هتل سی وی کی پارک بسفر استانبول
نوشته شده توسط : fnz.pni

هتل سی وی کی پارک بسفر استانبول

هتل 5 ستاره سی وی کی پارک بسفر در اکتبر 2013 در قلب شهر استانبول در 150 متری میدان تکسیم ساخته شده است. این هتل دارای 438 اتاق است که بعضی از آن ها چشم انداز زیبایی از دریا و باغ دارند. اتاق های لوکس این هتل دارای امکانات تلویزیون ال سی دی، کتری برقی، وای فای رایگان و ... هستند. در این هتل در رستوران اصلی صبحانه به صورت بوفه و وعده ناهار و شام به صورت منوی انتخابی است. از محاسن این هتل نزدیکی آن به خیابان استقلال و تنگه بسفر است، خیابان استقلال که از جاذبه های گردشگری این شهر است در چند متری هتل قرار دارد و در آنجا می توان رستوران ها، مغازه ها، گالری ها و موزه های بسیاری یافت. فاصله این هتل تا فرودگاه آتاترک 30 کیلومتر و تا کاخ دلمه باغچه 5 دقیقه پیاده روی است. مسافران تور استانبول می توانند در این هتل لوکس و مدرن لحظات خوبی را سپری کنند.

امکانات هتل سی وی کی پارک بسفر استانبول

سونا، حمام ترکی، ماساژ، اسپا، 2 استخر، باشگاه، اینترنت رایگان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، اتاق جلسه، رستوران، اجاره اتومبیل، خدمات تور، خدمات بلیت، پذیرش 24 ساعته، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه ، آسانسور و ... .





:: برچسب‌ها: هتل سی وی کی پارک بسفر استانبول,اقامت در هتل سی وی کی پارک بسفر استانبول,رزرو هتل سی وی کی پارک بسفر استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 157
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 مرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: