هتل کرون پلازا استانبول
نوشته شده توسط : fnz.pni

هتل 5ستاره کرون پلازا می توانند به راحتی به مرکز شهر و شبه جزیره ی تاریخی آن دسترسی داشته باشند. همچنین این اقامتگاه تنها نماینده ی هتل های زنجیره ای در ترکیه می باشد که سرویس دهی فوق العاده باکیفیتی دارد. ساخت این هتل در سال 1918 آغاز شد و در سال 2008 هم یک بار مورد مرمت و بازسازی قرار گرفت. بدلیل این بازسازی، سطح امکانات رفاهی هتل بسیار بالاتر رفت و برای مسافرین تور استانبول علاقه مند به طراحی های مدرن مناسب است.

هتل کران پلازا در قلب منطقه ی تاریخی استانبول و دقیقا در مجاورت بازار بزرگ، قصر توپکاپی، مسجد بلو و موزه ی ایاسوفیا قرار گرفته است و با مناطق خرید معروفی همچون نیشانتاشی، شیشلی و بی اوقلو فقط 10 دقیقه فاصله دارد.

این هتل با دارای بودن 256 اطاق با طراحی های بسیار شیک و زیبا، تمام نیازهای مسافرین تور استانبول  را برآورده کرده و خاطره ای به یادماندنی برایشان رقم می زند. همچنین با ارائه ی 16 سوئیت و یک سوئیت سوپر لوکس و مجلل باعث می شود که شما احساس کنید مهمان ویژه ای هستید و برای مسافرین تور استانبول  که به قصد امور تجارتی به اینجا می آیند، سالن هایی مخصوص گردهمایی های رسمی تعبیه و آماده شده که با جدیدترین تکنولوژی روز مجهز شده اند.استخر آب گرم ، سالن بدنسازی ، حمام و استخر سرپوشیده که تماما مدرن و زیبا هستند ؛ از دیگر امکاناتی است که میتوان به آنها اشاره کرد.تور استانبول مرداد 95

هتل کرون پلازا استانبول

اتاق های هتل کرون پلازا استانبول

 

رستوران های هتل کرون پلازا استانبول

تور روسیه

تور گرجستان

تور آنتالیا

تور کیش

تور آنتالیا تابستان

تور آنتالیا

تور اصفهان

تور شیراز

تور کیش

تور استانبول

تور استانبول

تور مشهد





:: برچسب‌ها: هتل کرون پلازا استانبول,هتل های خوب استانبول,بهترین هتل های استانبول,هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 202
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 تير 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: