بازارهای خوب دبی
نوشته شده توسط : fnz.pni

بازار پارچه دبی

در بازار پارچه که از بهترین مراکز خرید دبی است از کتان تا ابریشم، پارچه های ابریشمی تا ساری های زیبای هندی، پارچه های توری، قیطان و … همه یافت می شود. مسافران تور دبی نوروز 95 میتوانند در این مرکز خرید هر نوع پارچه ای را با هر نوع سلیقه ای پیدا کنند .این بازار یکی دیگر از مراکز خرید دبی میباشد و در خیابان الفهدی در منطقه بردبی قرار دارد.در این بازار از کتان تا ابریشم ، پارچه های ابریشمی تا ساری های زیبای هندی ، پارچه های توری ، قیطان و … همه در این بازار یافت می شود . در این جا می توانید هر نوع پارچه ای را با هر نوع سلیقه ای پیدا کنید .در تور دبی فروردین 95 میتوانید بهترین کالاها را خریداری نمایید.

بازار پارچه دبی

بازار پارچه دبی

 

مرکز خرید حمرين‌ سنتر‌ دبی

مرکز خريدحمرين‌ سنتر‌دبي یکی از بهترین مراکز خريد دبي بوده آماده بهترین خدمات برای مسافران تور دبی می باشدکه بسيار مدرن و زيبا و يکي از اصلي ترين جاذبه هاي توريستي اين شهر مي باشد. اين مجهز به سيستم هاي خنک کننده قوي و ساير امکانات مورد نياز مي باشند.در تور دبی فروردین 95 میتوانید بهترین کالاها را خریداری نمایید. هواي بسيار خنک در اين مرکز خريد باعث گرديده تا بسياري از مسافران به دليل گرماي شديد سطح شهر به ويژه در ماه هاي گرم سال، خريد از اين مرکز خريد به ساير مناطق دبي ترجيح دهند.حمرين‌ سنتر‌‌ واقع در ديره يک مرکز خريد معروف براي ميهمانان به شمار مي‌آيد و در حدود 80 فروشگاه، چندين رستوران و پارکينگ با ظرفيت 800 اتومبيل را ارائه مي‌دهد .در تور دبی نوروز 95 میتوانید از این مرکز خرید زیبا استفاده نمایید .

حمرين‌ سنتر‌

 

مرکز خرید اژدها دبی

مرکز خرید اژدها در دبی که شامل: نمایشگاه ها، مراکز خرید و رستورانها است.که ۴۰۰۰ شرکت فعال در زمینه محصولات چینی در آن مشغول به کار هستند.این مرکز خرید به چندین بخش بازرگانی و خدماتی و اداری تقسیم شده است.جاذبه اصلی آن معماری نادر آن است ۱۵۰۰۰۰ مترمربع در آن طرف مرکز خرید به بخش اول پروژه بین المللی نخل اختصاص دارد . در تور دبی نوروز 95 میتوانید از این مرکز خرید زیبا استفاده نمایید .این فروشگاه بزرگ مطمئناً جای بسیار مناسبی ست برای خرید های بزرگ و به تعداد زیاد. این فروشگاه برای مردم عادی و یا توریست ها جذابیت خرید ندارد ولی با هزار فروشنده اش می تواند هر تعداد جنس از هر چیزی را تامین کند.مسافران تور چین میتوانند از جذابیت این فروشگاه زیبا دیدن نمایند.در تور دبی فروردین 95 میتوانید بهترین کالاها را خریداری نمایید.

مرکز خرید اژدها دبی

مرکز خرید اژدها دبی

مطالب مرتبط:

تور دبی نوروز 95

تور دبی فروردین 95

مرکز خرید اژدها دبی

مرکز خرید اژدها دبی

مرکز خرید حمرين‌ سنتر‌ دبی





:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: , مراکز خرید خوب دبی,مراکز خرید دبی , بهترین مراکز خرید دبی ,مراکز خرید ارزان دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 267
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 بهمن 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: