پارک های آنتالیا
نوشته شده توسط : fnz.pni

پارک آبی آکوالند آنتالیا

پارک آبی آکوالند آنتالیا

این پارک زیبا که در ساحل کنیالتی قرار گرفته است یکی از جاذبه های تفریحی آنتالیا به شمار می رود . در این پارک زیبا شما گردشگران تور آنتالیا می توانید علاوه بر تفریح و استراحت از برنامه های شاد و متنوع که به صورت زنده اجرا می شود نیز لذت ببرید .این پارک تفریحی دارای انواع مختلفی از سرسره های آبی و بازیهای آبی متنوع می باشد همچنین  شما میهانان   تور آنتالیا تعطیلات شهریور 95  و تور آنتالیا تابستان 95  می توانید بعد از تفریح به تماشای برنامه دلفین ها نیز بنشینید .

پارک ملی آنتالیا
  

  
پارک ملی آنتالیا در 92KM شهر آنتاليا واقع شده است . اين پارک دارای دره اي با انواع گونه هاي جانوري و گياهي میباشد . همچنین  شما میهانان   تور آنتالیا تعطیلات شهریور 95  و تور آنتالیا تابستان 95  می توانید  از این مکان دیدن نمایید در كنار اين پارک تنگه اي 14KM قرار دارد كه به موازات رودخانه كوپرو میباشد . عمق اين تنگه در بعضي از مناطق به 400 متر نیز مي رسد . رستورانهاي موجود در كنار اين تنگه با پخت و سرو غذاهاي دريايي جلوه ای به اين منطقه بخشيده اند . پل الوک كه ساخت آن به دوران روميان برگشته و بر روي تنگه قرار دارد.


 





:: برچسب‌ها: دیدنی های آنتالیا , جاذبه های گردشگری آنتالیا , جاذبه های توریستی آنتالیا , بهترین جاذبه های توریستی آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 226
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 خرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: