اماکن تفریحی کیش
نوشته شده توسط : fnz.pni

اماکن تفریحی کیش

 

پلاژ و مجموعه تفریحی آقایان در کیش در شمال شرقی جزیره با مساحتي در حدود 10000 مترمربع واقع شده است . این مجموعه در تور کیش بهار 95 شامل امکانات و خدماتی همچون 3 باب زمين واليبال ساحلي ، يك باب زمين فوتبال ساحلي ، امكانات قايقراني پاروئي( كانو- تورينگ )در تور کیش ، دوش هاي سرپوشيده وروباز ، رختكن ، اتاق ماساژ ، بوفه ، نمازخانه مي باشد . علاوه بر آن وجود ناجيان غريق ، نيز ايمني و رضايت خاطر استفاده كنندگان تور کیش را فراهم آورده است که در کل فضای به یاد ماندنی را برای بازدید کنندگان تور کیش فراهم کرده است.ساحل ماسه ای با رنگ نقره فام مرچانهای این مجموعه امکان انجام تفریحات دریایی چون جت اسکی، اسکی روی آب، پاراشوت، قایق های بادبانی و غواصی در مرکز تفریحات دریایی و محل پلاژ را در تور کیش فراهم کرده است. نورپردازی زیبا و مناسب این مکان باعث شده تا شما بتوانید در شب نیز شنا کنید و از امکانات مجموعه در تور کیش استفاده کنید.

در این مجموعه تفریحی لذت شنا در تور کیش در این سواحل به دلیل شن های نرم و دمای مطبوع ان در اکثر فواصل سال و همچنین آب تمیز و نیلگون که اکثر اوقات آبزیان تا کنار ساحل پیشروی می کنند و کف دریا که تا چندین متر از ساحل قابل رویت است و همچنین عمق آن که به تدریج افزایش می یابد، بیادماندنی و فراموش نشدنی در تور کیش می باشد.

 

 

 

یکی از از لذت بخش ترین جاذبه های تفریحی جزیره کیش، پارک آبی کیش است. پارک آبی کیش با مساحت ۵۶۰۰۰ متر مربع و ظرفیت روزانه ۳۰۰۰ نفر، اولین و بزرگترین پارک آبی روباز ایران است که از لحاظ امکانات در تور کیش 95 بی نظیر است و توانسته لحظات بسیار مفرحی را برای گردشگران تور کیش فراهم بیاورد. موقعیت جغرافیایی ویژه پارک آبی کیش از دیگر ویژگی‌های متمایز کننده این مجموعه در تور کیش است به گونه‌ای که چشم انداز بی‌نظیر آب‌های نیلگون خلیج همیشه فارس را در جنوب و پارک ملی جنگلی جزیره کیش در شمال را در اختیار گردشگران تور کیش قرار می‌دهد.طراحی پارک آبی کیش به گونه ای است که الزامات لازم برای استفاده هرچه بهتر تمامی اعضای خانواده ایرانی در تور کیش در تمامی سنین در آن رعایت شده است. در ضمن با ایجاد محیطی محفوظ در پارک آبی کیش با کلیه امکانات اختصاصی برای تمامی سنین امکان استفاده مجزای بانوان و آقایان در روزهای مختلف هفته در تور کیش فراهم شده است.بازی‌ های پارک آبی کیش، از پیشرفته‌ترین و بروزترین وسایل بازی و تجهیزات روز دنیا برای مسافران تور کیش هستند که توسط معتبرترین تأمین‌کننده وسایل بازی پارک آبی دنیا، یعنی شرکت کانادایی White Water West تأمین شده است.

 

 





:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: , تفریحات کیش, بهترین تفریحات کیش , تفریحات خوب در کیش , ارزان ترین تفریحات کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 250
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 فروردين 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: