نوشته شده توسط : fnz.pni

مرکز خرید سارینا 2 کیش

مرکز خرید سارینا در میدان امیر کبیر کیش و روبه روی بازار مروارید واقع شده است. این مرکز خرید در زمینی به مساحت 21000 متر مربع  ساخته شده است. این مرکز تجاری دارای 8 طبقه است که 3 طبقه زیر زمین شامل پارکینگ ها، انباری ها و.... تور کیش تابستان 98 می باشد این مرکز خرید از طبقات مختلفی تشکیل شده است که دارای بازار طلا، ساعت، پوشاک مردانه و زنانه، کیف و کفش، لوازم خانگی، صوتی و تصویری، لوازم ورزشی و.... می باشد. مسافران تور کیش می توانند از مرکز خرید سارینا 2 کیش دیدن فرمایند و وسایل مورد نیاز خود را خریداری کنند.

مرکز خرید سارینا 2 کیش

مرکز خرید سارینا 2 کیش


مرکز خرید پادنا کیش

مرکز خرید پادنا یک بازار محلی کیش می باشد که در سال 1390 افتتاح گردیده است. این بازار در زمینه مبلمان و لوازم خانگی فعالیت دارد. این بازار به دلیل قیمت مناسب اجناس مورد توجه شهروندان و مسافران تور کیش قرار گرفته است. ساختمان این مرکز دارای 52 واحد اداری و تجاری می باشد. از امکانات این بازار می توان به رستوران، پارکینگ و.... اشاره کرد. با رفتن به این مرکز از اجناس دیدن نمایند و لوازم مورد نیاز خود را خریداری کنند.

مرکز خرید پادنا کیش

مرکز خرید پادنا کیش


مرکز خرید رویال مال کیش

مرکز خرید رویال مال یکی از جدیدترین و مدرن ترین بازار جزیره کیش می باشد . این مرکز خرید در سال 1392 افتتاح گردیده است. ساختمان این مرکز خرید مجهز به مدرن ترین تجهیزات برای مردم ساکن کیش و گردشگران تور کیش می باشد. مسافران و گردشگران کیش در این مرکز خرید می توانند انواع برند های معروف را پیدا کرده و خریداری نمایند.

مرکز خرید رویال مال کیش

مرکز خرید رویال مال کیش


بازار هرمز کیش

بازار هرمز کیش یکی از بازار های پرطرفدار و معروف جزیره کیش می باشد شاید ظاهر بسیار زیبایی برای جذب مشتری نداشته باشد اما اجناس بسیار مرغوب و خوبی را در این بازار می توان یافت. بازار هرمز در سال 1380 در زمینی به مساحت 40000 متر مربع در دو طبقه در میدان هرمز به بهره برداری رسید. این مرکز خرید دارای 286 باب مغازه و غرفه می باشد که متراژ غرفه ها و مغازه ها چیزی حدود 25 تا 140 متر می باشد. در سفرتان با تور کیش حتما به این بازار پرفروش سر بزنید بی شک پشیمان نخواهید شد و دست خالی از مرکز خرید هرمز خارج نخواهید شد.

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور مشهد



:: برچسب‌ها: مراکز خرید کیش,بازارهای کیش,مراکز خرید شیک کیش,معرفی مراکز خرید کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fnz.pni

کارینا مال کیش

معرفی:کارینا مال از لوکس ترین و معروف ترین مراکز خرید کیش میباشد که در زمینی به مساحت 19500 متر مربع ساخته شده است.در این مرکز خرید 258 غرفه وجود دارد.2 آسانسور شیشه ای نمای ویژه ای به این مرکز خرید بخشیده است.در این مرکز خرید رستوران و کافی شاپ وجود دارد تا مسافران و گردشگران تور کیش در طول زمان خرید کردن اگر احساس گرسنگی کردند بتوانند براحتی در آنجا بهترین و لذیذ ترین غذا ها را نوش جان کنند و خستگی را از بدن خود دور کنند.این مرکز خرید در موقعیت مکانی خوبی قرار دارد.تمام اجناس این مرکز خرید کیفیت و برند های خوبی دارند.مسافران و گردشگران تور کیش میتوانندتور کیش شهریور 98  تمام اجناس مورد نیاز خود را در این مرکز خرید بیایند.مرکز خرید کارینا علاوه بر غرفه های فروش لباس دارای پارکنیگ میباشد تا کسانی که با خودرو شخصی به آنجا میروند با خیال راحت خودرو خود را پارک کنند و خرید های خود را انجام دهند.

کارینا مال کیش

امکانات مرکز خرید:آسانشور، سرویس بهداشتی، نمازخانه، فودکورت، هایپر مارکت، نگهداری از کودک، بازی و سرگرمی، آرایشگاه مردانه، پله برقی،رستوران، خودپرداز، پارکینگ، کافی شاپ، بانک، سوپر مارکت، صندلی استراحت

آدرس مرکز خرید لاریسا:کیش، بلوار خاتم الانبیاء (ص)، مقابل حسینیه محبین الحسین(ع)

کارینا مال کیش


مرکز خرید میکا مال کیش

معرفی:مرکز خرید میکا مال به دلیل نزیک بودن به ساحل دارای موقعیت مکانی خوبی میباشد که مورد توجه مسافران تور کیش قرار گرفته است.این مرکز خرید دارای بیش از 7 طبقه میباشد و حدود 800 فروشگاه و غرفه تجاری را میزبانی می‌­کند.از امکانات دیگر این مرکز خرید میتوان به جتمع سینمایی، باشگاه بدنسازی، سالن ورزشی، اسپا، باشگاه بولینگ، گلف مجازی، سرزمین عجایب، شهر کودکان و فوت کورت نیز اشاره کرد.میکا مال چکیده‌ای از تجربه‌های به‌یادماندنی جزیره‌ی کیش را یک‌جا به بازدیدکنندگان تور کیش هدیه می‌دهد و هر کسی که وارد آن شود، با هر سن و فرهنگ و قومیت و خواسته‌ای، می‌تواند تور کیش مرداد 98  ساعت‌ها بدون خستگی در میان طبقه‌ های تجاری و تفریحی آن زمان بگذراند و از امکانات بی‌سابقه‌ای هم‌چون تله‌کابین، تونل باد، پاتیناژ، آکواریوم، جنگل بارانی و بسیاری خدمات تفریحی و رفاهی دیگر بهره‌مند شود.مسافران و گردشگران عزیز تور کیش حتی در زمان گرسنگی نیز میتوانند براحتی به فودکورت این مرکز خرید بروند و از لذیذ ترین غذا های آن سفارش دهند و نوش جان کنند.کسانی که میخواهند سفر خود را به خاطره انگیز ترین سفر تبدیل کنند میتوانند به این مرکز خرید رفته و سوغاتی های زیادی را خریداری کنند.دو طبقه پارکینگ با گنجایش 1300 خودرو و شش ورودی باران، نسیم، آفتاب، مهتاب، VIP و پارکینگ، دسترسی به میکا مال را بسیار ساده کرده است. 

مرکز خرید میکا مال کیش


مرکز خرید لاریسا کیش

معرفی:مرکز خرید لاریسا یکی قدیمی ترین و معروف ترین مراکز خرید کیش میباشد که در میدان امیرکبیر واقع شده است.این مرکز خرید دارای 8 طبقه میباشد که این 8 طبقه  شامل سه طبقه پارکینگ و پنج طبقه تجاری میباشد.مسافران تور کیش میتوانند در این مرکز خرید انواع برند های معروف را خریداری کنند.مرکز خرید لاریسا در سال 1390 ساخته شده است.هر روزه تعداد مسافران و گردشگرانی که به این مرکز خرید میروند در حال افزایش میباشد.در لاریسا مال رستوران نیز وجود دارد تا مسافران عزیز تور کیش اگر در زمان  خرید کردن احساس گرسنگی کردند بتوانند براحتی در رستوران مرکز خرید از بهترین غذا ها سفارش دهند و نوش جان کنند.مرکز خرید لاریسا مال تنها  یک مرکز برای خرید نمی  باشد و شامل رستوران، سینما، سالن کنفرانس، سالن های همایش و دفاتر اداری، بولینگ، میز بیلیارد، بازی های کامپیوتری، فوتبال دستی میباشد تور کیش تیر 98 و همچنین مسافران تور  کیش میتوانند از پوشاک- کیف و کفش- لوازم آرایشی و بهداشتی، اسباب بازی، لوازم خانگی، لوازم صوتی و تصویری، لوازم ورزشی خریداری کنند.

مرکز خرید لاریسا کیش


مرکز خرید بساک کیش

مرکز خرید بساک یکی از مراکز خرید خوب جزیره کیش می باشد. این مرکز خرید در زمینی با مساحت 2793 متر مربع در چهار طبقه در سال 1389 افتتاح گردیده است. این مرکز خرید در مجتمع مسکونی صدف واقع شده است و به جهت نزدیکی به محل زندگی ساکنان و مسافرانی که در این مجتمع سکونت دارد مورد توجه افراد قرار گرفته است. مرکز خرید بساک دارای 39 غزفه می باشد که در زمینه فروش کالا و ارائه خدمات در زمینه های مختلف آماده خدمات رسانی به مسافران تور کیش می باشد.

مرکز خرید بساک کیش

 

تور کیش

 

تور مشهد

 

تور کیش



:: برچسب‌ها: مراکز خرید کیش,بهترین مراکز خرید کیش,مراکز خرید ارزان کیش,معرفی مراکز خرید کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fnz.pni

هتل کوروش کیش

معرفی:هتل 5 ستاره یکی از پرطرفدار ترین هتل های 5 ستاره کیش میباشد که موقعیت مکانی بسیار خوبی نیز دارد.هتل کوروش به دلیل استفاده از انرژی خورشیدی برای انرژی مصرفی خود به عنوان نخستین هتل سبز ایران شناخته می شود.اتاق های لوکس و مدرن هتل مجهز به بهترین امکانات رفاهی میباشند و اکثرا ویو رو به دریای زیبای خلیج فارس را دارند.هتل کوروش دارای کادری مجرب و حرفه ای میباشد که شبانه روزی آماده خدمت تور کیش تابستان 98 رسانی به مسافران تور کیش میباشند.این هتل 5 ستاره از نوروز سال 1397 که بهره برداری شد هر روزه آماده پذیرایی از مسافران و گردشگران تور کیش میباشد.این هتل در 23 طبقه دارای 500 واحد اقامتی میباشد.با اقامت در این مجتمع 5 ستاره میتوانند یک سفر به یادماندنی و رویایی را تجربه کنید و از لحظات خود لذت ببرید.ساعت تحویل اتاق در این هتل 14 و ساعت تخیله 12 میباشد.

هتل کوروش کیش

هتل کوروش کیش

امکانات اتاق:کمد لباس،اینترنت در اتاق،سیستم تهویه مطبوع دراتاق،تلویزیون در اتاق،سیستم گرمایش و سرمایش،آباژور،صبحانه،یخچال،پاورسوئیچ،مبلمان،سیستم اطفاء  حریق در اتاق،دراور،چای ساز،آب رایگان،رخت آویز، حمام ، لوازم بهداشتی،دمپایی،IPTV،صندوق امانات داخل اتاق،امکان شارژ وسایل  الکترونیکی،تلفن در اتاق،نوع قفل درب  اتاق،سرویس بهداشتی فرنگی در  اتاق

امکانات هتل:سیستم اعلام حریق،جکوزی،تلویزیون در لابی،لابی،پذیرش ۲۴ ساعته،تاکسی سرویس،آسانسور،فکس،صندوق امانات،فروشگاه،آتلیه،آژانس مسافرتی ،  سنسورهای دود یاب/ضد حریق،پله اضطراری،سیستم تهویه مطبوع،فتوکپی،پرینتر،لاندری،زنگ هشدار،کافی  شاپ، اتاق چمدان،فضای سبز،سرویس بهداشتی ایرانی در  لابی،کپسول آتش  نشانی  ،دستگاه واکس کفش، خدمات CIP،سرویس بهداشتی فرنگی در لابی،خدمات بیدار باش، کرایه اتومبیل (بدون راننده)،خدمات باربری،شبکه پخش  فیلم،تلفن در لابی،پارکینگ،استخر،سونا،خدمات خانه داری  ،خدمات تهیه بلیط،مینی بار با هزینه،اینترنت در لابی تور کیش

هتل کوروش کیش

هتل کوروش کیش

رستوران هتل:هتل کوروش فضای دل نشین و آرام را فراهم کرده تا مسافران تور کیش بتوانند بهترین غذا های ایرانی را در رستوران هتل سفارش دهند و نوش جان کنند.

هتل کوروش کیش


هتل آپارتمان احتشام کیش

معرفی:هتل آپارتمان احتشام در شهرک صدف جزیره قراره گرفته و با مراکز خرید فاصله کمی دارد.این هتل آپارتمان فضای دل نشین و آرام بخش را برای مسافران تور کیش فراهم کرده تا در این هتل آپارتمان اقامت راحتی را بگذرانند.هتل آپارتمان احتشام دارای اتاق های استاندارد میباشد که تمامی اتاق مجهز به امکانات رفاهی میباشند.پرسنل هتل خوش برخورد هستند و شبانه روزی به مسافران تور کیش خدمت رسانی میکنند.دسترسی به جاذبه های گردشگری نیز از این هتل بسیار راحت میباشد و مسافران تور کیش در کنار اقامت خوبشان در این هتل میتوانند از این جزیره زیبا و تاریخی نیز دیدن کنند.ساعت تحویل اتاق 14 و ساعت تخلیه 12 میباشد.

امکانات هتل:لابی،پارکینگ ،سیستم اعلام حریق،خدمات تهیه بلیط،صندوق امانات،آشپزخانه،تاکسی سرویس،پذیرش ۲۴ ساعته،کرایه اتومبیل،تلویزیون در لابی،اتاق چمدان،صرافی،کپسول آتش نشانی،خدمات خانه داری،اینترنت در لابی،فضای سبز

امکانات اتاق:روم سرویس،کمد لباس،سیستم تهویه مطبوع دراتاق،سیستم تهویه مطبوع دراتاقتلویزیون در اتاق،نوع قفل درب اتاق،یخچال،لوازم بهداشتی، دراور،دمپایی، سیستم اطفاء حریق دراتاق،اینترنت در اتاق،سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق،چای ساز،امکان شارژ وسایل الکترونیکی،بالکن،رخت آویز،امکان پخت و پز،سیستم گرمایش و سرمایش،سرویس بهداشتی ایرانی در اتاق

 

رستوران هتل:رستوران هتل احتشام غذا های خوشمزه و با کیفیت را برای مسافران تور کیش سرو میکند.مسافران عزیز از روی منو میتوانند غذای مورد علاقه خود را سفارش دهند و نوش جان کنند.


هتل آپارتمان قصر آرمانی کیش

معرفی:هتل آپارتمان قصر آرمانی یکی از لوکس ترین هتل آپارتمان های شهرک صدف میباشد که موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی دارد.این هتل آپارتمان با ارائه بهترین خدمات و امکانات رفاهی هر روزه آماده پذیرایی از مسافران تور کیش میباشد.اتاق های این هتل آپارتمان مجهز به امکانات رفاهی میباشد و همچنین دکوراسیون شیک و زیبایی دارد.پرسنل این هتل مجرب و دوره دیده هستند و شبانه روزی به مسافران و گردشگران تور کیش خدمت رسانی میکنند.مسافرین و گردشگرین تور کیش میتوانند از این هتل به جاذبه های گردشگری جزیره کیش دسترسی راحت و آسانی داشته باشند.ساعت تحویل اتاق در این هتل 14 و ساعت تخلیه 12 میباشد.

امکانات هتل:دسترسی آسان صندلی چرخدار،آسانسور،پارکینگ رایگان،دسترسی راحت به مراکز خرید،لابی،اینترنت،پذیرش 24 ساعته،تلویزیون درلابی،سرویس بهداشتی در لابی،مبل در لابی،کارکنان مسلط به زبان های عربی و انگلیسی

امکانات اتاق:سرویس بهداشتی،حمام با لوازم بهداشتی،سیستم تهویه مطبوع،تلویزیون،چای ساز/قهوه ساز،حوله،لوازم بهداشتی،میز لوازم بهداشتی،تخت،مبلمان،کمد لباس،دراور،آباژور،میز لوازم آرایش

رستوران هتل:مسافران عزیز تور کیش میتوانند از روی منو غذای خود را سفارش دهند و میل کنند.

موقعیت جغرافیایی:فاصله هتل تا فرودگاه 7 دقیقه با ماشین

فاصله هتل تا بازار عرب‌ها 14 دقیقه با ماشین

فاصله هتل تا پارک دلفین‌ها 15 دقیقه با ماشین

فاصله هتل تا کشتی یونانی 22 دقیقه با ماشین

فاصله هتل تا مرکز خرید مرجان 12 دقیقه با ماشین

فاصله هتل تا مرکز خرید مروارید 5 دقیقه با ماشین


هتل برج های طلایی کیش

معرفی:هتل برج های طلایی کیش از بهترین هتل های کیش میباشد که در میدان مرجان و پارس واقع شده است.این هتل در 17 طبقه دارای 318 واحد برای اقامت مسافران تور کیش میباشد.مساحت این هتل 15350 میباشد.معماری و دکوراسیون این هتل بسیار زیبا و منحصر به فرد میباشد.اتاق های این هتل 5 ستاره استاندارد هستند و دکوراسیون مدرن دارند که تمامی اتاق ها مجهز به امکانات رفاهی برای مسافرین عزیز تور کیش میباشد.پرسنل هتل دوره دیده هستند شبانه روزی در حال خدمت رسانی به مسافران تور کیش میباشند.هتل برج های طلایی بهترین امکانات رفاهی میباشد تا مسافران و گردشگران تور کیش در طول اقامت خود استفاده کنند و تجربه یک سفر رویایی را در این هتل 5 ستاره سپری کنند.این هتل اتاق ها را ساعت 14 تحویل میدهد و ساعت 12 تخلیه کنند.

امکانات هتل:سونا, جکوزی,مرکز خرید, سالن بدنسازی, سالن بیلیارد, رستوران, کافی شاپ،سالن کنفرانس،خدمات نگهداری از اطفال،سیستم اطفای حریق،خدمات عمومی نظیر بانک،لابی،آژانس هواپیمایی، تاکسی سرویس،تلویزیون در لابی

امکانات اتاق:سرویس بهداشتی،حمام با لوازم بهداشتی،سیستم تهویه مطبوع،تلویزیون،چای ساز/قهوه ساز،حوله،لوازم بهداشتی،میز لوازم بهداشتی،تخت،مبلمان

رستوران:رستوران این هتل با بهترین غذا های که بهترین آشپز های آماده کرده اند برای مسافران تور کیش سرو میکند.

 

تور کیش

 

تور مشهد

 

تور کیش



:: برچسب‌ها: هتل های کیش,بهترین هتل های کیش,هتل های 5 ستاره کیش,رزرو هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 132
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fnz.pni

هتل خیام کیش

یکی از هتل های تک ستاره قیمت تور کیش تابستان 98 کیش هتل خیام می باشد که به صورت ویلایی ساخت شده است. این هتل در نزدیکی اسکله تفریحی و ساحل می باشد. از امکانات این هتل می توان به اینترنت در واحد، رستوران، صندوق امانات و... اشاره کرد. این هتل به دلیل موقعیت جغرافیایی خوبی که دارد مورد توجه مسافران تور کیش قرار گرفته است. مسافران عزیز با انتخاب این هتل با قیمت مناسب سفر خوشی را می توانند داشته باشند.

هتل خیام کیش

هتل خیام کیش


هتل لوتوس کیش

هتل لوتوس کیش از هتل های سه ستاره جزیره کیش میباشد که به سبک قدیمی تزیین شده است. این هتل دارای 72 اتاق می باشد که از امکاناتی مانند: تلویزیون، مبله، سشوار، تهویه مطبوع و.... برخوردار است. نام قدیم هتل لوتوس هتل لاله بوده که در سال 90 باز سازی شد و نام آن به لوتوس تغییر یافت. امکانات رفاهی این هتل شامل: گشت بازار ها، کافی شاپ، روم سرویس 24 ساعته، صندوق امانات و.... می باشد. اکثر مسافران تور کیش که در این هتل اقامت داشته اند از تمیزی و امکانات رفاهی آن رضایت داشته اند. رستوران این هتل با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی آماده پذیرایی از میهمانان گرامی می باشد.

هتل لوتوس کیش

هتل لوتوس کیش

هتل لوتوس کیش


هتل شایلی کیش

هتل شایلی کیش یکی از هتل های 3 ستاره خوب کیش می باشد. این هتل در سال 1394 در سال 1394 افتتاح گردیده است. این هتل از 40 اتاق تشکیل شده است. یکی از مزایای این هتل نزدیکی ان به اسکله تفریحی و مرکز خرید زیتون کیش دسترسی آسان دارد. از امکانات این هتل می توان به رستوران، لابی،  خانه داری، استقبال فرودگاهی و.... اشاره کرد. پرسنل آموزش دیده هتل آماده خدمات رسانی به میهمانان عزیز هستند. مسافران تور کیش می توانند با اقامت در این هتل اوقات خوشی را سپری کنند.

هتل شایلی کیش

هتل شایلی کیش

هتل شایلی کیش


هتل مهتاب کیش

هتل 4 ستاره مهتاب یکی از هتل های خوب در کیش می باشد این هتل در سال 1393 در خیابان امیر کبیر کیش افتتاح شده است. امکانات اینهتل می توان به رستوران، کافی شاپ، ترانسفر فرودگاهی، اینترنت، محوطه سرسبز و.... اشاره کرد. ساعت تحویل اتاق به مسافران تور کیش در این هتل ساعت 12 و ساعت تخلیه اتاق 14 می باشد. اکثر اتاق های این هتل رو به دریا هستند. اتاق های این هتل از امکاناتی مانند: چای ساز، مبله، سیستم تهویه مطبوع، سرویس بهداشتی فرنگی و ... برخوردار می باشند. مسافران و گردشگران تور کیش می توانند با اقامت در این هتل اوقات خوشی را در کنار عزیزانشان سپری کنند.

 هتل مهتاب کیش

 هتل مهتاب کیش

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور مشهد



:: برچسب‌ها: هتل های کیش,هتل های 4 کیش,هتل های 3 ستاره کیش,هتل های 2ستاره کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fnz.pni

هتل ویدا کیش

یکی از هتل های تازه تاسیس جزیره زیبای کیش که در سال 1396 فعالیت خود را آغاز نموده، هتل 5 ستاره ویدا می باشد که در بلوار موج ولقع شده است. از ویژگی های بارز این هتل می توان به نزدیکی به ساحل نیلگون خلیج فارس، مرکز همایش های بین المللی و دانشگاه صنعتی شریف پردیس بین المللی اشاره نمود. این هتل دارای 10 طبقه با بیش از 140 اتاق و سوئیت مجهز و با امکانات می باشد. 

از امکانات هتل ویدا می توان لابی، اینترنت، مجموعه ورزشی قیمت تور کیش مرداد 98 و تفریحی، مجموعه آبی، رستوران و کافی شاپ، کتابخانه، فضای سبز، خدمات ویژه CIP، خدمات آتشنشانی، سیستم اطفا حریق، خدمات تور و تهیه بلیط و ... را نام برد. همچنین اتاق ها نیز دارای وای فای، روم سرویس، صبحانه، تلویزیون، یخچال، لوازم بهداشتی، حمام، سیستم اعلام حریق، سیستم سرمایشی و گرمایشی و ... هستند. مسافرین عزیز تور کیش اقامتی راحت و خوب را در هتل ویدا خواهند داشت.

 

 

هتل ویدا کیش

 

هتل ویدا کیش


هتل جام جم کیش

هتل سه ستاره جزیره کیش دارای دو طبقه با 51 اتاق مجهز و مدرن دارای بهترین موقعیت مکانی می باشد. این هتل دارای فظایی آرام و دلپذیر است که بسیار مورد توجه گردشگران عزیز قرار دارد. از امکانات این هتل می توان به لابی، پذیرش 24 ساعته مسافرین تور کیش، اینترنت رایگان در لابی، رستوران و کافی شاپ، تاکسی سرویس، فضای سبز، سیستم اعلام حریق، صندوق امانات و ... اشاره نمود.

از ویژگی های اتاق ها نیز شامل سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، صبحانه در اتاق، مبلمان، لوازم بهداشتی، وای فای، رخت آویز، سرویس روم و ... می باشد. مسافرین عزیز که به دنبال اقامتی راحت هستند، هتل جام جم انتخاب مناسبی خواهد بود.

 

 

هتل جام جم کیش

 

هتل جام جم کیش 


هتل عالی قاپو کیش

یکی از هتل های دو ستاره و پرطرفدار کیش که در انتهای بلوار دریا واقع شده است، هتل عالی قاپو می باشد. نمای بیرونی این هتل بسیار متقاوت می باشد. از امکانات این هتل می توان به رستوران، لابی، کافه، تاکسی سرویس، اینترنت رایگان و ... اشاره نمود. اتاق های این هتل نیز بسیار مجهز و با امکاناتی نظیر سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، تلویزیون، یخچال و ... را داراست. 

هتل عالی قاپو دارای 128 اتاق می باشد. مسافرین تور کیش که به دنبال هتلی مجهز و با قیمتی مناسب هستند، هتل عالی قاپو بهترین گزینه خواهد بود.

 

 

هتل عالی قاپو کیش

 

هتل عالی قاپو کیش


هتل فرشتگان کیش

یکی از هتل های تک ستاره کیش هتل فرشتگان کیش می باشد. این هتل به دلیل قیمت مناسبی که دارد مورد توجه مسافران و گردشگران تور کیش قرار گرفته است. از امکانات این هتل می توان به رستوران آن اشاره کرد که میهمانان محترم می توانند غذای مورد علاقه خود را با بهترین کیفیت میل نمایند. ساعت تحویل اتاق های 14 و ساعت تخلیه 12 می باشد. مسافران عزیز با انتخابتور کیش برای سفر به این جزیره امکان اقامت در این هتل را دارند.

 هتل فرشتگان کیش

هتل فرشتگان کیش

 

تور کیش

 

تور مشهد

 

تور کیش



:: برچسب‌ها: هتل های کیش,هتل های ارازن کیش,هتل های 3 ستاره کیش,هتل های خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fnz.pni

رستوران خاطره کیش

رستوران خاطره واقع در مرکز تجاری ایرانویچ یکی از رستوران های مجلل و لوکس جزیره می باشد که انواع غذاهای اصیل ایرانی و بین المللی را پخت می کند و با بهترین کیفیت و قیمتی مناسب به دست مهمانان خود می رساند. از ویژگی های این رستوران می توان به وای فای رایگان، رزرو میز برای مجالس و پارکینگ اشاره نمود.

مسافرین عزیز تور کیش که به دنبال رستورانی خوب و با قیمت تور کیش شهریور 98 کیفیت می گردند می توانند به رستوران خاطره مراجعه نمایند و از غذای خود لذت ببرند.

 

رستوران خاطره کیش

 

رستوران خاطره کیش


رستوران هشتگ کیش

یکی از رستوران های مدرن و معروف جزیره کیش که با سبک پخت و دیزاین غذاهایش معروف است، رستوران هشتگ می باشد که میان مردم بومی و گردشگران بسیار طرفدار دارد. فضا و معماری این رستوران بسیار متفاوت و امروزی است.

مسافرین و گردشگران تور کیش که علاقه مند به تجربه ای جدید و طعمی متفاوت هستند می توانند به این رستوران بیایند و روزی خوش را سپری نمایند.

 

 

رستوران هشتگ کیش

 

رستوران هشتگ کیش


رستوران صبا ملک کیش

یکی از بهترین رستوران های کیش که ویژگی اصلی اش نواختن موسیقی زنده است، رستوران موزیکال صبا ملک می باشد که در میان اهالی بومی و گردشگران بسیار طرفدار دارد. منوی غذاهای این رستوران ایرانی و بین المللی است که مسافرین تور کیشمی توانند هرچه می خواهند سفارش دهند. 

از دیگر امکانات این رستوران اینترنت رایگان، رزرو مراسم های مختلف و .... می باشند. گردشگران عزیز می توانن با مراجعه به این رستوران شبی خاطره انگیز را سپری نمایند.

 

رستوران صبا ملک کیش

 

رستوران صبا ملک کیش


رستوران پنگوئن کیش

یکی از بهرین و معروفترین رستوران های کیش که به دلیل مناسب بودن قیمت غذاها و کیفیت بالای آنها بسیار مورد توجه مردم بومی و گردشگران تور کیش می باشد، رستوران پنگوئن است که در نزدیکی پارک آبشار واقع می باشد.

منوی غذاهای این رستوران شامل غذاهای اصیل ارانی و دریایی و همچنین بین المللی است که بسیار خوشمزه و لذیذ هستند. مسافرین عزیز می توانند با آمدن به این رستوران شبی بی نظیر را در کنار دوستان و خانواه خود داشته باشند.

 

 

رستوران پنگوئن کیش

 

رستوران پنگوئن کیش

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور مشهد



:: برچسب‌ها: رستوران های کیش,بهترین رستوران های کیش ,رستوران های ارزان کیش,رستوران های معروف کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fnz.pni

رستوران کوروش کیش

یکی از بهترین رستوران های کیش که غذاهای اصیل ایرانی در فضایی آرام و شاعرانه با بهترین کیفیت سرو می شود. از ویژگی های این رستوران می توان به موسیقی زنده، اینترنت رایگان، پارکینگ خصوصی و ... اشاره نمود. 

مسافرین عزیز تور کیش که خواهان غذاهای ایرانی با قیمتی مناسب هستند می توانند به همراه خانواه و دوستان خوب همه روزه برای سرو صبحانه، نهار و شام  به رستوران کوروش مراجعه نمایند.

 

رستوران کوروش کیش

 

رستوران کوروش کیش


رستوران کف شیشه ای پدیده کیش

 در نزدیکی جاده جهان و در مجاورت مجتمع تجاری پدیده رستورانی زیبا با معماری متفاوت برای اولین بار در جزیره کیش افتتاح گردید که رستوران کف شیشه ای پدیده نام دارد. طرح کف این رستوران با سه لایه لمینیت سیکوریت می باشد که در ارتفاع قرار تور کیش گرفته شده اند و فضایی زیبا و دلنشین را ساخته اند.

منوی غذای این رستوران بسیار متنوع و با کیفیت می باشد که با قیمتی مناسب سرو می شود. مسافرین عزیز تور کیش می توانند در کنار خانواده و دوستان خود شبی رومانتیک و خاطره انگیزی را سپری کنند.

 

 رستوران کف شیشه ای پدیده کیش

 

رستوران کف شیشه ای پدیده کیش


رستوران رویال استار کیش

یکی از متفاوت ترین و شیک تزین رستوران های کیش، رستوران رویال استار است که با دکوراسیون جذاب و متفاوت خوب نظر خیلی ها را به خود جلب کرده است. منوی غذای رستوران رویال استار از انواع سالاد تا تا پیتزا و انواع برگر ها را داراست. که بهترین از نظر مسافرین تور کیش برگر های آن می باشد.

مسافرین عزیز می توانند با مراجعه به این رستوران علاوه بر میل کردن غذایی با کیفیت عالی از فضای دلنشین این رستوران نیز لذت ببرند.

 

رستوران رویال استار کیش

 

رستوران رویال استار کیش


رستوران کوه نور کیش

یکی از بهترین رستوران های کیش که  در نزدیکی هتل صدف و روبروی دانشگاه کیش قرار دارد، رستوران کوه نور می باشد که در دل کوهی به ارتفاع 27 متر در وسعتی بزرگ واقع شده است. این رستوران در دو طبقه با دکوراسیون و امکانات خاص خود آماده پذیرایی از سمینارها و خانواده های عزیز گردشگران تور کیش می باشد.

منوی غذاهای رستوران کوه نور سنتی قیمت تور کیش تابستان 98 ایرانی و بین المللی می باشد که طیف ماهی تا استیک را در بر می گیرد. مسافرین عزیز می توانند  به همراه خانواده خود در کنار لذت بردن از موسیقی زنده غذایی لذیذ را بچشند.

 

 

رستوران کوه نور کیش

 

رستوران کوه نور کیش

 

تور کیش

 

تور مشهد

 

تور کیش



:: برچسب‌ها: رستوران های کیش,بهترین رستوران های کیش ,رستوران های خوب کیش,رستوران های لوکس کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fnz.pni

پیست باگی کیش

یکی از تفریحات مفرح جزیره کیش، پیست باگی است که به طول 400 متر است که هرساله میزبان مسافرین عزیز تور کیش و باگی سواران می باشد. باگی سواران عزیز می توانند با راهنمایی مجرب و اموزش دیده حتی در سطح مسیر بیشتری تردد داشته باشند.

مسافرین عزیز تور کیش می توانند به همراه خانواده قیمت تور کیش مرداد 98 روزه مهیج را برای خود و خانواده خود رقم بزنند.

 

 

پیست باگی کیش

 

پیست باگی کیش


تم پارک آبی کیش

یکی از جاذبه های گردشگری کیش پارک آبی تم پارک است که بزرگترین پارک آبی روباز کشور است. این پارک از لوازم خارجی و مردن روز دنیا خریداری شده و ساخته شده است. این پارک در منطقه پرواز ممنوع ساخته شده است و یه هیچ وجه دیدی ندارد بنابراین ورود به این پارک برای خانم ها نیز آزاد است و انها می توانند حمام آفتاب بگیرند. مسافرین عزیز تور کیش می توانند به همراه خانواده خود به این پارک ـمده و نهایت لذت را تجربه کنند.

 

 

 تم پارک آبی کیش

 

تم پارک آبی کیش


اسکوتر زیردریایی کیش

یکی دیگر از تفریحات مهیج و جالی جزیره زیبای کیش غواصی با اسکوتر های زیردریایی است که مناسب برای دوستداران غواصی است که گواهی نامه غواصی و تجربه آن را ندارند. این تفریح مناسب برای افراد بالای 12 سال می باشد. که بدون نیاز به آموزش قبلی تور کیش می باشد و می توانند از غواصی در خلیج نیلگون فارس لذت ببرند.

وسابل مورد نیاز برای این تفریح مایو، حوله و دمپایی می باشد. مسافرین عزیز تور کیش می توانند به همراه خانواده از این امکانات نهایت لذت ببرند.

 

 

اسکوتر زیردریایی کیش

 

اسکوتر زیردریایی کیش


جزیره هندورابی کیش

یکی از جزایر زیبای خلیج فارس که از توابع جزیره کیش می باشد و تقریبا خالی از سکنه است و دارای ساحلی شنی با سنگ های بزرگ و مرتفع می باشد، جزیره هندورابی است. این جزیره مساحتی به اندازه 23 کیلومتر مربع دارد. گفتنی است که در این جزیره چندین قریه وجود دارد .

جالب است که در گذشته های دور این جزیره در دست پرتغالی ها بود و در آنجا پایگاه نظامی تاسیس کرده بودند. امروزه خرابه ها و آثار بجای مانده از این پایگاه نظامی برای بازدید عموم آزاد است. مسافرین عزیز تور کیش برای داشتن آرامش و گرفتن حمام افتاب می توانند از این جزیره رویایی دیدن کنند.

 

 

جزیره هندورابی کیش

 

جزیره هندورابی کیش

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور مشهد



:: برچسب‌ها: دیدنی های کیش,مکان های گردشگری کیش,بهترین تفریحات کیش,جاذبه های توریستی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fnz.pni

هتل آرا کیش

معرفی:هتل آرا از هتل های 2 ستاره کیش میباشد که در موقعیت جغرافیایی خوبی قرار دارد و دسترسی به جاذبه های گردشگری و دسترسی به مراکز خرید را برای مسافران تور کیش راحت کرده است.هتل آرا كيش، قبلا با نام هتل آرام بوده و بعد ها بازسازی قیمت تور کیش تیر 98 شده است.اتاق های این هتل استاندارد هستند و بهترین امکانات را در اختیار مسافران تور کیش قرار میدهد.این هتل با کادری دوره دیده هستند و شبانه روزی آماده خدمت رسانی و پذیرایی از مسافران تور کیش میباشد.این هتل دو ستاره با قیمت و هزینه کم بهترین امکانات را در اختیار مسافران عزیز تور کیش قرار میدهد.ساعت تحویل اتاق در این هتل 14 و ساعت تخلیه 12 میباشد.

هتل آرا کیش

امکانات هتل:لابی، فتوکپی، فکس، پرینتر، چایخانه سنتی، کافی شاپ، تاکسی سرویس، اتاق چمدان، روزنامه، صرافی، فضای سبز، خدمات تور، شبکه پخش فیلم، پذیرش  ۲۴ ساعته، اینترنت در لابی، دستگاه واکس کفش، کپسول آتش نشانی، سیستم اعلام حریق، کرایه اتومبیل (بدون راننده)، خدمات خانه داری، خدمات تهیه بلیط، مینی بار با هزینه، تلفن در  لابی، تلویزیون در لابی

امکانات اتاق:صبحانه، یخچال، مبلمان، دراور، رخت آویز، تلفن در اتاق، تلویزیون، حمام، لوازم بهداشتی، دمپایی، سیستم اطفاء حریق دراتاق، اینترنت در اتاق، سرویس بهداشتی ایرانی در اتاق، سیستم گرمایش و سرمایش، نوع قفل درب اتاق، سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق

هتل آرا کیش

رستوران هتل:مسافران تور کیش میتوانند در رستوران هتل از بهترین غذا های ایرانی سفارش دهند.تمام غذا های رستوران هتل با بهترین مواد غذایی آماده و سرو میشود.

موقعیت جغرافیایی:

فاصله هتل تا فرودگاه:15 دقیقه

فاصله هتل تا مرکز شهر:10 دقیقه

فاصله هتل تا ساحل دریا:20 دقیقه

هتل آرا کیش


هتل پانیذ کیش

معرفی:هتل پانیذ جزء هتل های 2 ستاره کیش میباشد که موقعیت جغرافیایی خوبی دارد و دسترسی به جاذبه های توریستی و مراکز خرید را برای مسافران تور کیش راحت  کرده است.این هتل در 3 طبقه دارای 84 واحد اقامتی با امکانات رفاهی میباشد تا مسافران تور کیش در طول اقامت بتوانند براحتی استفاده کنند.این دارای محیطی جالب با  ساختمان هایی به سبک اسپانیایی می باشد که به صورت بلوک بلوک از هم جدا گردیده و هر بلوک دارای چند طبقه می باشد. پرسنل های خوش برخورد هتل مجرب و دوره  دیده هستند و شبانه روزی آماده خدمت رسانی و پذیرایی از مسافران تور کیش میباشند.ساعت تحویل اتاق در این هتل 14 و ساعت تخلیه 12 میباشد.

هتل پانیذ کیش

امکانات هتل:لابی، فتوکپی، فکس، پرینتر، چایخانه سنتی، کافی شاپ، تاکسی سرویس، اتاق چمدان، روزنامه، صرافی، فضای سبز، خدمات تور، شبکه پخش فیلم، پذیرش  ۲۴ ساعته، دستگاه واکس کفش، کپسول آتش نشانی، سیستم اعلام حریق، کرایه اتومبیل (بدون راننده)، خدمات خانه داری، خدمات تهیه بلیط، مینی بار با هزینه، تلفن در  لابی، تلویزیون در لابی، اینترنت در لابی

امکانات اتاق:صبحانه، یخچال، مبلمان، دراور، رخت آویز، تلفن در اتاق، تلویزیون، حمام، لوازم بهداشتی، دمپایی، سیستم اطفاء حریق دراتاق، اینترنت در اتاق، سیستم گرمایش و سرمایش، نوع قفل درب اتاق، سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق، سرویس بهداشتی ایرانی در اتاق

هتل پانیذ کیش

رستوران هتل:مسافران تور کیش میتوانند در رستوران هتل از غذا های ایرانی که با بهترین مواد غذایی آماده شده اند سفارش دهند و نوش جان کنند.

موقعیت جغرافیایی:

فاصله هتل تا فرودگاه:6 کیلومتر

فاصله هتل تا پارک هنگام:697 متر

فاصله هتل تا بازار مروارید:1 کیلومتر

فاصله هتل تا بازار پانیذ:451 متر

فاصله هتل تا کوه نور:1 کیلومتر

فاصله هتل تا پدیده شاندیز:13 کیلومتر

فاصله هتل تا بولینگ مریم:2 کیلومتر

هتل پانیذ کیش


هتل ستاره کیش

معرفی:هتل ستاره جزء هتل های 2 ستاره جزیره زیبای کیش میباشد.این هتل 2 ستاره در سال 1385 ساخته شده است و در سال 1395 بازسازی شده است.این هتل با  ویلاهای زیبا و کنار هم در نوار ساحلی کیش قرار گرفته و دارای کافی شاپ سرباز میباشد.اتاق های استاندارد هتل تمیز و دارای امکانات رفاهی هستند تا مسافران عزیز تور  کیش در طول اقامت بتوانند براحتی استفاده کنند.این هتل ویلایی دارای 42 واحد میباشد و با کادری مجرب و دوره دیده هر روزه آماده خدمت رسانی و پذیرایی از مسافران تور  کیش هستند.مسافرانی که به دنبال یک هتل خوب با قیمت و هزینه کم میباشند این هتل انتخاب مناسبی برای آن میباشد.

هتل ستاره کیش

امکانات هتل:لابی، فتوکپی، فکس، پرینتر، چایخانه سنتی، کافی شاپ، تاکسی سرویس، اتاق چمدان، روزنامه، صرافی، فضای سبز، خدمات تور، شبکه پخش فیلم، پذیرش ۲۴ ساعته، دستگاه واکس کفش، کپسول آتش نشانی، سیستم اعلام حریق، کرایه اتومبیل، خدمات خانه داری، خدمات تهیه بلیط، مینی بار با هزینه، تلفن در لابی، تلویزیون در لابی، اینترنت در لابی

امکانات اتاق:صبحانه، یخچال، مبلمان، دراور، رخت آویز، تلفن در اتاق، تلویزیون، حمام، لوازم بهداشتی، دمپایی، سرویس بهداشتی ایرانی در اتاق، سیستم اطفاء حریق دراتاق، اینترنت در اتاق، سیستم گرمایش و سرمایش، نوع قفل درب اتاق، سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق

هتل ستاره کیش

رستوران هتل:مسافران تور کیش میتوانند در رستوران هتل از غذا های ایرانی که با مواد غذایی با کیفیت آماده شده اند سفارش دهند و نوش جان کنند.

موقعیت جغرافیایی:

فاصله هتل تا شهر باستانی حریره:8 کیلومتر

فاصله هتل تا حافظیه:2 کیلومتر

فاصله هتل تا کوه نور:2 کیلومتر

فاصله هتل تا پارک هنگام:862 متر

فاصله هتل تا فرودگاه:7 کیلومتر

هتل ستاره کیش


هتل ستاره طلایی کیش

معرفی:هتل ستاره طلایی یکی از هتل های 3 ستاره کیش میباشد.هتل ستاره با موقعیت جغرافیایی خوب اش با جاذبه های گردشگری و مراکز خرید فاصله کمی دارد و  دسترسی را برای مسافران تور کیش راحت کرده است.هتل ستاره دارای 42 واحد اقامتی میباشد و بهترین امکانات را در دارا هستند تا مسافران تور کیش در طول اقامت بتوانند  براحتی استفاده کنند.این هتل برای راحتی و رضایت مهمانان ترانسفر رایگان تا مرکز شهر در نظر گرفته شده است تا مسافران تور کیش استفاده کنند.ساعت تحویل اتاق در این  هتل 14 و ساعت تخلیه 12 میباشد.

هتل ستاره طلایی کیش

امکانات هتل:لابی، فتوکپی، فکس، پرینتر، چایخانه سنتی، کافی شاپ، تاکسی سرویس، اتاق چمدان، روزنامه، صرافی، فضای سبز، خدمات تور، شبکه پخش فیلم، پذیرش  ۲۴ ساعته، دستگاه واکس کفش، کپسول آتش نشانی، سیستم اعلام حریق، کرایه اتومبیل (بدون راننده)، خدمات خانه داری، خدمات تهیه بلیط، مینی بار با هزینه، تلفن در  لابی، تلویزیون در لابی، اینترنت در لابی

امکانات اتاق:صبحانه، یخچال، مبلمان، دراور، رخت آویز، تلفن در اتاق، تلویزیون، حمام، لوازم بهداشتی، دمپایی، سیستم اطفاء حریق دراتاق، اینترنت در اتاق، سیستم گرمایش و سرمایش، نوع قفل درب اتاق، سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق، سرویس بهداشتی ایرانی در اتاق

هتل ستاره طلایی کیش

رستوران هتل:مسافران تور کیش میتوانند در رستوران هتل از غذا های ایرانی که با مواد غذایی با کیفیت آماده شده اند سفارش دهند و نوش جان کنند.

موقعیت جغرافیایی:

فاصله هتل تا مرکز خرید مروارید کیش:9 دقیقه

فاصله هتل تا ارک ساحلی مرجان کیش:10 دقیقه

فاصله هتل تا آب انبار سنتی کیش:10.7 کیلومتر

فاصله هتل تا بازار زیتون کیش:7 کیلومتر

فاصله هتل تا بولینگ مریم کیش:8.4 کیلومتر

فاصله هتل تا درخت سبز کیش:11.2 کیلومتر

فاصله هتل تا مرکز غواصی کیش:7.3 کیلومتر

فاصله هتل تا کشتی یونانی کیش:13.8 کیلومتر

هتل ستاره طلایی کیش

 

تور کیش

 

تور مشهد

 

تور کیش



:: برچسب‌ها: هتل های کیش,معرفی هتل های کیش,هتل های 5 ستاره کیش,بهترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fnz.pni

مرکز خرید پانیذ کیش

معرفی:مرکز خرید پانیذ از مراکز خرید خوب کیش میباشد.این مرکز خرید در سال 1378 ساخته شده است و در 2 طبقه دارای 183 غرفه دارد.قیمت و هزینه اجناس این مرکز خرید بسیار مناسب و ارزان میباشد تا گردشگران تور کیش بتوانند براحتی در این مرکز خرید تمام خرید های خود را انجام دهند.مرکز خرید پانیذ دارای انواع مختلف کیف، کفش، پوشاک، وسایل صوتی و تصویری، انواع تلفن‌های همراه، ساعت، مکمل‌های غذایی، انواع شکلات قیمت تور کیش تابستان 98 و قهوه، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم خانگی، لوازم تزیینی و دکوری، آرایشی و بهداشتی، عطر و ادکلن، ساعت، عینک، بدلیجات، کافی‌شاپ و کافی‌نت است.از ویژگی های منحصر به فرد مرکز خرید پانیذ، نمای شیشه ای و فضا سازی قسمت ورودی آن است.همه روزه رأس ساعت ۲۲ مراسم قرعه‌کشی بازار با اجرای موسیقی و برنامه های تفریحی و اهداء جوایز به برندگان برگزار می‌گردد.به گردشگران تور کیش پیشنهاد میشود در هنگام گشت و گذار در قلب تجاری شهر کیش از این مرکز خرید نیز بازدید کنید.در بازار پانیذ می توانید قیمت های مناسب تری، نسبت به دیگر مراکز خرید جزیره کیش پیدا کنید.ایستگاه مخصوص تاکسی و آژانس نیز در بیرون این فضا برای آسایش خریداران در نظر گرفته شده است.این مرکز خرید دارای بخش تفریحات و سرگرمی سالن ورزشی کوچک، سرزمین عجایب، دیدنی هایی مثل آکواریوم میباشد.

مرکز خرید پانیذ کیش

موقعیت مکانی:ایران-جزیره کیش-خیابان فردوسی- روبروی هایپر مارکت کیش

مرکز خرید پانیذ کیش


میکا مال کیش

معرفی:مرکز خرید میکا مال یکی از بهترین مراکز خرید کیش میباشد و دارای امکاناتی نظیر مجموعه ای گسترده شامل آکواریوم،گلف دیجیتال،شهرکودکان،شهر عجایب،سالن پاتیناژ،تونل باد،بولینگ،سالن سینمایی،تله کابین و وسیع ترین مرکز خرید در سطح جزیره می باشد و تمامی اعضای خانواده می توانند ساعات خوشی را با آسایش در کنار یکدیگر در میکا مال بگذرانند و هر کسی با هر سن و سال و سلیقه ای، دنیایی از تفریح و سرگرمی و شادی را تجربه کند.زیر بنای این مرکز خرید  190 هزار متر مربع بوده و ارتفاع این مجتمع تجاری و گردشگری حدودا 22 متر می باشد.مسافران تور کیش میتوانند در این مرکز لحظات خوبی را سپری کنند.همچنین مسافران تور کیش میتوانند  در این مرکز خرید از انواع لباس، کیف، کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، وسایل ورزشی، لوازم خانگی خرید کنند.علاوه بر این‌ها با پیش‌بینی فضاهای فراوانی برای فودکورت و رستوران و کافه، هایپرمارکت، باشگاه بدن ‌سازی و ماساژ و اسپا، هر آن ‌چه که یک گردشگر تور کیش بخواهد برایش فراهم است.خدمات ماساژ و اسپای میکا مال کیش فرصتی استثنایی برای رفع خستگی می باشد که مسافران تور کیش امکان بهره بردن از آن را دارند. باشگاه بدن سازی این مجموعه مجهز بوده و می توانید تمرینات ورزشی حرفه ای در آن انجام دهید.این مرکز خرید دارای رستوران و کافی شاپ نیز میباشد تا مسافران تور کیش بتوانند در زمان گرسنگی براحتی به رستوران و کافی شاپ مرکز خرید رفته و بهترین ها را سفارش دهند و نوش جان کنند.

میکا مال کیش


مرکز خرید پردیس 1 و 2 کیش

از معروف ترین مراکز خرید کیش که بسار میان گردشگران و کیشوندان طرفدار دارد، مجموعه پردیس می باشد که دارای دو شعبه در جزیره زیبای کیش است. این مرکز خرید در شرق جزیره و خط ساحلی خلیج فارس واقع شده است که اجناسی همچون پوشاک، کیف و کفش، ساعت، لوازم آرایشی و بهداشتی، اسباب بازی، لوازم برقی و خانگی، موبایل، لوازم ورزشی و ... را با کیفیتی عالی و البته قیمتی مناسب به عرضه می رساند.

این مجموعه دارای امکاناتی نظیر پارکینگ، انواع رستوران قیمت تور کیش مرداد 98 و کافی شاپ، چایخانه سنتی، کافی نت، شعب یانکها و عابر بانک، آزانس های خدماتی و مسافرتی و ... می باشد. مسافرین عزیز تور کیش که به دنبال جایی برای خرید تمامی مایحتاج خود هستند، مرکز خرید بین المللی پردیس 1 و 2 بهترین گزینه و انتخاب خواهد بود.

 

 

مرکز خرید پردیس 1 و 2 کیش

 

مرکز خرید پردیس 1 و 2 کیش


مرکز خرید پادنا کیش

از مراکز خرید خوب و به نام جزیره کیش می توان به مرکز خرید پادنا اشاره کرد که در زمینه مبلمان فعالیت دارد. این مجموعه دارای بیش از 48 واحد تجاری اداری می باشد که مکان مناسبی برای نمایشگاه های مبل می باشد. مرکز خرید پادنا میان تور کیش میدان هرمز و خلیج فارس واقع شده است. مسافرین عزیز تور کیش که به دنبال جایی به عنوان نمایشگاه مبل و خرید مبلمان هستند، بازار پادنا گزینه مناسبی خواهد بود.

 

 

مرکز خرید پادنا کیش

 

مرکز خرید پادنا کیش

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور مشهد



:: برچسب‌ها: مراکز خرید کیش,مراکز خرید ارزان کیش,بهترین مراکز خرید کیش,مراکز خرید خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fnz.pni

مرکز خرید مرجان کیش

معرفی:مرکز خرید مرجان یکی از مرکز خرید های خوب کیش میباشد.این مرکز خرید در سال 1370 در زمینی به مساحت 200 هزار متر مربع افتتاح شده است.مرکز خرید مرجان دارای معماری خاص و جذاب میباشد.در حال حاضر 134 واحد این بازار در زمینه‌های قیمت تور کیش تابستان 98 پوشاک، لوازم خانگی و آشپزخانه، کیف و کفش، لوازم بهداشتی و آرایشی، مواد غذایی و خرازی فعالیت می‌کنند.مسافران و گردشگران تور کیش میتوانند در این مرکز خرید انواع لوازم خانگی، پوشاک مختلف زنانه مردانه و بچگانه، لوازم آشپزخانه، لوازم آرایشی و بهداشتی، کیف و کفش و مواد غذایی را خریداری کنند.در این مرکز خرید تنوع بسیار زیاد میباشد تا مسافران و گردشگران عزیز بتوانند براحتی خرید های خود را انجام دهند.کیفیت و قیمت تمام اجناس این مرکز خرید فوق العاده مناسب میباشد به طوریکه دست خالی از این مرکز خرید بیرون نمیروید.افرادی که همواره به دنبال پوشاک برند و مارک دار هستند نیز می توانند خریدهای مورد پسندی در این بازار داشته باشند.بازار مرجان کیش دارای آکواریوم بزرگی می باشد که دارای حجم پنج هزار و چهارصد متر مکعبی بوده و بیش از هشتصد گونه مختلف از ماهیان و آبزیان را در خود جای داده است و تماشای آن برای گردشگران تور کیش بسیار جذاب میباشد.نمای بیرونی این مجموعه به وسیله 39 آب نما که هرکدام دارای ارتفاع 50 متری می باشند مزین شده و با نور پردازی های ویژه ای که بر روی آن ها انجام شده، به منظره زیبا و خیره کننده ای برای ایجاد کرده است.

مرکز خرید مرجان کیش

ساعت کاری:مرکز خرید مرجان هر روزه از ساعت 10 صبح تا 10 شب آماده خدمت رسانی از مسافران تور کیش میباشد.

مرکز خرید مرجان کیش

موقعیت مکانی:هرمزگان- جزیره کیش- جاده جهان


مرکز خرید کارینا کیش

معرفی:مرکز خرید کارینا یکی از مراکز خرید خوب کیش میباشد که علاوه بر موقعیت جغرافیایی خوبی که دارد در بین مسافران و گردشگران تور کیش نیز طرفدار زیادی دارد.این مرکز خرید در زمینی به مساحت 19500 متر مربع ساخته و جزء لوکس ترین مراکز خرید جزیره تاریخی و زیبای کیش شناخته شده است.مرکز خرید کارینا دارای 258 واحد فعال میباشد.مسافران و گردشگران در این مرکز خرید میتوانند انواع برند های معروف را خریداری کنند.وجود پارکینگ در این مرکز خرید نیز ین امکان را به مسافران تور کیش میدهد تا کسانی که با خودرو شخصی به این مرکز خرید میروند بتوانند براحتی خودرو خود را پارک کرده و با خیال تور کیش راحت به خرید بپردازند.در تمامی طبقات مرکز خرید کارینا پله برقی به صورت رفت و برگشت برای رفاه حال مسافران تور کیش وجود دارد.2 آسانسور شیشه ای نمای ویژه ای به این مرکز خرید بخشیده است.تمامی اجناس این پاساژ قیمت و کیفیت بسیار عالی دارند به صورتیکه دست خالی از این مرکز خرید بیرون نمیروید.مسافران و گردشگران تور کیش اگر در این مرکز خرید احساس گرسنگی کردند میتوانند به رستوران و فودکورت های این مرکز خرید رفته و با خوردن غذا های لذیذ خستگی را از تن خود بیرون کنند.

مرکز خرید کارینا کیش

امکانات مرکز خرید کارینا:سرویس بهداشتی، نمازخانه، سوپر مارکت، فودکورت، هایپر مارکت، آسانشور، نگهداری از کودک، بازی و سرگرمی، آرایشگاه مردانه، رستوران، خودپرداز، صندلی استراحت، پارکینگ، کافی شاپ، بانک، پله برقی

مرکز خرید کارینا کیش

موقعیت جغرافیایی:کیش، بلوار خاتم الانبیاء (ص)، مقابل حسینیه محبین الحسین(ع)

پیشنهاد ما:مسافرانی که به دنبال یک مرکز خرید خوب برای خرید بهترین اجناس میگردند این مرکز خرید یک انتخاب مناسب برای خرید میباشد.


مرکز خرید سارینا 1 کیش

معرفی:مرکز خرید سارینا یکی از مراکز خرید خوب کیش میباشد در میدان سنایی جزیره کیش واقع شده است.مرکز خرید سارینا کیش دو شعبه دارد و اولین شعبه مرکز خرید سارینا کیش شامل 10 طبقه بوده که در زمینی به مساحت حدودی 5500 متر مربع احداث گشته است.این مرکز خرید در زمینی به مساحت 32500 متر مربع ساخته شده است. این بازار 10 طبقه دارد که با 218 غرفه تجاری و اداری محل مناسبی را برای سرمایه‌گذاری و تجارت ایجاد کرده است.گردشگران عزیز تور کیش در این مرکز خرید میتوانند انواع برند های معروف را پیدا و خریداری کنند.ین بازار با نمای فوق‌العاده زیبا و چشم‌انداز رو به دریایی که دارد، عنوان بهترین بناهای کیش را به خود اختصاص داده است. در طراحی داخلی بازار سارینا 1 کیش، بهترین و شیک‌ترین مصالح ساختمانی را به کار برده‌اند، کف این بازار با تلفیقی از سنگ و سرامیک تور کیش پوشیده شده و تمام دیوارهای این بازار عایق‌دار و پنجره‌های آلومینیمی با شیشه‌های دوجداره در آن تعبیه شده است. نمای خارجی بازار سارینا 1 کیش با طراحی ویژه و استثنایی خود از بهترین سنگ‌های تراورتن و با سبک کلاسیک بناهای موجود در کیش مزین شده است.پارکینگ اختصاصی این مجموعه بسیار بزرگ بوده و این امکان را به مسافران و خریدارن تور کیش میدهد تا اگر با خودرو شخصی به این مرکز خرید میروند بتوانند خودرو خود را در پارکینگ گذاشته و با خیال راحت به خرید کردن بپردازند. وجود بزرگ ترین و مجهز ترین فودکرت خاورمیانه، پوشاک زنانه، مردانه، کیف و کفش، روسری، لوازم برقی و خانگی، سالن سینما 4 بعدی، پارکینگ اختصاصی و هایپر مارکت از جمله امکانات بسیار خوبی است که این مرکز خرید در اختیار مسافران تور کیش قرار میدهد.مسافران و گردشگرانی که به این جزیره سفر میکنند میتوانند براحتی برای خرید های خود به این مرکز خرید رفته و بهترین ها را خریداری کنند.

مرکز خرید سارینا 1 کیش

موقعیت مکانی:هرمزگان- کیش- میدان سنایی- روبروی بازار مریم و بازار فرانسه

مرکز خرید سارینا 1 کیش


مرکز خرید صدف کیش

معرفی:مرکز خرید صدف یکی از مراکز خرید خوب کیش میباشد که در زمینی به مساحت 2910 در سال 1384 ساخته شده است.این مرکز خرید در 2 طبقه دارای 66 غرفه میباشد.طبقه همکف مرکز خرید صدف فروشگاه‌های موبایل، سوپرمارکت، فست‌فود، میوه و تره بار، قصابی، قنادی، رستوران، املاک، آرایشگاه، کامپیوتر و لپ تاپ، ابزار آلات و یراق، خشکشویی وجود دارند.همچنین در طبقه دوم این واحد تجاری فروشگاه‌های رنت‌کار، آتلیه، آژانس هواپیمایی، دفتر بیمه و غیره وجود دارد.در این مرکز خرید میتوانید طعم غذاهای دریایی را بچشید، در مراکز بازی سرگرم شوید، بهترین لباس ها را بخرید، از نمایندگی های معتبر لوازم آرایشی بهداشتی تهیه کنید و در آخر از کیفیت اجناسی که خریداری نموده اید.گردشگران تور کیش میتوانند تمام اجناس خود را در این مرکز خرید خریداری کنید و همچنین لحظات خوبی را سپری کنید.وجود رستوران نیز در این مرکز خرید باعث شده تا مسافران تور کیش در طول خرید اگز احساس گرسنگی کردند بتوانند براحتی با خوردن غذا های لذیذ خستگی را از تن خود دور کنید.

موقعیت مکانی:هرمزگان- کیش- شهرک صدف کیش

مرکز خرید صدف کیش

 

تور کیش

 

تور مشهد

 

تور کیش



:: برچسب‌ها: مراکز خرید کیش,معرفی مراکز خرید کیش,بهترین مراکز خرید کیش,مراکز خرید خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 385
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fnz.pni

دره عمیق پلدار آنتالیا

یکی از جاذبه های توریستی و گردشگری آنتالیا دره پلدار تور آنتالیا تابستان 98 می باشد که به خاطر جاذبه های زیادی که دارد هر ساله مسافرین زیادی را به خود جذب می کند. یکی از آنها وجود گونه های مختلف درختان و گیاهان است که در نوع خود بی نظیر هستند. در اطراف رودخانه رستوران ها و کافه جنگلی های متفاوتی وجود دارد که مسافرین عزیز تور آنتالیا می توانند به آنها سر بزنند و از ماهی ها تازه و لذیذ آن لذت ببرند.

گفتنی است که بر روی رودخانه دو پل زده شده و امتداد این رودخانه و دره به پارک ملی آنتالیا می رسد. مسافرین عزیز می توانند در آب ها قایق سواری نیز بکنند.

 

دره عمیق پلدار آنتالیا

 

دره عمیق پلدار آنتالیا


غار داملاتاش آنتالیا

در یک کیلومتری آنتالیا غاری وجود دراد که قدمتی 15 هزار ساله دارد. این غار بسیار زیبا و دیدنی است که متشکل از سنگهایی است که بر حسب گذر زمان دچار دگرگونی و تغییر شکل شده است. این غار در سه فاز جداسازی شده که تور کیش در فاز 3 آن مسافرین عزیز تور آنتالیا می توانند قایق سوار شوند و از جاذبه های زیبای آن لذت ببرند.

یکی از ویزگی های اصلی این غار که بسیار مورد توجه مردم و گردشگران است وجود دی اکسید کربن بالا و رطوبت بالای 90% می باشد که به درمان و کاهش آسم بسیار کمک می کند.

 

غار داملاتاش آنتالیا

 

غار داملاتاش آنتالیا


آبشار دودن آنتالیا

یکی از جاذبه های طبیعتی آنتالیا، آبسار دودن است که از دو قسمت بالایی و پایینی تشکیل شده است. در ثسمت بالایی آبشار انواع کافه ها و رستوران ها قرار دارد که گردشگران و مسافرین عزیز می توانند در آنجا ریلکس نمایند و از طبیغت لذت ببرند.

در قسمت پایینی نیز باید از دل طبیعت گذشت و رودخانه تور کیش دودن را در پیش گرفت تا در نزدیکی ساحل لارا به آبشار های پایینی رسید و در راه از تماشای طبیعت و حیوانات لذت برد. مسافرین عزیز تور آنتالیا که علاقه مند به پیکنیک و طبیعت گردی هستند، آبشار دودن بهترین گزینه می باشد.

 

آبشار دودن آنتالیا

 

آبشار دودن آنتالیا


موزه اسباب بازی آنتالیا

شهر آنتالیا مملو از مجموعه موزه های متفاوت می باشد که یکی از بهترین های آنها موزه اسباب بازی است که بیش از 3000 عروسک را نگه داری می نمایند. این موزه در سال 2011 در منطقه کالجی مارینا افتتاح گردیده و مجموعه ای از عروسک های خارجی و ترکی را خرداری نموده اند.

موزه اسباب بازی باری تمام سنین حس نوستالژی را ایجاد می نماید. این موزه از ساعت 9 صبح تا 6 بعد از ظهر باز است و قیمت بلیط آن برای سنین مختلف، متفاوت خواهد بود. مسافرین عزیز تور آنتالیا به همراه خانواده می توانند روزی خاطره انگیز را رقم بزنند.

 

موزه اسباب بازی آنتالیا

 

موزه اسباب بازی آنتالیا

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور مشهد



:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری آنتالیا,تفریحات آنتالیا,دیدنی های آنتالیا,مکان های توریستی آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fnz.pni

هتل گرند هابر آنتالیا

هتل گرند هابر یکی از هتل های 5 ستاره خوب آنتالیا می باشد که در منطقه کمر قرار گرفته است. این هتل از 309 اتاق تشکیل شده است که دارای امکاناتی مانند: تلویزیون، تلفن، حمام اختصاصی، اینترنت، سیستم تهویه مطبوع، صندوق تور آنتالیا تابستان 98 امانات و .... می باشد. از امکانات رفاهی و تفریحی هتل گرند هابر آنتالیا می توان به رستوران، ساحل اختصاصی، پارک، جکوزی، مرکز تناسب اندام، والیبال ساحلی، زمین تنیس، بیلیارد ، سالن کنفرانس، استخر، اتاق بازی، پارکینگ و.... اشاره کرد. مسافران تور آنتالیا می توانند با اقامت در این هتل اوقات خوشی را سپری کنند.

هتل گرند هابر آنتالیا

هتل گرند هابر آنتالیا


هتل مردان پلاس آنتالیا

هتل مردان آنتالیا در سال 2009 در منطقه لارا شهر آنتالیا افتتاح شده است. استخر این هتل یکی از بزرگترین استخرهای اروپا و آکواریوم آن با بیش از 2400 ماهی از بزرگترین اروپا محسوب می شوند. این هتل از 560 اتاق مجهز تشکیل شده است که همگی دارای امکاناتی مانند: بالکن، تلویزیون، ماهواره، صندوق امانات الکترونیکی، تلفن مستقیم و... می باشد. از دیگر امکانات این هتل می توان به رستوران، پذیرش 24 ساعته، استخر، سالن تور کیش ورزشی، تنیس روی میز، بدمینتون و..... اشاره کرد. این هتل دارای 8 رستوران باغذاهای متنوع می باشد که مسافران تور آنتالیا می توانند غذای مورد علاقه خود را سفارش دهند و نوش جان کنند. با اقامت در این هتل مسافران عزیز می توانند سفر به یاد ماندنی به همراه داشته باشند.

هتل مردان پلاس آنتالیا 

هتل مردان پلاس آنتالیا

هتل مردان پلاس آنتالیا


هتل کلاب سرا آنتالیا

هتل کلاب سرا آنتالیا در منطقه لارا در شهر آنتالیا واقع شده است. این هتل در سال 1986 ساخته شده است و در سال 2007 باز سازی شده است.  تمامی اتاق های لوکس و مجلل هتل دارای تهویه مطبوع، تلویزیون ماهواره ای است و طراحی داخلی آن ها مانند کاخ های عثمانی می باشد. این هتل از 540 اتاق تشکیل شده که همگی دارای امکانات ویژه می باشند. هتل مجلل کلاب سرا از امکانات رفاهی مانند: استخر، سونا، تور کیش حمام ترکی، زمین بازی برای کودکان، سرویس نگه داری، سالن بدن سازی، فروشگاه، آرایشگاه، فکس و کپی و.... برخوردار است. این هتل دارای 5  رستوران و 7 کافه می باشد که مسافران تور آنتالیا می توانند غذای مورد علاقه خود را میل کنند و از آن لذت ببرند.

هتل کلاب سرا آنتالیا 

هتل کلاب سرا آنتالیا

هتل کلاب سرا آنتالیا


هتل پورتو بلو آنتالیا

هتل پورتو بلو یکی از هتل های خوب آنتالیا می باشد. این هتل در نزدیکی مراکز پر رفت و آمد آنتالیا واقع شده و هتلی مناسب برای تعطیلات است. این هتل دارای امکاناتی مانند: لابی با پذیرش 24 ساعته، صرافی، آسانسور، کافه، خشکشویی، خدمات پزشکی، آرایشگاه، بوتیک، سوپرمارکت، سالن جلسه و... برخوردار است. در رستوران این هتل انواع غذاهای ایتالیایی، بین المللی و... سرو می شود. فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی 22 کیلومتر می باشد. مسافران و گردشگران تور آنتالیا میتوانند با اقامت در این هتل اوقات خوشی را سپری کنند.

هتل پورتو بلو آنتالیا 

هتل پورتو بلو آنتالیا

هتل پورتو بلو آنتالیا

 

تور کیش

 

تور مشهد

 

تور کیش



:: برچسب‌ها: هتل های آنتالیا,هتل های 5 ستاره آنتالیا,هتل های 4 ستاره آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fnz.pni

خانه استیک آنتالیا

از بهترین رستوران های آنتالیاکه بسیار مین گردشگران طرفدار دارد، رستوران خانه استیک می باشد که انواع استیک های لذیذ را با بهترین کیفیت پخت می کند. منوی غذای این رستوران شامل انواع استیک های امریکای جنوبی، آرژانتینی تور آنتالیا مرداد 98 و ترکی می باشد که علاقه مندان با توجه به مذاق خود می توانند انتخاب نمایند. گفتنی است در رستوران خانه استیک نیز می توان دسر و پیش غذاهای ناب و خوشمزه ای را تجربه نمود.

مسافرین عزیز تور آنتالیا که به دنبال رستورانی خوب و لوکس هستند، حتما سری به رستوران خانه استیک بزنند.

 

 

خانه استیک آنتالیا

 

خانه استیک آنتالیا


رستوران تاپ کباب آنتالیا

شهر زیبای آنتالیا مملو از رستوران هایی است می توان تور کیش در آنها بهترین غذاها را تست کرد و لذت برد. از بهترین رسوران های خوب و ارزان قیمت آنتالیا که بهترین کباب ها را سرو می کند می توان به رستوران تاپ کباب اشاره کرد که کباب هایی خوشمزه و لذیذ را برای مسافرین عزیز تور آنتالیا سرو میکند. این رستوران به عنوان پیش غذا سوپ های استثنایی سرو میکند که حتما امتحان آنها پیشنهاد می گردد.

مسافرین عزیز تور آنتالیا که به دنبال جایی برای تست انواع کباب های ترکی هستند، رستوران تاپ کباب گزینه مناسبی خواهد بود.

 

 

رستوران تاپ کباب آنتالیا


رستوران Castle Cafe آنتالیا

روبه روی خلیج آنتالیا بر فراز کوهی کافه رستورانی شیک قرار گرفته که انواع غذاهای مدیترانه ای و دریایی و پاستاهایی متفاوت را با بهترین طعم و کیفیت سرو میکند. معماری و چیدمان این رستوران بسیار زیبا و آرامش بخش است تا گردشگران و مهمانان در آرامش کامل غذای خود را میل نمایند. از این رستوران دیدی زیبا به سمت آبها دارد که جذابیت کافه کستل را چندین برابر می کند.

مسافرین عزیز تور آنتالیا می توانند زمان خوبی را در کنار دوستان و خانواده خود در کافه رستوران کستل سپری نمایند.

 

 

رستوران Castle Cafe آنتالیا

 

رستوران Castle Cafe آنتالیا


رستوران Can Can آنتالیا

از رستوران های حلال پز و پرطرفدار شهر آنتالیا می توان به کن کن اشاره نمود که قبل تور کیش تر ها در آنکارا فعالیت می کرده و امروزه به آنتالیا انتقال یافته است. این رستوران دارای کارکنانی مجرب و خوشرو، امکان بیرون بر، وای فای، دو سالن غذاخوری سرپوشیده و باز و ... می باشد. منوی غذای این رستوران نیز شامل انواع غذاهای اصیل ترکی حلال می باشد که بسیار خوشمزه و با کیفیت هستند.

مسافرین عزیز تور آنتالیا که به دنبال رستورانی خوب و حلال هستند، رستوران Can Can بهترین انتخاب خواهد بود.

 

 

رستوران Can Can آنتالیا

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور مشهد



:: برچسب‌ها: رستوران های آنتالیا,رستوران های معروف آنتالیا,رستوران های خوب آنتالیا,رستوران های ارزان آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fnz.pni

رستوران آلاکارت رابی آنتالیا

معرفی رستوران:رستوران آلاکارت رابی در بهترین منطقه آنتالیا قرار دارد که با بهترین غذا های با کیفیت و فضای زییا از مسافران و گردشگران تور آنتالیا پذیرایی میکند.این رستوران میز ها را اول نسبت به غذا های سفارش داده شده میچیند و ظرف های تور آنتالیا شهریور 98 مورد نیاز را در اختیار مشتریان تور آنتالیا قرار میدهد.روش سفارش گرفتن این رستوران با رستوران های دیگر نیز تفاوت دارد.تا به امروز این رستوران مورد توجه مسافران قرار گرفته شده است.تمام غذا ها نیز با بهترین مواد با کیفیت پخته و آماده شده اند تا مشتریان تور آنتالیا نوش جان کنند و لذت ببرند.

منو رستوران:این رستوران با غذا های ترکی که با بهترین کیفیت آماده شده اند از مسافران تور آنتالیا پذیرایی میکند.

پیشنهاد ما:این رستوران در فضایی کاملا گرم و صمیمی و با ارائه بهترین غذا هر روزه آماده پذیرایی از مسافران تور آنتالیا میباشد.


رستوران مایدانوز کوفته آنتالیا

معرفی رستوران : رستوران مایدانوز کوفته یکی از رستوران های خوب آنتالیا است که در منطقه کنیالتی آنتالیا قرار گرفته است. این رستوران دوستدار طبیعت است و تمام سعی خود را کرده است تا با محصولات خود ضرری به طبیعت نرساند. این تور کیش رستوران این اطمینان را به شما می دهد که گوشت آن خالص و با ذبح اسلامی است و تمام مواد استفاده شده در غذاهای آن ارگانیک می باشد. محیط رستوران بسیار جالب و زیبا است و سعی شده است تا در جای جای آن از گلدان ها و گیاهان استفاده شود. این رستوران در حال توسعه است و اکنون شعبه هایی در سراسر دنیا دارد.

رستوران مایدانوز کوفته آنتالیا

منو رستوران: در منوی این رستوران انواع کوفته های مرغ و گوشت، چند نوع غذای ترکی ، دسر و نوشیدنی وجود دارد. شما مسافران تور آنتالیا می توانید از قسمت بیرون بر این رستوران نیز استفاده نمایید. 

پیشنهاد ما: اگر علاقه به کوفته های خوش طعم ترکی دارید این رستوران یکی از بهترین رستوران هایی است که این غذا را می توانید در آن صرف کنید. هم چنین قیمت غذاهای این رستوران بسیار مناسب است و برای صرف یک وعده باید بین 20 تا 25 لیر هزینه کنید.

رستوران مایدانوز کوفته آنتالیا

ساعت کاری رستوران : از 11:30 صبح تا 10:30 شب برای ناهار و شام

موقعیت مکانی رستوران : آنتالیا، منطقه کنیالتی،‌ محله آلتینکوم، خیابان بلدیه ، رستوران مایدانوز کوفته

رستوران مایدانوز کوفته آنتالیا


رستوران لارا بالیکوی آنتالیا

معرفی رستوران : رستوران بالیکوی یکی از بهترین رستوران های منطقه لارا آنتالیا است که در سال 2002 افتتاح شده است. این رستوران ادعا دارد که طعم غذاها و نوشیدنی هایش آن قدر خوب است که شما را وادار می سازد تا دوباره سفارش دهید. این رستوران در یک ایوان بسیار زیبا قرار گرفته است که در یک طرف آن فضای سبز قرار گرفته و در طرف دیگر آن دریای زیبای مدیترانه قرار دارد. اخیرا شعبه دیگری از این رستوران نیز افتتاح تور کیش شده است که به اندازه شعبه اول طرفدار پیدا کرده است. یک خلاقیت جدید در این رستوران انجام گرفته است که منوی غذاهای روزانه را به همراه عکس واقعی آن ها در یک نمایشگر بزرگ برای شما به نمایش در می آورند.

رستوران لارا بالیکوی آنتالیا

منو رستوران: در منوی این رستوران انواع اشتها آورها ، دسرها، نوشیدنی ها و غذاهای دریایی یافت می شود. تمرکز این رستوران بر روی سرو ماهی های محلی است که گاهی حتی یک ماهی را به چند روش مختلف طبخ و سرو می کنند. هم چنین در این رستوران قسمتی تحت عنوان غذاهای حلال در نظر گرفته شده است. 

پیشنهاد ما: این رستوران با محیط جالب و زیبای خود مناسب انواع قرار ملاقات ها، قرارهای دو نفره و حتی شام های خانوادگی است.

رستوران لارا بالیکوی آنتالیا

ساعت کاری رستوران : این رستوران همه روزه از ساعت 9 صبح تا یک بامداد برای سرو صبحانه، ناهار و شام در خدمت شما مسافران گرامی تور آنتالیا است.

موقعیت مکانی رستوران : این رستوران در محله کنیالتی و در کنار ساحل دریا قرار گرفته است.

رستوران لارا بالیکوی آنتالیا


رستوران مرمرلی آنتالیا

معرفی رستوران :  رستوران مرمرلی یکی از ده رستوران برتر آنتالیا است که در کنار دریا قرار گرفته است. این رستوران هم چنین یکی از قدیمی ترین رستوران های آنتالیا نیز به شمار می رود که از سال 1933 افتتاح شده و تقریبا 83 سال است که از مسافران تور آنتالیا پذیرایی می کند. این رستوران ظرفیت 200 نفر را دارای است و ساختمان آن به طرز بسیار زیبایی در کناره دریا قرار گرفته است. در ساحل که قدم می زنید چندین پله را می بینید که بالا می روند و اگر آن ها را ادامه دهید به یک رستوران زیبا می رسید که در سطحی بالاتر از ساحل و در حاشیه آن امتداد یافته است.

رستوران مرمرلی آنتالیا

منو رستوران: منوی این رستوران شامل انواع غذاهای گریل با ماهی و گوشت است که از ماهی های صید شده از دریای مدیترانه تهیه می شوند. هم چنین منوی مخصوص وگان ها و کودکان نیز در این رستوران وجود دارند. 

پیشنهاد ما: این رستوران مکان بسیار مناسبی برای تجربه غذاهای محلی و دریایی همزمان با تماشای دریا و شنیدن صدای لذت بخش امواج است.

رستوران مرمرلی آنتالیا 

ساعت کاری رستوران : این رستوران از صبح تا شب برای صبحانه،‌ناهار، عصرانه، شام و شام دیر وقت خدمات ارائه می دهد.

موقعیت مکانی رستوران : رستوران مرمرلی در محله سلکوک و خیابان مورات پاشا آنتالیا ، درست در کنار ساحل قرار گرفته است.

رستوران مرمرلی آنتالیا

 

تور کیش

 

تور مشهد

 

تور کیش



:: برچسب‌ها: رستوران های آنتالیا,بهترین رستوران های آنتالیا,رستوران های خوب آنتالیا,رستوران های ارزان آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 ارديبهشت 1398 | نظرات ()