این هتل در نزدیک دریای مدیترانه قرار دارد که دارای ساحل اختصاصی دارند.این هتل بسیار زیبا  شیک است که مورد توجه مسافران تور ترکیه قرار گرفته است.هتل آی سی دارای امکانات بی شماری است.کتارکنان این هتل بسیار خوش برخورد هستندو پذیرش 24 ساعته این هتل موجب شده است تا مسافران تور ترکیه در هر زمان که به چیزی احتیاج داشتند آنها در اختیارشان بگذارند.تمام اتاق های این هتل تمیز و شیک هستند و با بهترین شکل دیزاین شده اند.هتل ای سی دارای 7 استخر میباشد.

امکانات هتل آی سی ویژه مسافران تور ترکیه: استخر سرپوشیده، ماساژ، حمام ترکی، پارکینگ، لاندری، رستوران و بار، باشگاه بدنسازی، سولاریوم، روم سرویس 24 ساعته، تئاتر، بیلیارد، ساحل اختصاصی، پینگ پنگ، سونا، استخرباسرسره آبی، استخرسرپوشیده، پارک آبی، رستوران چینی، رستوران ایتالیایی، تراس و دیگر امکاناتی که موجب میشود تا مسافران تور ترکیه بتوانند اقامت خوبی را در این هتل تجربه کنند.

هتل آی سی گرین پالاچه آنتالیا ترکیه

هتل آی سی گرین پالاچه آنتالیا ترکیه

هتل آی سی گرین پالاچه آنتالیا ترکیه

هتل آی سی گرین پالاچه آنتالیا ترکیه

هتل باروت کمر آنتالیا ترکیه

هتل 5 ستاره باروت کمر در آنتالیا ساخته شده است که بسیار هتل خوبی است از همه نظر تا مسافران تور ترکیه بتوانند اقامت خوبی را در این هتل تجربه کنند. اتاق های این هتل همه لوکس و چشم انداز بسیار زیبایی از دریای مدیترانه را دارد. این هتل دارای رستوران میباشد تا با بهترین غذا های از مسافران تور ترکیه پذیرایی کند مسافران تور ترکیه میتوانند در این هتل 5 ستاره از امکانات استفاده کرده و لذت ببرند. کارکنان این هتل به خوبی با مسافران برخورد میکنند و پذیرش 24 ساعته دارند تا مسافران در هر زمان هر چیزی احتیاج دارند در اختیارشان بگذارند.

امکانات هتل باروت ویژه مسافران تور ترکیه:والیبال ساحلی، سونا و جکوزی، بازی های ویدئویی، غواصی، آرایشگاه، تیراندازی با کمان، ورزش های آبی، اتاق بازی، رستوارن و کافی شاپ، خشکشویی، سالن آمفی تئاتر برای نمایش، پذیرش ۲۴ ساعته، روم سرویس ۲۴ ساعته، سشوار و آینه، تهویه هوا، خدمات پزشکی و پرستاری، بازی های برقی و دیگر امکاناتی این هتل را جز هتل های 5 ستاره بدانند.

هتل باروت کمر آنتالیا ترکیه

هتل باروت کمر آنتالیا ترکیه

هتل باروت کمر آنتالیا ترکیه

هتل باروت کمر آنتالیا ترکیه





:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 25 مرداد 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: