هتل مردان پالاس آنتالیا
نوشته شده توسط : fnz.pni
 

هتل مردان پالاس آنتالیا

هتل مردان پالاس آنتالیا در منطقه لارا واقع شده و جزء هتل های 5 ستاره آنتالیا می باشد. هتل مجموعا 546 اتاق دارد. 1.4 میلیارد دلار برای ساخت این هتل هزینه شده است. در ساخت این هتل500000 قطعه کریستال، 10000 متر مربع طلا و بیش از 23000 متر مربع مرمر ایتالیایی به کار رفته است.  آکواریم این هتل در تور آنتالیا با الهام از دریاهای سرخ، مدیترانه، خزر و کارائیب با بیش از 2400 ماهی در رده بزرگترین آکواریوم های اروپا قرار دارد. همچنین استخر این هتل یکی از بزرگترین استخرهای اروپابه شمار میرود. در حدود 15 کیلومتری هتل مرکز آنتالیا واقع شده که این مسافت با وسیله نقلیه با صرف 20 دقیقه طی می شود. این هتل در سال 2009 میلای ساخته شده است. 

امکانات هتل شامل:

استخر روباز، ، حمام ترکی، سونا، جکوزی، سونای بخار، تنیس روی میز، بدمینتون، باشگاه ورزشی، دیسکو ویژه مسافران تور آنتالیا نوروز 96، سینما، کلوپ کودک، پرستار کودک، استخر کودکان با سرسره های آبی، اسکواش، والیبال ساحلی، آرایشگاه، ماساژ، خشک شویی، تلفن و نمابر، دکتر، 8 رستوران(روسی، ترکی، مدیترانه ای، ژاپنی، تایلندی، فرانسوی، آمریکایی وغذاهای دریایی و رستوران ساحل)، 10 بار، قطار که در مسیرهای خاصی از هتل رفت و آمد می کند و... می باشد.

 

تصویر هتل مردان پالاس آنتالیا

تصویر هتل مردان پالاس آنتالیا

تصویر هتل مردان پالاس آنتالیا

تصویر هتل مردان پالاس آنتالیا

تصویر هتل مردان پالاس آنتالیا

تصویر لابی هتل مردان پالاس آنتالیا





:: برچسب‌ها: هتل مردان پالاس آنتالیا,رزرو هتل مردان پالاس آنتالیا,نرخ ویژه هتل مردان پالاس آنتالیا,قیمت هتل مردان پالاس آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 فروردين 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: