نوشته شده توسط : fnz.pni

قایق کف شیشه ای در کیش جز تفریحات آبی و جذاب در جزیره کیش می باشد و شما در این قایق می توانید در آب های اطراف جزیره کیش انواع موجودات دریایی و آبزیان کمیاب را مشاهده کنید . این موجودات شامل ماهی های تزئینی و خوراکی ، خرچنگ ها ، توتیاها ، ستاره دریایی و . . . می باشد. گردشگران تور کیش برای سوار شدن قایق کف شیشه ای در کیش به اسکله تفریحی بروند و همچنین نورافکن گشت دریایی شبانه برای شما گردشگران تور کیش تعطیلات خرداد 95 آماده می باشد.

 


اسب سواری در کیش از تفریحات جذاب جزیره کیش می باشد که برای آرامش و رهایی از خستگی و شلوغی شهر بسیار مناسب است و از جمله ورزش هایی می باشد که علاوه بر تندرستی باعث آرامش اعصاب و راحتی فکر می شود. شما می توانید در سفر تور کیش خود به باشگاه سوار کاری کیش که در شمال این جزیره واقع شده است بروید، این باشگاه که در سال 1372 تاسیس گردیده است ، مسابقات بین المللی تور کیش لحظه آخری در آن جا برگزار می شود.این باشگاه دارای 50 راس اسب از نژادهای مختلف می باشد.



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 285
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fnz.pni

هتل گراند کیش

هتل 3 ستاره گراند در زمینی به مساحت 6400 مترمربع و با ظرفیت پذیرش 200 نفر در جزیره کیش بنا شده است. این هتل در مجموع دارای 60 اتاق برای گردشگران تور کیش تعطیلات خرداد 95 می باشد. یکی از امکانات هتل برای میهمانان تور کیش امکان بازدید از هتل داریوش و همچنین تخفیف 30 درصدی پارک دلفین ها و نیز خدمات رایگان برای شما علاقه مندان سفر تور کیش تعطیلات خرداد 95صبحانه و ترانسفر رفت می باشد. در فاصله 7 دقیقه ای از این هتل دریا واقع شده است. نزدیکترین بازار کیش به این هتل که حدوداً 5 دقیقه فاصله دارد بازار ونوس می باشد.

امکانات هتل گراند کیش : رستوران، چایخانه سنتی، کافی شاپ، پارکینگ، صندوق امانات، سونا و جکوزی، اینترنت بی سیم، کافی نت، آسانسور، خشکشویی، مینی بار، تاکسی سرویس، سیستم اعلام حریق، ماهواره، لاندری، خودپرداز، فضای سبز، تهویه مطبوع، لابی، تلویزیون، یخچال و ... در سفر تور کیش بهار 95می باشد.

 

هتل گراند کیش

 

هتل گراند کیش


هتل 3 ستاره گراند کیش

هتل 3 ستاره گراند کیش ,تور کیش خرداد 95


تصویری از هتل 3 ستاره گراند کیش

تصویری از هتل 3 ستاره گراند کیش, تور کیش خرداد 95


هتل سارا کیش

هتل 4 ستاره سارا در سال 1388 در نزدیکی مراکز تفریحی و تجاری کیش احداث شده است. این هتل دارای 4 طبقه و 72 اتاق بوده که اتاق ها دارای امکانات رفاهی برای مسافران و میهمانان تور کیش می باشد. این هتل نسبت به بازارهای پردیس 1 و 2، بازار مرکز تجاری، پانیذ، هایپرمارکت ، دریا، اسکله، اماکن تفریحی و گردشگری، ادارات و بانک ها در موقعیت بسیار مناسبی از نظر مسافران تور کیش بهار 95 قرار دارد.

امکانات هتل سارا کیش

اینترنت بی سیم، آسانسور، خشکشویی، سالن پذیرایی، آنتن مرکزی، مینی بار، تاکسی سرویس، رستوران، کافی شاپ، پارکینگ، صندوق امانات، تهویه مطبوع، تلفن، تلویزیون، یخچال، سرویس بهداشتی فرنگی، خدمات خانه داری 24ساعته، فضای سبز، اعلام حریق، پاورسوئیچ، اینترنت داخل لابی و...برای مسافران تور کیش تعطیلات اردیبهشت 95 فراهم است.

آدرس هتل سارا کیش : جنب بازار پردیسان ،خیابان رودکی

هتل سارا کیش

هتل سارا کیش


هتل 4 ستاره سارا کیش

هتل 4 ستاره سارا کیش


تصویری از هتل 4 ستاره سارا کیش



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 221
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fnz.pni

بازار ونوس کیش

بازار ونوس از بازارهای قدیمی کیش محسوب می شود که در سال 1357 در زمینی به مساحت 26500 هزار مترمربع بنا شده است. این بازار از 2 طبقه و 310 غرفه تشکیل شده که طبقه اول آن تجاری و طبقه دوم اداری می باشد. این بازار خود به تنهایی یکی از جاذبه های جزیره برای گردشگران تور کیش به حساب می آید. این بازار قدمتی 15 ساله دارد و در نزدیکی بازار مریم واقع شده است. در این بازار لوازم خانگی به فروش نمی رسد و بیشتر به فروش پوشاک و لباس های زنانه برای تور کیش لحظه آخری اختصاص دارد.

نشانی بازار ونوس کیش : جزیره کیش، خیابان سنایی، بازار ونوس کیش,تور کیش اردیبهشت بهار 95

 

بازار ونوس کیش

بازار ونوس کیش

 

بازار قدیمی ونوس کیش


بازار مریم کیش

بازار مریم در سال 1369 در زمینی به مساحت 5700 هزار مترمربع در جزیره زیبای کیش بنا شده است. این بازار یک طبقه در نوار سیاحتی تور کیش اردیبهشت بهار 95 واقع شده است. طراحی این بازار با دیگر بازارهای کیش از نظر مسافران تور کیش لحظه آخری متفاوت بوده و به صورت رو باز و نمایی سنتی احداث شده و از سازه های چوبی در ساخت آن استفاده شده است. این بازار دارای 52 غرفه تجاری در حال فعالیت بوده و همچنین از نورپردازی خاصی در آن استفاده شده که باعث جذب بیشتر گردشگران تور کیش شده است. در وسط این بازار فضای سبز و نیمکت ها و صندلی و نیز کافی شاپ کوچکی برای استراحت خریداران تور کیش اردیبهشت بهار 95  تعبیه شده است. این بازار هرشب برنامه های شاد و مفرح و قرعه کشی برگزار می کند. غرفه های بازار مریم معمولا اجناسی مانند: کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، روسری، پوشاک، مواد غذایی، لوازم مسافرتی برای تور کیش لحظه آخری و... را عرضه می نماید.  غرقه های این بازار از تنوع خوبی برخوردار بوده و همین امر باعث جذب گردشگران تور کیش به این بازار شده است.

 نشانی بازار مریم کیش : جزیره زیبای کیش، خیابان سنایی، بازار سنتی مریم,تور کیش اردیبهشت بهار 95

 

 بازار مریم کیش

بازار مریم کیش


بازار سنتی مریم کیش

بازار سنتی مریم کیش


تصویری از بازار سنتی مریم کیش



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: , مراکز خرید کیش , بهترین مراکز خرید کیش , مراکز خرید ارزان کیش ,مراکز خرید خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 248
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fnz.pni

اماکن تفریحی در مشهد

 

 

سرزمین موجهای آبی در مشهد در زمینی به مساحت ۸۴۶۰ متر مربع و با زیربنای ۲۳۰۰۰ متر مربع بزرگترین پارک آبی سرپوشیده خاورمیانه و نخستین مجموعه از این نوع در ایران می باشد. این مجموعه که در سال ۸۶ افتتاح شد، از حیث زیربنا و تجهیزات و تنوع و تعدد امکانات و بازی های آبی در رده بهترین پارکهای آبی دنیا است.در تور مشهد اردیبهشت 95 اینجا را فراموش نکنید.  قابل توجه است قبل از تبدیل مجموعه آبی المپیک ۲۰۰۸ پکن (مکعب آبی) به پارک آبی در سال ۲۰۱۰، مجموعه سرزمین موجهای آبی مشهد بزرگترین پارک آبی قاره آسیا بوده است. سرسره تاپسی توروی این مجموعه، برنده بهترین سرسره آبی سال ۲۰۱۰ از طرف انجمن پارک های آبی جهان است.از امکانات و تفریحات این مجموعه در تور مشهد تعطیلات اردیبهشت 95 میتوان به مواردی چون: سرسره های آهسته، سرسره های سرعتی، سرسره پیچشی، سرسره موج، سرسره تاپسی توروی، سرسره تویستر، چاله فضایی، استخر موج، رودخانه آرام و خروشان، منطقه بازی کودکان، استخر برکه، سونای خشک و بخار، جکوزی سرد و گرم، رستوران، کافی شاپ، فروشگاه لوازم ورزشی اشاره کرد. در تور مشهد هزینه بلیط استفاده از این مجموعه جهت استفاده بزرگسال از ساعت 9 الی 21 بدون محدودیت زمانی مبلغ 240،000 ریال و جهت استفاده خردسال (قد بین 100 سانتی متر الی 120 سانتی متر) بدون محدودیت زمانی مبلغ 120،000 ریال در تور لحظه آخری مشهد  می باشد.

 

سرزمین موجهای آبی در مشهد

سرزمین موجهای آبی در مشهد

 

 

در تور مشهد بهار 95 حتما به پارک ساحلی آفتاب مشهد بروید.مجموعه تفریحی ورزشی پارک ساحلی آفتاب در یکی از مهم ترین قسمتهای جغرافیای مشهد مقدس و در مجاورت بازار بین المللی سپاد و مجتمع تجاری الماس شرق با مساحتی حدود ۱۵۰۰۰ متر مربع ، یکی از پر جاذبه ترین مکانهای توریستی و تفریحی رابرای مجاوران و مسافران تور مشهد تعطیلات بهار 95 فراهم اورده است.پارک ساحلی آفتاب حاصل تلاش شبانه روزی متخصصان متعهد ایرانی بوده که امکان استفاده همزمان به صورت جداگانه برای کلیه اعضاء خانواده در تور لحظه آخری مشهد فراهم است. پارک ساحلی آفتاب در چند مجموعه مجزا برای بانوان ،آقایان ،کودکان ،پارک آبی و vip  با امکانات مفرح و ابتکاری جدید پذیرای کلیه میهمانان تور مشهد می باشد.

پارک ساحلی آفتاب در مشهد

پارک ساحلی آفتاب در مشهد



:: موضوعات مرتبط: نور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: , هتل های مشهد,هتل های ارزان مشهد, هتل های خوب مشهد , بهترین هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 227
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fnz.pni

هتل عرش مشهد

هتل عرش مشهد هتلی 3 ستاره واقع در خیابان امام رضا (ع) می باشد که در سال 1389 افتتاح شد. این هتل یک ساختمان 5 طبقه است و محل استقرار اتاق های آن به این صورت است که در هر طبقه یک واحد 2 خوابه، یک واحد 5 تخته، چهار واحد 3 تخته و شش واحد 2 تخته قرار گرفته است. مسافرین تور مشهد و زائرین حرم مطهر ثامن الحجج (ع) بدانند که فاصله این هتل تا حرم به صورت پیاده روی در حدود 15 دقیقه است و فرودگاه بین المللی تا هتل 20 دقیقه و ایستگاه راه آهن نیز 15 دقیقه با هتل فاصله دارد. امکاناتی که هتل عرش مشهد در اختیار مسافرین تور مشهد خرداد 95 قرار می دهد جوابگوی نیازهای میهمانان خواهد بود، برخی از این امکانات لابی، کافی نت، کافی شاپ، سالن کنفرانس، رستوران، لاندری و همچنین پارکینگ اختصاصی می باشند. اتاق های هتل سه ستاره عرش مشهد نیز برای رفاه حال مسافرین تور مشهد تعطیلات خرداد 95 به امکانات مناسبی از قبیل تلویزیون LCD، ماهواره، یخچال، حمام، سرویس بهداشتی ایرانی و سرویس بهداشتی فرنگی مجهز شده اند. آن دسته از مسافرین تور مشهد که در محل اقامت خود به اینترنت پر سرعت نیاز دارند بدانند که هتل عرش مشهد اینترنت وای فای را در تمام نقاط لابی و اتاق ها در اختیار میهمانان تور مشهد 95 قرار می دهد. از دیگر خدمات رایگان این هتل میتوان به سرویس رایگان به حرم مطهر امام رضا (ع) اشاره کرد که در چندین نوبت، در ساعات مختلف شبانه روز اقدام به جابه جایی زائرین عزیز تور مشهد به حرم رضوی می نماید.

آدرس هتل عرش مشهد: مشهد، خیابان امام رضا، خیابان دانش غربی، ابتدای خیابان کامیاب، پلاک ۷۶

هتل عرش مشهد

هتل عرش مشهد



:: موضوعات مرتبط: نور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: , هتل های مشهد,هتل های ارزان مشهد, هتل های خوب مشهد , بهترین هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 271
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fnz.pni

بهترین هتلهای مشهد

هتل آپادانا مشهد

هتل آپادانا مشهد یک هتل سه ستاره در شهر مشهد مقدس می باشد که در چهار راه خسروی این شهر واقع شده است. آن دسته از مسافرین تور مشهد که قصد اقامت در این هتل را دارند بهتر است بدانند موقعیت مکانی هتل آپادانا مشهد به گونه ای است که تا حرم مطهر امام رضا (ع) 5 دقیقه به صورت پیاده روی، تا فرودگاه بین المللی این شهر 20 دقیقه و تا ایستگاه راه آهن حدود 10 دقیقه فاصله دارد. هتل آپادانا مشهد برای آسایش و رفاه حال مسافرین تور مشهد 95 امکانات متنوعی از قبیل لابی، آسانسور، کافی شاپ، نمازخانه، صندوق امانات، کافی نت و رستوران را گرد هم آورده تا نیاز های میهمانان خود را به خوبی جوابگو باشد. همچنین برای اتاق های این هتل 3 ستاره برای مسافران تور مشهد اردیبهشت 95 نیز تجهیزاتی مستقل نظیر یخچال، تلویزیون، سرویس فرنگی و سرویس ایرانی را فراهم شده است. هتل آپادانا مشهد برای کاربرانی که نیاز به اینترنت دارند این خدمت را نیز در اختیار آنها در تور لحظه آخری مشهد قرار می دهد.

آدرس هتل آپادانا مشهد : مشهد، خيابان اندرزگو، نبش چهار راه خسروی، هتل آپادانا

هتل آپادانا مشهد

 

هتل جواد مشهد

در تور مشهد بهار 95 حتما در این هتل اقامت کنید.هتل چهار ستاره جواد در شهر مشهد مقدس یکی دیگر از هتل های نزدیک به حرم مطهر امام رضا می باشد. فاصله این هتل از ورودی حرم مطهر امام رضا با پای پیاده در حدود 5 دقیقه می باشد که مناسب برای زائرین تور مشهد می باشد. هتل جواد مشهد تا فرودگاه بین المللی این شهر فاصله ای 8 کیلومتری و تا ایستگاه راه آهن مشهد در حدود 4 کیلومتر فاصله دارد. هتل جوادمشهد برای رفاه مسافرین تور مشهد تعطیلات بهار 95 امکاناتی نظیر لابی، لاندری، کافی نت، کافی شاپ، فروشگاه، نمازخانه، رستوران با ظرفیت 300 نفر و پارکینگ با ظرفیت 50 نفر را فراهم کرده است. اتاق های هتل جواد مشهد نیز از امکانات رفاهی متنوعی نظیر تلویزیون، تلفن، یخچال، مبلمان، حمام، سرویس ایرانی و سرویس فرنگی در تور لحظه آخری مشهد بهره مند هستند.

آدرس : مشهد،خیابان امام رضا،امام رضا 3

هتل جواد مشهد



:: موضوعات مرتبط: نور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: , هتل های مشهد,هتل های ارزان مشهد, هتل های خوب مشهد , بهترین هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 335
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fnz.pni

تفریحات معروف در کیش

 

یکی از هیجان انگیزترین تفریحات در تور کیش بهار 95  پرواز بر فراز آب های نیلگون خلیج فارس با وسایل مختلف می باشد. از جدیدترین وسایل پروازی پرواز با جايروكوپتر است که یکی‌ از جدید‌ترین و پر طرفدار ترین  تفریحات تور کیشبشمار میرودجایروکوپتر یک وسیله هواپیمایی است که شبیه هلیکوپتر می‌باشد ولی‌  مانند یک هواپیما پرواز می‌کند. جایروکوپتر تلفیقی از هلیکوپتر وهواپیما می باشد كه به گردشگران تور کیش كمك مي كند در فضايي امن وآرام ، حركت درآسمان برفراز خليج فارس را تجربه وجزيره مرجاني كيش را از منظري متفاوت در تور کیش تماشا كنند.این پرواز برای افراد بالای ۷ سال بلامانع می باشد.

 

 

 

 

فلای بورد در کیش یکی از ورزش های پر هیجان و جدید در تور کیش 95 می باشد که نیاز به عکس العمل و تصمیم گیری فوری دارد تا بتوانید تعادل خود را هنگام پرواز بر روی سطح آب بدست آورید و مثل یک انسان پرنده یا یک شناگر ماهر ساعت ها با تخته فلای بورد خود در تور کیش لذت ببرید. قبل از سوار شدن بر فلای بورد به گردشگران تور کیش 30 دقیقه آموزش داده می شود. امکان استفاده از فلای بورد های کیش در اسکله های کیش, استخرها، کلوپ های دریایی، اسکله های تفریحی و دریاچه ها در تور کیش فراهم شده است که می توانید از آنها استفاده کنید. هزینه استفاده از این تفریح کمی زیاد می باشد البته این موضوع نیز با خرید کوپن های تخفیف در تور کیش تا حدودی برطرف می شود و خرید کوپن های تخفیف فلای بورد کیش گاه تا 50% وجود دارد. برای آموزش دوره های مبتدی در تور کیش ، حداقل عمق مورد نیاز دو و نيم متر می باشد.چنان چه قصد گذراندن دوره های پیشرفته و شیرجه زدن به داخل آب را در تور کیش داشتید حداقل عمق باید 4 الی 6 متر باشد.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: , تفریحات کیش, بهترین تفریحات کیش , تفریحات خوب در کیش , ارزان ترین تفریحات کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 246
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fnz.pni

دیدنیهای معروف کیش

 

پارک شهر کیش ،یک مکان مفرح مناسب برای گذراندن اوقات فراغت در تور کیش می باشد.در این پارک علاوه بر فضای سبز و چمن ها، دریاچه مصنوعی ،فضای ورزش،پیست دوچرخه و اسکیت ،آب نما و میدان گل ،فضاسازی مناسبی برای استفاده از معلولان نیز در تور کیش اردیبهشت 95 در نظر گرفته شده است.می توان گفت که 45 درصد از این پارک، فضای سبز است و از گیاهانی که با آب و هوای کیش سازگاری دارند و همچنین از مبلمان های شکیل و زیبا استفاده شده است و دیوارهای کناری پارک با طرح هایی از هنرمندان نقاش کیش مزین شده است.همچنین در این پارک برای رفاه و آسایش مسافران آلاچیق هایی تعبیه شده است که مسافران تور کیش می توانند در آنها اسکان داشته باشند و از اوقات خود در تور کیش لذت ببرند.

دریاچه مصنوعی در این پارک شهر ،اولین دریاچه بزرگ کیش است که در آن 20 تا 30 قایق پدالی وجود دارد، تا خانواده ها در فضایی آرام در تور کیش به تفریح بپردازند.برخی از فضاهای این پارک از جمله محوطه ی بازی کودکان ،طوری طراحی شده است که در فصل تابستان دارای سقف می باشد و مردم می توانند در تور کیش از این فضاهای بازی در ایام گرم سال هم استفاده کنند.

 

 

 

 

درآبهاى ساحلى جزيره مخصوصاً در نزديكى دماغه غربى و همه سواحل سنگى جنوب و غرب جزيره ، لاك پشت هاى دريايى غول پيكر را به راحتى از فراز ديوارهاى ساحلى مى توان در تور کیش تعطیلات بهار 95 مشاهده نمود. وفور لاك پشت ها در آبهاى ساحلى مخصوصاً درهنگام غروب يكى از جاذبه هاى سواحل صخره اى كيش است.گردشگران تور کیش مي توانند پس از هماهنگي با مركز حفاظت و مونيتورينگ لاك پشت هاي دريايي در فصل ياد شده و عمدتا در هنگام تاريكي شب، از تماشاي كندن حفره و سپس تخم گذاري لاك پشت ها، خروج نوزادان از لانه و ورود آنها به آبهاي خليج فارس در تور کیش لذت ببرند كه خاطره اي ماندگار خواهد بود.

چند توصيه براي حفظ بقاء اين موجودات دوست داشتنى به مسافران تور کیش :

1- بهتر است از شنا كردن در اطراف آنها و يا دست زدن به آنها در تور کیش خوددارى كنيد.
2- از تردد در زيستگاه لاک پشتها خودداري نماييد.
3- هنگام قايقراني مواظب لاک پشتهايي که براي تنفس به سطح آب مي آيند باشيد.
4- از ريختن زباله و پسمانده در دريا خودداري کنيد .
5- به هنگام غواصي از تعقيب لاک پشتها در تور کیش خودداري نماييد.
6- از دست زدن به تخم لاک پشتها و يا برداشتن آنها خودداري نماييد.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 233
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fnz.pni

هتلهای معروف در کیش

 

هتل عالی قاپو کیش واقع در انتهای بلوار دریا کیش در زمینی به مساحت ۳۴۲۸ متر مربع بنا گردیده است و يكي از هتل آپارتمان های دو ستاره معروف در تور کیش می باشد . هتل عالی قاپو دارای 28 اتاق و 152 تخت خواب است و شامل امكانات رفاهي مورد نياز برای میهمانان تور کیش مي باشد.معماری هتل آپارتمان عالي قاپو کیش به دلیل رنگ سفید و جالب توجهش و همچنین ظاهر ایرانی اش یکی از زیباترین معماری ها می باشد  به طوری که از دور برای مسافران تور کیش بسیار جلب توجه می کند.

اگر شما در تور لحظه آخری کیش به دنبال هتلی با قیمتی ارزان و مناسب می گردید ، هتل عالی قاپو می تواند بهترین گزینه برای اقامتتان در جزیره کیش باشد. در ضمن اين هتل به صورت هتل آپارتمان بوده و  تهيه غذا و تصميم گيري درباره ي آن به عهده ي ميهمانان تور کیش است. از طرفي هتل به مرکز جزيره كيش و مراكز خريد و تفريحي نزديك بوده و باعث راحتی گردشگران تور کیش خواهد بود.از امکانات رفاهی هتل عالی قاپو که برای مسافران تور کیش تدارک دیده است می توان به سیستم اعلام حریق، سرویس بهداشتی فرنگی، تلویزیون، یخچال و تلفن اشاره کرد.

 

 

هتل شباویز کیش در زمینی به مساحت 20000 هزار مترمربع در ابتدای جاده جهان واقع در جنوب شرقی جزیره زیبای کیش بنا شده است. این هتل به صورت ویلایی طراحی شده و با  قیمت مناسبی که دارد باعث جلب رضایت گردشگران تور کیش واقع شده است. هتل شباویز کیش از 92 اتاق و 276 تخت خواب تشکیل شده است. این اتاق ها برای استراحت و آرامش در تور کیش بسیار مناسب می باشند. استقبال فرودگاهی از مزایای این هتل در تور کیش به شمار می رود. اطراف این هتل فضای سبز بسیار مناسبی وجود دارد. ظرفیت اتاق ها در این مجموعه 2 تا 5 تخته می باشند که هیچ یک از آنها قابلیت نفر اضافه را ندارد. هتل شباویز کیش از فرودگاه 11 کیلومتر فاصله دارد که با اتومبیل 14 دقیقه در تور کیش زمان می برد. این هتل با دریا 5 دقیقه فاصله. یکی از تفاوت های این هتل ساختار چوبی آن است که فاقد لوله کشی گاز می باشد به همین جهت امکان درست کردن غذا در این اتاق ها در تور کیش 95 وجود ندارد.

امکانات هتل شباویز کیش در تور کیش :

لابی، پارکینگ، لاندری، کافی شاپ، ماهواره، صندوق امانات، تلفن، یخچال، سرویس ایرانی، حمام و صبحانه رایگان، سیستم اعلام حریق، تاکسی سرویس، نمازخانه



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 260
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fnz.pni

دیدنی های معروف تایلند

 

 

یکی از دیدنی های معروف پوکت که دارای منظره منحصر به فرد است, غار واکینگ در پوکت تایلند می باشد. این غار در جزیره فی فی پوکت که جزیره بسیار زیبا و معروف است قرار دارد.  برخی از نقاشی ها بر روی غار مانند قایق و کشتی واکینگ وجود دارد و نام آن را از روی نقاشی های داخل غار گرفته اند.در تور تایلند خرداد 95 به دیدن این غار بروید. مساحت این غار 2/3 کیلومتر مربع می باشد.هزاران پرنده در این غار زندگی می کنند. مردم محلی تایلندی لانه های پرندگان که با بزاق دهان پرندگان ساخته شده در این غار جمع آوری می کنند که قیمت بالایی برای فروش دارد و برای سوپ لانه پرندگان استفاده می شود. در تور تایلند تعطیلات خرداد 95 قایق هایی در نزدیکی غار نگهداری میشود تا گردشگران تور تایلند بتوانند به راحتی عکس بگیرند.

 

غار واکینگ در پوکت تایلند

 

 

جزیره کو فای در 23 کیلومتری غرب پاتایا  و در غرب جزیره کو لارن واقع شده و تحت نظارت نیروی دریایی سلطنتی تایلند است. این جزیره که متشکل از چند جزیره کوچک دیگر می باشد با ساحل شنی سفید و آب روشن و خلوت بودن آرامش خاصی را برای مسافران تور تایلند به وجود می آورد.این جزیره بسیار مناسب برای شنا با اسنوکر قواصی و آفتاب گرفتن و ماهیگیری  است. همچنین میتوان در تفریحاتی مانند جت اسکی یا قایق سواری که برای همه گردشگران تور تایلند بهار 95بسیار جذاب است شرکت کرد.این جزیره دارای گونه های مختلف جانوری از جمله خرچنگ, لاک پشت ,ستاره دریایی ,صخره های مرجانی و انواع ماهی های کوچک گرمسیری , اسب دریایی می باشد.این جزیره اقامتگاهی برای شب و رستورانی در تور تایلند فروردین 95 ندارد.

 

جزیره کوفای در پاتایا تایلند

 

 

 

ساحل بنگ سائن در پاتایا تایلند

ساحل بنگ سائن در پاتایا تایلند واقع در منطقه چنبوری پاتایا یکی از سواحل زیبا و توریستی پاتایا می باشد که نسبت به سواحل دیگر پاتایا آرامتر است.این ساحل حدود 2.5 کیلومتر است و ساحلی طولانی می باشد. در این ساحل امکانات فراوانی برای رفاه گردشگران تور تایلند تعطیلات بهار 95 وجود دارد که نسبت به سواحل دیگر پاتایا ارزان تر است.

همچنین هتل ها و رستوران های فراوانی با غذاهای دریایی و تایلندی متنوع در اطراف این ساحل زیبا قرار دارد و برای تفریحات متنوعی از جمله آفتاب گرفتن, قایق سواری و شنا کردن در تور تایلند اردیبهشت 95 بسیار مناسب و امن است.

 



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های تایلند, جاذبه های گردشگری تایلند , جاذبه های توریستی تایلند , بهترین جاذبه های توریستی تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 213
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fnz.pni

کهای تفریحی در دبی

 

پارک زعبیل در دبی به عنوان یکی از مراکز مهم تفریحی در دبی به شمار می رود که عصرها مملو از توریست هایی است که برای گذران اوقات فراغت به دبی می روند.این پارک دبی دارای انواع امکانات تفریحی متنوعی در تور دبی است. برای نمونه فضای سبز بسیار وسیع آن محل نشستن اهالی است و هیچ گونه محدودیتی در استفاده از آن وجود ندارد.از ویژگی های ممتاز این مرکز تفریحی و پارک زیبا، وجود مرکز تجاری مشهور دبی در نزدیکی آن برای مسافران تور دبی خرداد 95 است. خیابان مشهور کرامه نیز در نزدیکی پارک واقع است. منظره خور دبی نیز از پارک قابل مشاهده است. سالن تئاتر دبی ۳ در این پارک گنجایش ۲۰۰۰ نفر را دارد که محل مناسبی برای همایش های ملی سالانه است.

 

 

یکی از جاذبه های گردشگری دبی، پارک فراری در دبی است که این مکان جذاب به علاقمندان به ماشین های فراری پیشنهاد میشود.این پارک در منطقه ابوظبی واقع شده و مساحت این پارک بزرگ چهل هکتار است که در جزیره یاس قرار دارد و هدف ساخت این پارک، برای علاقمندان به ماشین های فراری در تور دبی تعطیلات خرداد 95 بوده است.در این پارک بزرگترین آرم فراری ساخته و قرار گرفته است، همچنین  فروشگاه و نمایشگاه هایی با ابزار و لوازم تزئینی با مارک فراری برای عرضه به بازدید کنندگان تور دبی، وجود دارد.در این پارک موزه ای از اتومبیل های فراری ساخته شده که از تمام مدلهای فراری در آن برای تماشا به نمایش گذاشته شده است.یکی ار پرسرعت ترین ترن هوایی جهان در این پارک قرار دارد که سرعت این ترن ۱۵۰ مایل در ساعت میباشد و یکی از مهیج ترین تفریحات تور دبی 95 به شمار می آید.در این پارک شبیه سازی های سرعت، با ماشین های فراری صورت گرفته شده و همچنین زمین های مسابقه ای مخصوص کودکان در تور دبی بهار 95 ساخته شده است.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: , تفریحات دبی, بهترین تفریحات دبی, تفریحات خوب دبی , ارزان ترین تفریحات دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 249
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fnz.pni

هتلهای چهار ستاره در دبی

 

در تور دبی فروردین 95 حتما در این هتل اقامت کنید.هتل چهار ستاره و لوکس کلاور کریک دبی هتلی مجلل و مدرن است که در منطقه مرکزی دیره دبی قرار گرفته است و امکان دسترسی آسان به بسیاری از جاذبه های توریستی شهر و مراکز تجاری را دارد . این هتل چهار ستاره تا فرودگاه بین المللی دبی و نهر دبی پیاده ، 10 دقیقه فاصله دارد. این مرکز اقامتی لوکس در تور لحظه آخری دبی با برخورداری از ترانسفر رفت و برگشت رایگان، به برخی مراکز خرید و ساحل، آسایش گردشگران تور دبی را تضمین کرده تا آنها احساس رضایت بیشتری نمایند. شکل ظاهری هتل از معماری مدرن بهره برده و تشکیلات داخلی آن بسیار پیشرفته بوده و شامل امکاناتی مدرن و تزیینات زیبایی است. محیط هتل آرام و بکر بوده و پاکیزگی در آن بسیار شاخص می باشد. تمامی کارکنان هتل شبانه روز در تلاش هستند تا مطابق با نیاز های گردشگران تور دبی، خدماتی با کیفیت را به ایشان ارائه نموده و نظرشان را در تور دبی تعطیلات بهار 95 جلب کنند. 

 

 

 

 

 

 

هتل هالمارک دبی واقع در منطقه دیره دبی و نزدیک به ایستگاه مترو الرقه و مرکز خرید الغریر یکی از هتلهای چهارستاره و لوکس دبی به شمار می آید.موقعیت هتل هالمارک  دبی بسیار مناسب بوده و به بسیاری از جاذبه های گردشگری دبی ، مراکز تجاری ، بازار طلا و ادویه جات ، آبنمای موزیکال دبی و بازار مینا نزدیک می باشد .در تور دبی 95 این هتل را فراموش نکنید. معماری و طراحی هتل هالمارک دبی به نحوی بوده تا بتواند با 114 اتاق و سوئیت با بهره مندی از وسایلی زیبا و نور مناسب ، امکاناتی تاپ و به روز ، فضایی رویایی و دلنشین را برای میهمانان تور دبی به وجود بیاورد.امکانات هتل هالمارک دارای امکانات ورزشی و تفریحی سرشار از تحرک وسرزندگی می باشد  که بسیار متنوع و مفرح است . سالن بدنسازی مجهز ، سونا ، ماساژ ، استخر روباز برای کودکان و بزرگسالان ، آرایشگاه ، ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی ، صبحانه در اتاق ، خدمات شستشوی لباس ، مرکز خرید برای خرید گردشگران تور دبی تعطیلات اردیبهشت 95  ، صرافی ، خدمات پزشکی ، خدمات کپی و فکس ، کرایه اتومبیل ، خدمات تور و تهیه بلیط ، پذیرش شبانه روزی و بسیاری امکانات رفاهی دیگر در این هتل به گردشگران تور دبی خرداد 95 ارائه می شود.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 303
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fnz.pni

هتلهای چهار ستاره در مشهد

 

هتل سلام مشهد

هتل سلام مشهد هتلی 4 ستاره می باشد که در نزدیکی مرکز شهر مشهد واقع شده است. مسافرین تور مشهد که زائرین حرم مطهر امام رضا (ع) هستند بدانند که فاصله این هتل چهار ستاره تا حرم در حدود 2 کیلومتر است و هتل چشم انداز زیبایی به حرم مطهر دارد. فرودگاه بین المللی مشهد در حدود 30 دقیقه و ایستگاه راه آهن این شهر در حدود 10 دقیقه تا این هتل فاصله دارد. هتل سلام مشهد در تور مشهد خرداد 95 امکانات متنوعی در اختیار مسافرین تور مشهد قرار می دهد که برخی از این امکانات عبارتند از: کافی نت، کافی شاپ، لابی، صندوق امانات، مینی بار، خشکشویی، آسانسور و پارکینگ. امکانات تفریحی و ورزشی این هتل نیز برای رفاه حال مسافرین تور مشهد فراهم شده است که استخر سرپوشیده، سونای خشک و بخار، جکوزی آب گرم و سالن بیلیارد از این جمله امکانات می باشند. اتاق هایی که هتل سلام مشهد در اختیار مسافرین تور مشهد 95 قرار می دهد، همگی به امکاناتی نظیر یخچال، تلویزیون، حمام، تلفن، اینترنت، سرویس ایرانی و برخی از اتاق ها به سرویس ایرانی مجهز شده اند. یکی از خدمات رایگان این هتل اینترنت رایگان است که به صورت وای فای در تمام هتل در دسترس میهمانان تور مشهد تعطیلات خرداد 95 قرار می گیرد.

آدرس هتل سلام مشهد: شهر مشهد، خيابان پاسداران، نبش پاسداران 6، هتل سلام مشهد

هتل سلام مشهد

 

 

هتل عماد مشهد از جمله هتل های 4 ستاره این شهر می باشد که در فاصله 350 متری حرم مطهر رضوی قرار گرفته است. مسافرین تور مشهد که قصد اقامت در هتل چهار ستاره در نزدیکی حرم مطهر را دارند بدانند که هتل عماد به عنوان اولین هتل 4 ستاره ای است که در ضلع شمالی حرم واقع شد و اتاق های هتل چشم انداز زیبایی به حرم امام رضا (ع) دارند. این هتل زیبا دارای 55 اتاق می باشد که با امکاناتی در تور مشهد فروردین 95 مانند تلفن، تلویزیون، یخچال، مبلمان، صندوق امانات، حمام، سرویس ایرانی و سرویس فرنگی به مسافرین تور مشهد خدمات رسانی می کند. از جمله امکاناتی که در هتل عماد برای میهمانان تور مشهد فراهم شده است می توان به لابی، لاندری، آسانسور، کافی شاپ، نمازخانه، سالن کنفرانس، سالن اجتماعات، رستوران با ظرفیت 285 نفر و پارکینگ با ظرفیتی در حدود 20 ماشین اشاره کرد. میهمانان تور مشهد تعطیلات بهار 95 که قصد دارند در محل اقامت خود به تفریح و ورزش نیز بپردازند میتوانند از سالن بدنسازی، استخر، جکوزی، سونا خشک و سونا بخار هتل عماد مشهد استفاده کنند. اینترنت پرسرعت رایگان نیز در این هتل در اختیار میهمانان تور مشهد بهار 95 قرار خواهد گرفت.

آدرس هتل عماد مشهد: مشهد، میدان طبرسی، خیابان نوغان

هتل عماد مشهد

هتل عماد مشهد



:: موضوعات مرتبط: نور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: , هتل های مشهد,هتل های ارزان مشهد, هتل های خوب مشهد , بهترین هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 228
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fnz.pni

رستورانهای معروف مشهد

 

رستوران قصر هدیش در مشهد در بلوار جانباز جنب مجتمع تجاری کیان سنترو واقع شده است.نمای بیرونی و دکوراسیون داخلی این رستوران بسیار شیک و زیباست و کیفیت غذاهای آن فوق العاده است.بیشتر غذاهای سرو شده در این رستوران غذاهای فرنگی و ایتالیایی است که معمولا قیمت به نسبت بالایی دارند.مسافران تور مشهد پس از خرید و گشت در مرکز خریدی که کنار رستوران قصر هدیش است می توانند غذایی لذیذ با کیفیت خوبی را در تور لحظه آخری مشهد نوش جان کنند و از میل کردن آن نهایت لذت را ببرند.ساعت کاری این رستوران برای نهار از ساعت 11:30 الی 15:30 و برای شام از ساعت 20 الی 24 می باشد.شما در این رستوران انواع غذاهای ایرانی را میتوانید در تور مشهد تعطیلات اردیبهشت 95 سفارش دهید.

 

 

 

این رستوران واقع در بلوار خیام جنب هتل ثامن الحجج دارای یک محیط اصیل و غذاهای فوق العاده است که مطمئنا مکان ایده آل برای مناسبت های خاص در تور مشهد 95 است . تمرکز کامل این رستوران به غذاهای ایرانی موفقیت بالایی برای آن به همراه داشته است. دلیل شهرت این رستوران لوکس کیفیت بالای غذاها ، سرویس دهی عالی ، قیمت مناسب در تور مشهد تعطیلات فروردین 95، محیط دنج و رعایت اصول بهداشتی از طرف پرسنل آن است . یکی از محبوب ترین منوهای این رستوران معروف ، چلوماهیچه لذیذ پسران کریم است که توصیه می شود در تور مشهد و مراجعه به این رستوران مجلل این غذای خوشمزه را حتما در تور مشهد بهار 95 تست کنید .

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: نور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: , ارزان ترین رستوران های مشهد, رستوران های مشهد, رستوران های خوب مشهد, بهترین رستوران های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 188
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fnz.pni

اماکن تفریحی کیش

 

پلاژ و مجموعه تفریحی آقایان در کیش در شمال شرقی جزیره با مساحتي در حدود 10000 مترمربع واقع شده است . این مجموعه در تور کیش بهار 95 شامل امکانات و خدماتی همچون 3 باب زمين واليبال ساحلي ، يك باب زمين فوتبال ساحلي ، امكانات قايقراني پاروئي( كانو- تورينگ )در تور کیش ، دوش هاي سرپوشيده وروباز ، رختكن ، اتاق ماساژ ، بوفه ، نمازخانه مي باشد . علاوه بر آن وجود ناجيان غريق ، نيز ايمني و رضايت خاطر استفاده كنندگان تور کیش را فراهم آورده است که در کل فضای به یاد ماندنی را برای بازدید کنندگان تور کیش فراهم کرده است.ساحل ماسه ای با رنگ نقره فام مرچانهای این مجموعه امکان انجام تفریحات دریایی چون جت اسکی، اسکی روی آب، پاراشوت، قایق های بادبانی و غواصی در مرکز تفریحات دریایی و محل پلاژ را در تور کیش فراهم کرده است. نورپردازی زیبا و مناسب این مکان باعث شده تا شما بتوانید در شب نیز شنا کنید و از امکانات مجموعه در تور کیش استفاده کنید.

در این مجموعه تفریحی لذت شنا در تور کیش در این سواحل به دلیل شن های نرم و دمای مطبوع ان در اکثر فواصل سال و همچنین آب تمیز و نیلگون که اکثر اوقات آبزیان تا کنار ساحل پیشروی می کنند و کف دریا که تا چندین متر از ساحل قابل رویت است و همچنین عمق آن که به تدریج افزایش می یابد، بیادماندنی و فراموش نشدنی در تور کیش می باشد.

 

 

 

یکی از از لذت بخش ترین جاذبه های تفریحی جزیره کیش، پارک آبی کیش است. پارک آبی کیش با مساحت ۵۶۰۰۰ متر مربع و ظرفیت روزانه ۳۰۰۰ نفر، اولین و بزرگترین پارک آبی روباز ایران است که از لحاظ امکانات در تور کیش 95 بی نظیر است و توانسته لحظات بسیار مفرحی را برای گردشگران تور کیش فراهم بیاورد. موقعیت جغرافیایی ویژه پارک آبی کیش از دیگر ویژگی‌های متمایز کننده این مجموعه در تور کیش است به گونه‌ای که چشم انداز بی‌نظیر آب‌های نیلگون خلیج همیشه فارس را در جنوب و پارک ملی جنگلی جزیره کیش در شمال را در اختیار گردشگران تور کیش قرار می‌دهد.طراحی پارک آبی کیش به گونه ای است که الزامات لازم برای استفاده هرچه بهتر تمامی اعضای خانواده ایرانی در تور کیش در تمامی سنین در آن رعایت شده است. در ضمن با ایجاد محیطی محفوظ در پارک آبی کیش با کلیه امکانات اختصاصی برای تمامی سنین امکان استفاده مجزای بانوان و آقایان در روزهای مختلف هفته در تور کیش فراهم شده است.بازی‌ های پارک آبی کیش، از پیشرفته‌ترین و بروزترین وسایل بازی و تجهیزات روز دنیا برای مسافران تور کیش هستند که توسط معتبرترین تأمین‌کننده وسایل بازی پارک آبی دنیا، یعنی شرکت کانادایی White Water West تأمین شده است.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: , تفریحات کیش, بهترین تفریحات کیش , تفریحات خوب در کیش , ارزان ترین تفریحات کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 241
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 فروردين 1395 | نظرات ()