نوشته شده توسط : fnz.pni

مجموعه موزه و نماد کيش؛ جاذبه اي براي علاقمندان به هنر و فرهنگ

 

مجموعه موزه و نماد کيش؛ جاذبه اي براي علاقمندان به هنر و فرهنگ

برگزاری نمايشگاه های آثار ارزشمند هنرمندان داخلی و خارجی در مجموعه موزه و نماد، برای گردشگری یک جاذبه ی دیدنی جدید تور کیش از رشت به شمار می رود.

در يکسال گذشته جزیره کیش ميزبان برگزاری 12 نمايشگاه از آثار شاخص هنرمندان کشور در زمينه های مختلف در مجموعه موزه و نماد کيش بوده است. اگر این روند ادامه پیدا کند می تواند به يکي از ظرفيت های خوب برای جذب گردشگر تبديل شود.

اين مجموعه به همت بخش خصوصی و در ساحل غربي جزيره کيش در محيطی آرام و الهام بخش در زمینه ی نمايش و عرضه آثار هنری تاسیس شده است.

برخی از عناوين و موضوعات نمايشگاه ها در مجموعه موزه و نماد کيش شامل رنگ ها و چهره ها، نينوا، هنرهاي تجسمي، نقطه شروع، کفش ها ورنج ها، آيت، نمايش آثار و يکتور وازارلي، ناگفته هاي کودکانه، آثار حجمي شايا شهرستانی، ديوار، نوستالژي، آثار گروه فرا، آثار هنرمندان جوان و گنجينه سنگ مجموعه سنگ های برادران اردانی است که در يک طبقه به وسعت تور کیش پرواز ماهان 3 هزار و 200 متر مربعی برگزار می شود و شامل 4 سالن گالری، آمفی تئاتر، بخش اداری، کافی شاپ و کارگاه آموزشی است.

در روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه از ساعت 21 برای عموم آثار برتر سينمای دنيا نيز به زبان اصلي و با زيرنويس فارسی اکران می شود.

با هدف ترويج فرهنگ حمايت از هنرمندان و آموزش هنر به شهروندان و گردشگران علاقمند، فروشگاه و کارگاه هنری با حضور اساتيد هنر در اين مجموعه فعاليت مي کنند.

نمايشگاهی از مجموعه سنگ هاب قيمتی و نيمه قيمتی و شهاب سنگ متعلق به برادران ارداني و آثار حجمی شايا شهرستانی هنرمند رشته هنرهای تجسمی در حال حاضر در مجموعه موزه و نماد کيش به معرض نمایش گذاشته شده است.

مجموعه موزه و نماد کيش همه روزه از ساعت 10 تا 13 و عصرها از ساعت 18 تا 22 آماده پذيرش علاقمندان هنر و فرهنگ است. با برگزاری این قیمت تور کیش نمايشگاه ها شاهد تغيير دوره ای اين آثار در کیش خواهی بود و گردشگران و شهروندان قادر خواهند بود با هر بار بازدید با آثار جديدی از هنرمندان رو به رو شوند.

سایت تور کیش به نشانی تورکيش.net در اختیار گردشگران و مسافران داده می شود تا به سهولت بتوانند نسبت به رزرو آنلاین تور خود اقدام نمایند.

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور مشهد

 

تور مشهد



:: برچسب‌ها: مجموعه موزه و نماد کيش؛ جاذبه اي براي علاقمندان به هنر و فرهنگ,اخبار کیش,تازه های کیش,اخبار گردشگری کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 194
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fnz.pni

کیش زمستانش دیدنی تر است

 

کیش زمستانش دیدنی تر است

در حالیکه در بیشتر نقاط کشور شاهد سرمای بهمن ماه و بارش های نسبتا خوب زمستانی هستیم، جزیره کیش دارای آب و هوایی بهاری است. هتل داریوش کیش گردشگران این فرصت را خواهند داشت تا از سواحل زیبای خلیج فارس و همچنین دیدنیها و تفریحات کیش جزیره لذت ببرند. جزیره کیش به عنوان چهارمین شهر پر اکسیژن جهان به شمار می رود که در تعطیلات دهه مبارکه فجر پذیرای مسافران زیادی از سراسر کشور بوده است.

با سردتر شدن هوا معمولا با کاهش گردشگر در اقسام نقاط کشور مواجه می شویم. ولی جزیره کیش با شروع فصل سرما پر رونق تر می شود. چراکه کیش در زمستان حال و هوایی بهاری دارد و مقصد محبوب گردشگران در این فصل از ایام سال است. بهترین زمان سفر به جزیره زیبای کیش از آذرماه تا اردیبهشت است. شاید برایتان جالب باشد در حالی در تهران با لباسی گرم و شال و کلاه کرده در خیابان های شلوغ و آلوده تهران خود را به فرودگاه می رسانید با رسیدن به جزیره کیش از هوای مطلوب و بهاری و آرامش بخش جزیره لذت خواهید برد. سفر در زمستان به جزیره کیش این مزیت را دارد که از هتل خود بیرون بزنید و ساعت ها به دور از نگرانی آفتاب سوختگی و گرما گشت و گذار کنید. قطعا در تور سه روزه این فرصت را پیدا نمی کنید که از تمامی اماکن دیدنی جزیره دیدن نمایید. ولی توصیه می شود دیدنیهای شاخص و جذاب جزیره از دست ندهید.

امکان استفاده از ورزش های آبی و تفریحات دریایی نیز در زمستان فراهم شده است. برخی از دیدنیهای کیش که پیشنهاد هتل سورینت مریم کیش می شود حتما در سفر خود از آن ها دیدن نمایید شامل موارد زیر است.

باغ پرندگان و پارک دلفین‌ها

یکی از معروف‌ترین نقاط دیدنی کیش قطعا باغ پرندگان و پارک دلفین‌هاست. در این مجموعه شانس دیدن 50 گونه از پرنده‌های مختلف را خواهید داشت که از جمله می توان به طاووس‌ها، طوطی‌ها، پلیکان‌ها و سایر گونه های کمیاب اشاره نمود. انواع پستانداران دریایی از جمله شیر دریایی، گربه دریایی، پنگوئن و … در این مجموعه وجود دارند. نمایش دلفین‌ها و کلاسیک‌شو را در باغ پرندگان و پارک دلفین‌ها از دست ندهید.

بوستان آهوان کیش

بوستان آهوان کیش در زمینی به مساحت دو هکتاری و در انتهای خیابان فردوسی جزیره کیش واقع شده است. علاوه بر آهو گونه هایی نظیر مثل شیر، روباه، شغال، میمون، گوزن و انواع پرندگان نیز نگهداری می شوند، ولی آهوها به صورت آزادانه در این پارک زندگی می کنند. در بوستان آهوان کیش برای کودکان وسایل بازی نیز در نظر گرفته شده است.

اسکله تفریحی کیش

اسکله تفریحی جز بهترین دیدنیهای کیش به شمار می رود که دارای عرشه ای چوبی بسیار زیبایی است. اسکله تفریحی کیش هتل مارینا پارک کیش برای پیاده روی و گردش بهترین گزینه خواهد بود. اسکله تفریحی به بولینگ مریم کیش، سینما 4 بعدی و کلوپ تفریحات دریایی فاصله ی اندکی دارد. کافه، رستوران، مراکز تفریحی و…. در اطراف اسکله تفریحی قرار دارند.

 خانه مردم‌شناسی بومیان کیش

خانه مردم‌شناسی بومیان کیش در حدود 200 سال قدمت دارد که در محله سفین قدیم واقع شده است. گردشگران در این خانه می توانند از ابزار و وسایل قدیمی‌ای مانند وسایل  ماهیگیری، پخت‌وپز، نگهداری و تهیه خرما و… دیدن نمایند. علاقه مندان از ساعت 10 تا 13 و از ساعت 16 تا 21 می توانند از این موزه دیدن کنند.

شهر زیرزمینی کاریز

کاریز کیش در میدان المپیک قرار دارد که زمانی آب شرب مردم جزیره را تأمین می‌کرده است. این قنات با 2000 سال قدمت به عنوان یکی از بهترین دیدنیهای جزیره به شمار می رود. توصیه می شود از موزه، بازارچه صنایع‌دستی، عکاسخانه، چایخانه و رستوران، سقفی مرجانی به قطر هفت متر با فسیل‌های طبیعی صدف‌ها و آبزیان دیدن نمایید.

شهر حریره کیش

شهر حریره کیش متعلق به سده 5 تا 10 هجری قمری است و جز آثاری است که به ثبت ملی رسیده است. این شهر باستانی نمایانگر شهرى بزرگ و آباد در زمان خودش بوده است. امروز از این شهر باستانی تنها منظره ای از بین رفته یک شهر با دیواره ها و سقف ها به جای مانده است.

کشتی یونانی، مجموعه درخت سبز، غواصی کیش، شاتل و بنانا در کیش، جت‌اسکی، اسکی روی آب، پاراسل، کشتی های تفریحی کیش، تم‌پارک آبی اوشن، مجموعه پارس سافاری کیش، دوچرخه سواری از بهترین دیدنیهای کیش هستند که می توان از آن ها بازدید کرد و لحظات خوبی را رقم زد.

سایت تور کیش به نشانی تورکيش.net در اختیار گردشگران و مسافران داده می شود تا به سهولت بتوانند نسبت به رزرو آنلاین تور خود اقدام نمایند.

 

تور کیش

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور مشهد



:: برچسب‌ها: کیش زمستانش دیدنی تر است,اخبار کیش,تازه های کیش,تور کیش,تور ارزان کیش,قیمت تور کیش,تور آفری کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 192
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fnz.pni

ثبت رکورد بیشترین تردد مسافر در فرودگاه بین المللی کیش

 

ثبت رکورد بیشترین تردد مسافر در فرودگاه بین المللی کیش

در 22 بهمن امسال رکورد تردد گردشگران در فرودگاه بین المللی جزیره زیبای کیش شکسته شد. 18 هزار و 448 نفر در این روز در فرودگاه کیش ورود و خروج داشتند که در تاریخ فرودگاه بین المللی کیش بی سابقه بوده است. 32 درصد افزایش آمار تردد مسافران در 22 بهمن سال جاری نسبت به سال گذشته داشته است. 28 درصد نیز تعداد پروازها افزایش داشته که در مقایسه تور کیش از شیراز با سال قبل 125 نشست و برخاست پرواز داشته ایم. رکورد قبلی فرودگاه کیش با 17 هزار و 788 بوده است که به روز یازدهم فروردین سال 96 تعلق دارد.

جزیره کیش مقصد پرطرفدار بسیاری از گردشگران در تعطیلات ایام سال است. شاغلین این فرصت را خواهند داشت تا در تعطیلات نوروز نیز از تفریحات، جاذبه های بی نظیر کیش بهره مند شوند و در جزیره ای آرام و به دو از شلوغی و همهمه اوقاتی خوشی را برای خود و خانوادشان رقم بزنند. این جزیره با وجود پتانسیل هایی که دارد توانسته است لقب قطب گردشگری داخلی و حتی خارجی را کسب نماید. جزیره کیش در نوروز 98 نیز میزبان گردشگران و علاقه مندان تفریحات دریایی خواهد بود. پس تور کیش نوروز 98 را در ایام تعطیلات فروردین از دست ندهید.

همه ساله با رسیدن نوروز شاهد برنامه های شاد و مفرحی، جنگ های شبانه و سایر برنامه های مفرح هستیم. قطعا سپری کردن نوورز در جزیره کیش حال و هوای دیگری خواهد داشت. دیدنیها و تفریحات کیش، مراکز خرید و.... همه و همه در انتظار گردشگران تور کیش است.

جزیره کیش یکی از مناطق پر اکسیژن در دنیاست. با سفر به جزیره کیش علاوه بر لذت بردن از تفریحات شاد و مفرح می توانید تور کیش هتل شایگان از آب وهوای مطلوب و تمیز کیش لذت ببرید.

 بازدید از اماکنی نظیر آب انبار سنتی، کشتی یونانی، شهر زیرزمینی کاریز، شهر تاریخی حریره، کارتینگ، پلاژ، پارک دلفین، سافاری، آکواریوم و دیگر جاذبه های تفریحی، شاتل، اسکوتر زیردریایی، فلای بورد، کیبل اسکی، بنانا، پاراسل را از دست ندهید.

همچنبن علاقه مندان به خرید و پاساژگردی می توانند از مراکز خرید زیتون، پردیس 1 و 2، پانیذ، دامون، مریم، مروارید، مرجان و ... بازدید کرده تور کیش هتل داریوش و در صورت تمایل خرید نمایند.

با داشتن اصل گواهینامه، کارت ملی، ودیعه ( به صورت چک یا وجه نقد) می توانید سوار خودروهای لوکس شده و در اطراف جزیره به گشت و گذار بپردازید. در جزیره کیش برای هر سلیقه و یا در آمدی هتل های مختلفی در نظر گرفته شده که می توانید بر اساس هزینه و سلیقه تان هتل مد نظرتان را انتخاب کنید. برخی از گردشگران الویت انتخاب محل اقامتشان موقعیت مکانی هتل است که به اسکله تفریحی، هتل ساحلی، دریا، و یا مراکز خرید، بازار و ... فاصله ی نزدیکی داشته باشد. از هتل شایان گرفته تا هتل دریایی ترنج و یا هتل هایی با قیمت پایین تر با امکانات رفاهی مطلوب آماده پذیرش مسافران تور کیش نوروز هستند.

گروه تورهای کیش با دارا بودن کادری مجرب به عنوان مجری تخصصی تور کیش معرفی شده است تا گردشگران بتوانند با قیمتی مناسب و ارزان به جزیره کیش سفر نمایند. با مراجعه به سایت تور کیش به نشانی تورکيش.net می توانید در رابطه با تور مد نظرتان اطلاعاتی کسب کنید.

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور مشهد

 

تور مشهد



:: برچسب‌ها: ثبت رکورد بیشترین تردد مسافر در فرودگاه بین المللی کیش,فرودگاه بین المللی کیش,اخبار کیش,تازه های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 200
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fnz.pni

تور کیش از شیراز

 

تور کیش از شیراز

کیش به عنوان یک مقصد گردشگری بی نظیر از همه جای ایران طرفداران خودش را دارد. یکی از شهرهایی که به مقصد کیش تورهای رایگان کیش بسیار تردد دارد شیراز است. با توجه به اینکه شیراز در فاصله ی کوتاهی از جزیره قرار دارد، حتی می توان مسیر را به صورت پیاده پیمود.

برخی از گردشگران ترجیح می دهند شیراز را به مقصد جزیره کیش با هواپیما سفر کنند. برخی نیز معتقدند تمام سفر مقصد نهایی نیست و ممکن است اتفاقات جالبی در حین سفر رخ دهد. تور کیش از شیراز سفری راحت، کوتاه و بی دردسر است اما با توجه به اینکه سلیقه تمام افراد یکی نیست، برخی علاقه مند به سفری مهیج تر و با تجربه هایی بیشتر هستند تا راحتی سفر.

اگر با هواییما به جزیره کیش سفر نکنید و با خودرو شخصی و یا پای پیاده سفر کنید، سفری مهیج و تجربه فوق العاده ای خواهید داشت. البته برای افرادی که پر مشغله هستند و تصمیم دارند خود را هر چه سریع تر به جزیره کیش برسانند، تور کیش از شیراز با خرید بلیط هواپیما و رزرو یک هتل راحترین انتخاب می باشد.

حال اگر انتخابتان سفری بی نظیر و تجربه ی هیجان انگیزی است چه در انتظار شماست؟

در ابتدایی ترین ساعات آغازین سفر خود از شیراز به جزیره کیش دریاچه نمکی زیبا پیش رویتان خواهد بود. البته این منطقه تورهای رایگان کیش با هواپیما نیز قابل مشاهده است. اگر سفر خود را به ماه های فروردین و اردیبهشت موکول کنید شانس این را خواهید داشت تا پهنه ای صورتی و بنفش و سفید را در این مکان ببینید. این منطقه برای عکاسان سوژه ای بی نظیری خواهد بود. البته امکان استفاده از قایق های پدالی نیز برای علاقه مندان فراهم شده است.

قبل از رسیدن به دریاچه نمک، تور کیش از شیراز یکی از خوشمزه ترین مسیرها به سمت خلیج فارس است. چراکه در این مسیر کاهو و کنار تازه در انتظار شما خواهد بود.

از دیگر بخش های جالب و هیجان انگیز سفر به کیش از شیراز و بازدید و عبور از نخلستان های شهرهای جنوبی ایران است. این مکان بسیار دیدنی است. پیشنهاد می شود گرمای حاصل از تابش مستقیم خورشید را در این مکان از دست ندهید.

با تور کیش از شیراز این فرصت را خواهید داشت تا از شنیدن لهجه زیبا و آهنگین مردمان سیاه چرده و خندان رو جنوب و دیدن گاه تور کیش از مشهد و بی گاه زنان نقاب بر چهره با چادرهای حریر و شلوارهای زری دوزی شده بندری و دمپایی شصتی لذت ببرید. قطعا برای یک گردشگر چنین حوادثی بسیار جالب و جذاب خواهد بود.

امکان بازدید از بازارهای محلی شهرهای نزدیک به ساحل دستان وجود دارد و علاقه مندان می توانند پاهای خود را با نقش حنا تزیین کنند و یا دشداشه بخرند و همچنین می توانند با پارچه های زری دوزی شده عکس بیاندازید که این اتفاقات تنها با تور کیش از شیراز مسیر خواهد بود.

تور کیش از شیراز بهترین موقعیت را برای دیدن عظمت کشتی سازان بومی ایرانی به وجود می آورد. با بازدید از آن متوجه خواهید شد که چگونه با دستان هنرمند خود کشتی هایی غول پیکر می سازند و با آن امرار معاش می کنند.

گروه تورهای کیش با دارا بودن کادری مجرب به عنوان مجری تخصصی تور کیش معرفی شده است تا گردشگران بتوانند با قیمتی مناسب و ارزان به جزیره کیش سفر نمایند. با مراجعه به سایت تور کیش به نشانی تورکيش.net می توانید در رابطه با تور مد نظرتان اطلاعاتی کسب کنید.

 

تور کیش

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور مشهد



:: برچسب‌ها: تور کیش از شیراز,تور کیش,قیمت تور کیش,آفر تور کیش,تور لحظه آخری کیش,بهترین قیمت تور کیش,ارزان ترین نرخ تور کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 198
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fnz.pni

هتل های کیش و امکانات آنها

 

هتل های کیش و امکانات آنها

جزیره کیش سالانه میزبان گردشگران بسیاری از داخل و خارج کشور است و بیشتر گردشگران تمایل دارند بدانند، هتل مارینا پارک کیش هتلی که قصد اقامت در آن را دارند و یا بطور کلی هتل های کیش از نظر کیفیت و امکانات در چه گروهی قرار دارد. برخی از گردشگرانی که برای به منظور تفریح به این جزیره سفر می کنند، برایشان بسیار اهمیت دارد که هتل های کیش مجهز به چه امکاناتی هستند. از این رو در این مطلب به برخی از ویژگیهای هتلهای کیش می پردازیم.

بیشتر هتل های کیش خدماتی نظیر صبحانه و در بیشتر مواقع به صورت بوفه را ارائه می دهند. صبحانه اصلی ترین وعده غذایی برای شروع یک روز خوب و پر نشاط است به همین منظور هتل های کیش به این وعده اهمیت داده تا برای گردشگران و مسافران تور کیش روزی سرشار از نشاط را رقم بزنند.

هتل های کیش با توجه به اینکه در چه درجه ای قرار دارند از کیفیت و خدمات متفاوتی برخوردار هستند که استقبال فرودگاهی و ترانسفر من جمله آنهاست. این ویژگی و خدمات برای بسیاری از گردشگران به عنوان یک مزیت تلقی می شود تا هتلی که انتخاب کرده اند دارای ترانسفر فرودگاهی باشد.

برخی از هتلهای کیش نظیر هتل داریوش، هتل مارینا، هتل ترنج که جزء هتل های پنج ستاره جزیره هستند برای رفاه حال گردشگران هتل پانیذ کیش امکان بازدید از برخی دیدنیها و تفریحات کیش را فراهم کرده است.

هتل های کیش بر خلاف هتل های مشهد برای ارائه شام و ناهار و سایر خدمات دارای ویژگی متفاوتی هستند. شهر مشهد به لحاظ سرو وعده های غذایی دارای خط مشی متفاوتی است و اغلب شام و ناهار را به صورت بوفه سرو می کند و هتل هایی که دارای کیفیت پایین تری هستند تنها منوی انتخابی را ارائه می دهند.

در حال حاضر هیچ یک از هتل های کیش وعده شام را ارائه نمی دهند. هتل های کیش  و اغلب هتل های پنج ستاره سرو غذا را به صورت بوفه ارائه می دهند. هتل های چهار ستاره نیز منو به صورت بوفه سرو می کنند.

با وجود اینکه استقبال بی نظیری از هتل کیش می شود اما هنوز امکانات و خدماتی مناسبی برای معلولین در نظر گرفته نشده و اغلب هتل های پنج ستاره خدمات کاملتری را ارائه می دهد. گفتنی است حتی هتل های سه ستاره جزیره کیش نیز امکانات مناسبی برای معلولین ارائه نمی دهند.

ارائه خدمات اینترنت در بیشتر هتل های کیش دیده می شود و اتاق ها و لابی هتل مجهز به این ویژگی هستند. برخی از هتل ها نیز در محوطه باز و حیاط اینترنت وای فای به گردشگران و مسافران ارائه می دهند.

هتلهای لوکس کیش علاوه بر اینکه کلوپ تفریحات ساحلی را ارائه می دهند، در برخی موارد مجموعه آبی مانند استخر، سونا، هتلهای کیش جکوزی به همراه سالن بدنسازی و ورزشی را نیز در نظر گرفته اند. هتل هایی که این خدمات را ارائه می دهند انگشت شمار هستند.

در اغلب ماه های سال هتل های کیش به منظور جذب گردشگر احساس نیاز نمی کنند به همین جهت هنوز رقابت برای ارائه امکانات پیشرفته و یا خاص در جزیره کیش وجود ندارد.

گروه تورهای کیش به عنوان مجری برتر ارائه دهنده تورهای کیش آماده ارائه خدمات خود می باشد. جهت کسب اطلاع بیشتر در خصوص پکیج های تور کیش و هتل های کیش و... می توانید به سایت تور کیش به نشانی https://تورکيش.net مراجعه نمایید.

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور مشهد

 

تور مشهد



:: برچسب‌ها: هتل های کیش و امکانات آنها,هتل های کیش,معرفی هتل های کیش,امکانات هتل های کیش,بهترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 190
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fnz.pni

شرایط ویژه كيش برای رشد صنعت گردشگری

 

شرایط ویژه كيش برای رشد صنعت گردشگری

در گفت و گویی که فدریکو سوماروگا با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش داشتند در ارتباط با انتقال تجربیات صد ساله صنعت گردشگری سوییس به جزیره کیش آمادگی هتل جام جم کیش خود را اعلام کردند.

غلامحسین مظفری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با فدریکو سوماروگا مدیر ارشد پروژه‌ های گردشگری سوئیس جهت ایجاد زمینه های مشترک برای تبادل گردشگر و بررسی راهکارهای توسعه روابط اقتصادی و گردشگری دیدار و گفت و گو کردند.

مظفری در این دیدار از ظرفیت های خوب گردشگری جزیره کیش، عدم نیاز به دریافت روادید برای گردشگران خارجی، معافیت های مالیاتی و گمرکی و تسهیلات قانونی برای سرمایه گذاران خارجی و همچنین از آمادگی برای تعاملی نزدیک در حوزه های گردشگری و اقتصادی خبر دادند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به سابقه درخشان کشور سوئیس در صنعت گردشگری تاکید کردند. بهره مندی از تجارب هتل بزرگ ارم کیش موفق این کشور با تعامل بیشتر دو طرف در زمینه های آموزشی را امری ضرورری تلقی کردند.

وی اضافه نمود: با سرمايه گذارى هاى جدى و هدفمند در جزيره كيش می توانیم توسعه گردشگرى را به دنبال داشته باشیم که در حال حاضر نیز در دستور کار گرفته است.

مظفری در خصوص اولویت‌های سرمایه‌گذاری در بخش های مختلف گردشگری جزیره کیش با تبيين برنامه های در دست اجرا بیان داشتند: جزیره کیش میزبان 2 میلیون گردشگر است و با توجه به پتانسیل و زیر ساخت های اساسی و شرایط آب و هوایی مطلوب و خاص، در بیش از نیمی از سال جزیره کیش می تواند مقصد پرطرفدار کشورهای اروپایی به ویژه سوییس باشد.

وي افزود: گردشگران کشورهای اروپايی در ایام سرد سال این فرصت را خواهند داشت تا جهت استفاده از شرایط مناسب آب و هوایی و امکانات دیدنیهای و تفریحات کیش تفریحی، دیدنیها و تفریحات کیش و آرامش به جزیره زیبای کیش سفر کنند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در ادامه بیان داشت جزیره کیش با بهره مندی از ظرفیت های خوب اقلیمی و توسعه شاخه های مختلف گردشگری مى تواند به مقصدی برای ارائه خدمات در حوزه های گردشگری، ورزشی و گردشگری سلامت برای کشورهای اروپایی تبدیل شود.

مدیر ارشد پروژه‌های گردشگری سوئیس بیان کرد: سازمان متولی گردشگری در سوئیس به دو مقوله مهم آموزش و توسعه به ‌صورت جدی سرمایه‌گذاری کرده است و در حال حاضر سازمان گردشگری این کشور 230 پرسنل دارد که 60 درصد آن‌ها در خارج از این کشور مشغول به کارند.

فدریکو سوماروگا با توجه به اینکه ایران از مقاصد هدف جدید کشور سوئیس است، بیان داشت: هدفمان این است تا ایران را به عنوان یکی از مقاصد مهم برای سرمایه‌گذاری گردشگری تبدیل کنیم. ایران دارای مناطقی بکر و عالی بسیاری است.

ظرفیت های بالقوه گسترده ای در ایران وجود دارد. باید مشخص شود که در چه شرایطی هستیم و چه گونه فعالیت هایی امکان عملیاتی شدن را دارد. گردشگری با صنایع و نهادهای مختلفی درهم تنیده شده و هماهنگی بین آنها و سازماندهی بازارهای بین المللی و منطقه ای بسیار مهم است.

سوماروگا به ظرفیت های خوب گردشگری منطقه آزاد کیش اشاره کرد و بیان نمود: با توجه به اینکه جزیره کیش تعامل خوبی بین نهادهای دولتی و خصوصی مرتبط با گردشگری دارد، شرایط ویژه ای برای رشد صنعت گردشگری وجود خواهد داشت.

گروه تورهای کیش به عنوان مجری برتر ارائه دهنده تورهای کیش آماده ارائه خدمات خود می باشد. جهت کسب اطلاع بیشتر در خصوص پکیج های تور کیش و هتل های کیش و... می توانید به سایت تور کیش به نشانی https://تورکيش.net مراجعه نمایید.

 

تور کیش

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور مشهد



:: برچسب‌ها: شرایط ویژه كيش برای رشد صنعت گردشگری,اخبار کیش,تازه های کیش,اخبار گردشگری کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 186
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fnz.pni

معایب زندگی در کیش

 

معایب زندگی در کیش

با وجود اینکه زندگی در محیطی آرام، زیبا، در کنار سواحلی نیلگون و نقره فام خلیج فارس به نظر لذت بخش و ایده آل به نظر می رسد. تور کیش هتل شایگان ولی زندگی در این جزیره زیبا معایبی نیز دارد که در این مطلب به این موضوع خواهیم پرداخت.

برخی از ویژگیهای این جزیره نظیر عدم وجود ترافیک، آب و هوایی پاک و تمیز، امنیت و رفاه اجتماعی بالا سبب می شود که بسیاری از هموطنانمان تمایل پیدا کنند تا به جزیره کیش نقل مکان کنند .معایب زندگی در کیش ممکن است برخی را از این تصمیم باز دارد.

قوانین راهنمایی و رانندگی که در جزیره کیش وجود دارد نسبت به سایر مناطق و شهرهای ایران قانونمند تر است و گردشگران و مسافران می بایست تابع این قوانین باشند. همچنین افرادی که اتومبیل کرایه می کنند قبل از خروج از جزیره باید نسبت به دریافت استعلام و پرداخت جریمه خود اقدام کنند.

تدابیر امنیتی بالایی در جزیره کیش برقرار است چراکه جزیره کیش به یک منطقه توریستی تبدیل شده است. همواره جزیره کیش در لیست امن ترین شهرهای جهان قرار دارد و سالانه گردشگران بسیاری را برای تفریح و سفر به این جزیره مجاب می کند.

در ماه های مختلف سال جزیره کیش با استقبال مسافران رو به رو است و بطور کلی جمعیت آن را مسافران و توریست ها تشکیل می دهند تور کیش هتل داریوش و به همین دلیل است که تردد خودرو در جزیره کم است و سبب شده تا جزیره از آب و هوایی پاک و سالمی برخوردار باشد.

خوب است بدانید که جزیره کیش جزو چهار منطقه ای از جهان است که دارای اکسیژن خالص بالایی می باشد و همین موضوع دلیلی برای افرادی است که مشکلات قلبی و تنفسی دارند و ترجیح می دهند ادامه زندگیشان را در محیطی آرام و به دور شلوغی و آلودگی سپری کنند.

رطوبت طاقت فرسای هوا و گرمای بیش از اندازه را می توان یکی از معایب زندگی در کیش دانست. این مسئله حتی برای گردشگران نیز آزرده دهنده می شود. گرما و رطوبت هوا گاهی سبب می شود تا ساکنین و توریست ها روزها در محل اقامت خود باشند و گشت و گذار و تفریح و خرید و بازدید از دیدنیها و تفریحات کیش را به شب موکول کنند.

هزینه بالای مواد غذایی و مسکن، دور بودن از مرکز کشور، وجود حشراتی موذی و گزش آن ها، عدم دسترسی به خدمات بهداشتی و ..... هتل داریوش کیش از دیگر معایب زندگی در این جزیره است حشرات موذی در سطح شهر و به ویژه در نواحی گرم تر بیشتر بوده، در فصول گرم سال نیز گزیدگی حشرات به بیشترین حد خود می رسد و باعث آزرده خاطر شدن گردشگران می شود. هزینه مسکن نیز در برخی نقاط کیش بالا است.

عدم دسترسی به خدمات درمانی و بهداشتی تخصصی به دلیل وجود مسافت طولانی تا مرکز کشور از دیگر مشکلاتی است که سبب می شود افراد برای مسائل پزشکی و درمانی مسافت های طولانی را بپیمایند.

همچنین گازکشی به صورت کامل در کیش انجام نشده و دسترسی به آب شیرین را برای شهروندان و گردشگران سخت کرده است. یکی دیگر از معایب زندگی در کیش بحث گرانی و سطح بالای قیمت ها، هزینه ی بالای آب و برق، قیمت بالای لوازم دیجیتالی و الکترونیکی است.

بهتر است قبل از رزرو تور خود در خصوص هتل محل اقامتتان اطلاعاتی کسب کنید. در سایت تور کیش به نشانی تورکيش.net بهترین هتل های کیش معرفی شده اند.

فرصت شغلی بسیار کم جزیره کیش را می توان یکی دیگر از معایب زندگی در کیش دانست. افرادی که به کیش مهاجرت می کنند تا مدت ها به دنبال کار هستند و بعد از آن نیز تعداد کمی از آن ها موفق به یافتن شغل مناسب می شوند. کیشوندان نیز بیشتر در هتل ها و مشاغل مرتبط با توریسم مشغول به کار هستند.

افرادی که برای ادامه زندگیشان جزیره کیش را انتخاب کرده اند، باید بدانند صنعت ساخت و ساز رو به افزایش است و رونق دارد و هر روز در حال توسعه است. اگر سرمایه ای در دست دارید و فکر کار کردن با آن را دارید، کیش مکان مناسبی به این منظور خواهد بود و می توانید در زمینه های گوناگون سرمایه گذاری کنید.

 

تور کیش

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور مشهد



:: برچسب‌ها: معایب زندگی در کیش,راهنمای سفر به کیش,توصیه های سفر به کیش,اخبار کیش,تازه های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 175
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fnz.pni

معرفی بهترین کافه های کيش

 

معرفی بهترین کافه های کيش

جزیره کيش را می توان جزو معدود مقصدهای گردشگری و تفريحاتی در کشور معرفی کرد که از امکانات ویژه ای برخوردار است. این جزیره زیبا علاوه بر جاذبه های دیدنی و گردشگری دارای هتل های لوکس و مجلل کیش، مراکز خريد بزرگ با برند هاي معروف بین المللی می باشد. همچنین برنامه های تفريحی، مراکز تفریحی و ورزشی آبی بسيار هيجان انگيز و رستوران ها و کافی شاپ های مجلل از دیگر ویژگیهای این جزیره به شمار می رود. رستوران ها و کافی شاپ های جزيره زيبای کيش دارای فضايی بسيار مدرن و آرامش بخش، تميز و مجهز به امکانات عالی می باشند.

در ادامه به معرفی بهترین کافی شاپ های کیش خواهیم تورهای رایگان کیش پرداخت.

کافه گالری راسپينا

در نزديکي کشتي يونانی واقع شده است و از دسترسی بسیاری خوبی برخوردار است. کافه از محیطی زیبا، جذاب تشکیل شده است و میهمانان کافه می توانند لحظاتی خوش را سپری نمایند. جالب است بدانید این کافه در يک هواپيما واقعی قرار گرفته است که از هواپيماهای از کار افتاده شرکت کيش اير می باشد که اکنون به فضایی برای گذراندن اوقات خوش به همراه منوهای لذیذ و دوست داشتنی تبدیل شده است. کافه با برنامه خاص و ويژه ی خود توانسته است نظر بسیاری از گردشگران را به خود جلب کند که اجرای جنگ بسيار شاد و پرانرژی به وسيله گروهی از هنرمندان معروف و حرفه ای در اين زمينه از جمله این برنامه هاست.

بی شک برای گردشگران جالب خواهد بود که می توانند در اتاق خلبان هواپيما بنشینند و حتی لباس خلبان برتن کنند. تور کیش از مشهد اين کافه از ساعت 16:30 تا 3 بامداد باز می باشد.

کافه ماکارون کيش

از دیگر کافه هایی است که همواره مورد رضایت کردشگران واقع شده است. کافه ماکارون در طبقه همکف مرکز خريد دامون قرار دارد و قيمت غذاهای این کافه نسبت به کافه های ديگر کمی بالاتر است و از امکاناتی نظیر ظرفيت 12 نفری، اينترنت رايگان، رزرو میز و... برخوردار می باشد. کافه ماکارون کيش از بعد از ظهر تا آخر شب آماده پذیرایی از میهمانان باز می باشد.

کافي شاپ يونيک کيش

کافی شاپ يونيک کيش در طبقه اول بازار پرديس 2 واقع شده است و دارای ظرفيت 30 نفری، امکان رزرو ميز و سطح قيمت غذاها متوسط می باشد. اين کافی شاپ از ظهر تا بعد از ظهر باز است.

کافي شاپ توچال کيش

اين کافی شاپ از از صبح تا ظهر در مرکز خريد گلستان شهرک صدف خدمات خود را ارائه مي دهد. قيمت مواد غذايي اين کافه نیز متوسط است. اين کافه دارای طراحی زيبا و مدرنی برای پذيرای از میهمانان مي باشد.

کافی شاپ سلامت کيش

اين کافی شاپ انواع غذاهای ايرانی و فرنگی را با قيمت های متوسط ارائه می دهد. کافی شاپ سلامت کيش در مرکز خريد دامون کيش واقع شده است که از صبح تا شب باز می باشد. توجه داشته باشید که اين کافی شاپ صندلي ندارد. کافی شاپ سلامت کيش از دیگر رستورانهای کیش به شمار می رود که می توانید غذاهای منتوع را با قیمت مناسبتری میل تور کیش از شیراز نمایید.


کافي شاپ کاکتوس کيش

کافی شاپ کاکتوس کيش يکی از بهترين کافی شاپ های کيش به شمار می رود که از ظرفيت 150 نفری برخوردار است. اگر از شهروندان کيش بخواهید که یک کافی شاپ خوب را معرفی کنند قطعا انتخابشان کافی شاپ کاکتوس خواهند بود که در بلوار داريوش، قبل از ميدان داريوش واقع شده است. گردشگران تور کیش می توانند انواع انواع دسر، نوشيدنی های گرم و سرد و همچنين انواع بستنی را در این کافی میل نمایند.

كافی شاپ کاکتوس دارای دو محيط مجزا برای نشستن می باشد که هم می توانید داخل کافی شاپ سفارشتان را میل کنید و یا در فضای روباز کافي شاپ که با انواع گياهان کاکتوس مزين شده است.

با مراجعه به سایت تور کیش به نشانی تورکيش.net می توانید علاوه بر اطلاع از قیمت های تور کیش با جاذبه های دیدنی، مراکز خرید و هتلهای کیش نیز آشنا شوید.

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور مشهد

 

تور مشهد



:: برچسب‌ها: معرفی بهترین کافه های کيش,اخبار کیش,تازه های کیش,اخبار گردشگری کیش,جدیدترین اخبار کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 183
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fnz.pni

جزیره کیش، رکورد دار میزبانی رویدادهای جهانی

 

جزیره کیش، رکورد دار میزبانی رویدادهای جهانی

هفته ای که گذشت جزیره زیبای کیش میزبان 5 رویداد و نمایشگاه بین المللی در زمینه های ورزشی، علمی و پژوهشی بود که این آمار در واقع رکوردی تازه در برگزاری اینگونه رویدادها در جزیره مرجانی کیش محسوب می شود.

طی یک هفته برگزاری این تعداد رویداد بین المللی در جزیره کیش بیانگر وجود ظرفیت ها، قابلیتها و زیر ساختهای منطقه آزاد کیش تورهای لحظه آخری کیش برای تبدیل شدن جزیره به تالار گفتگوها و مرکز برگزاری همایش ها و نمایشگاه ها، تقویت ارتباطات جهانی، انتقال دانش و فناوری های نوین از یکسو و معرفی واقعیت های و توانمندیهای کشورمان به جامعه جهانی و اندیشمندان کشورهای مختلف است.

همچنین می تواند نشان از تاکیدات مکرر مدیرعامل و مسئولان سازمان منطقه آزاد در خصوص تقویت هرچه بیشتر زیرساختها و بهره وری ملی از ظرفیتهای این جزیره و تبدیل آن به مرکز گفتگوها و رویداد سازی های جهانی باشد.

کنفرانس بین المللی صلح پژوهی، نمایشگاه جهانی صنایع ورزشی، مسابقات ماراتن، رقابتهای تکواندو جام باشگاههای آسیا و دومین دوره مسابقات تکواندو جام ریاست فدراسیون جهانی 2019 در آسیا (G2 ) که طی هفته گذشته در جزیره کیش برگزار شد، بی شک مستندی از قابلیتها و توانمندیهای جهانی منطقه آزاد کیش است تا توانمندیها و ظرفیت های جزیره به عنوان یک راهبرد قرار گیرد و سعی در تقویت هرچه بیشتر این جایگاه شود.

خلاصه رویدادهایی که در جزیره کیش شاهد آن بودیم به شرح زیر است:

-همایش بین المللی صلح پژوهی کشور که با مشارکت 280 نفر از اندیشمندان و صلح پژوهان ایران و جهان در جزیره کیش برگزار شد تورهای رایگان کیش و در آن 201 مقاله علمی با رویکرد صلح پژوهی از اندیشمندان 22 ملیت جهان به دبیرخانه همایش ارسال شده بود که شامل 20 مقاله و پژوهشنامه که 4 مطلب به زبان انگیسی، 5 مطلب به زبان عربی و 11 مطلب به زبان فارسی بود در این همایش ارائه شد و مجموعه مقاله های پذیرش شده در این رویداد جهانی، ضمن ارائه طرح در پنل های تخصصی در چندین پایگاه و مجلات علمی و نشریات و سایت ها ی معتبر و استنادی نمایه گذاری خواهد شد.

-مسابقات بین المللی ماراتن هم در سه مسافت 42 کیلومتر، 21 کیلومتر و 10 کیلومتر برگزار شد. در این مسابقه علاوه بر ورزشکاران ایرانی، دوندگانی از کشورهای مختلف نیز حضور داشتند.

-سومین دوره مسابقات جام ریاست فدراسیون جهانی 2019 در آسیا از پنج شنبه آغاز شده و تا روز یکشنبه با شرکت 565 تکواندوکار از 22 کشور در مجموعه ورزشی المپیک جزیره کیش آغاز شد که تا روز یک شنبه ادامه خواهد داشت.

-نخستین نمایشگاه بین‌ المللی ورزش، سلامت و صنایع وابسته نیز به مدت 4 روز با حضور 70 شرکت داخلی و نمایندگانی از تورهای رایگان کیش شرکت های خارجی در مرکز نمایشگاه بین المللی جزیره کیش برگزار شد.

-نهمین دوره مسابقات تکواندوی جام باشگاه‌های آسیا هم که در جزیره کیش برگزار شد 77 تکواندوکار در قالب 11 تیم از کشورهای ایران (شهرداری ورامین، دانشگاه آزاداسلامی و لوازم خانگی کن)، پاکستان (تیم های الف و ب)، عراق (پلیس و البصره)، عمان (مجان و چلنجینگ تکواندو آکادمی) و سوریه (باشگاه ایگل و سوریه) حضور داشتند که در مجموعه ورزشی «المپیک» جزیره کیش برگزار شد.

با مراجعه به سایت تور کیش به نشانی تورکيش.net می توانید علاوه بر اطلاع از قیمت های تور کیش با جاذبه های دیدنی، مراکز خرید و هتلهای کیش نیز آشنا شوید.

 

تور کیش

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور مشهد



:: برچسب‌ها: جزیره کیش، رکورد دار میزبانی رویدادهای جهانی,اخبار کیش,تازه های کیش,تازه های گردشگری کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 166
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fnz.pni

با شهر باستانی حریره در جزیره کیش، آشنا شوید

 

با شهر باستانی حریره در جزیره کیش، آشنا شوید

جزیره کیش سالانه میزبان گردشگران بسیاری از داخل و حتی خارج کشور است که از سواحل نقره‌ای و آب‌های نیلگون خلیج فارس تور ارزان کیش دیدن می کنند. اخیرا نیز برای جذب گردشگر جزیره کیش تغییرات بسیار و پرشتابی داشته است که می توان از جمله به احداث هتل‌ها و مراکز خرید لوکس و مدرن اشاره کرد که جزیره کیش را به مقصدی لوکس‌ و امروزی‌ در ایران تبدیل کرده است. دیدنیها و تفریحات کیش و سرگرمی هایش همواره مورد توجه گردشگران بوده است. گردشگرانی که تمایل دارند از آثار تاریخی دیدن نمایند، حتما سری به شهر تاریخی حریره بزنند چراکه جزو مهم‌ترین اثر تاریخی جزیره کیش به شمار می رود.

و اما شهر تاریخی حریره کیش کجاست؟

شهر تاریخی حریره در شمال جزیره کیش قرار دارد و در واقع متعلق به دوران شکوفایی و رونق جزیره در گذشته است. شهر باستانی حریره در کنار مجموعه ورزشی المپیک واقع شده است. و در بین قرن های چهارم هجری قمری تا قرن دهم رونق بسیاری داشته. این شهر تاریخی دارای 120 هکتار وسعت است و بر طبق گفته ی باستان شناسان این جزیره از بخش های نظیر مجموعه ساحلی، عمارت اعیانی، حمام، مسجد تاریخی، کارگاه شیشه‌گری و قنات‌های قدیمی تشکیل شده است.

در قرن چهارم بعد از ویرانی بندر سیراف، بازرگانان سیرافی برای آنکه موقعیت خود را در جزیره کیش تثبیت کنند، اقدام به ساخت شهر تور ارزان کیش حریره نمودند. حریره در آن زمان به عنوان مهم‌ترین نقاط خلیج فارس به شمار می رفت که در اوج شکوفاییش بود. آثار به جا مانده شهر باستانی حریره کیش هنوز هم نظر هر ببینده ای را جلب را خواهد کرد. اگرچه بیشتر بخش‌های شهر تخریب شده اما همچنان زیبایی خاصی دارد. در دوره ایلخانان شهر حریره مورد توجه قرار گرفت و بازسازی شد. به هنگام بازدید از شهر حریره قطعا متوجه معماری آن خواهید شد و در واقع نکته خاصی که در معماری این شهر وجود دارد و معماری این شهر را متمایز از سایر نقاط مختلف ایران می کند، این است که در ساخت بناهای شهر حریره بیشتر از سنگ‌های آهکی و مرجانی، ملاط، ساروج و گچ استفاده شده است در صورتی که در سایر شهرها از خشت استفاده شده.

بازدید از شهر باستانی حریره کاملا رایگان است و می‌توانید از مسجد، حمام، خانه اعیانی و قنات های قدیمی حریره نیز دیدن کنید و از معماری زیبای شهر لذت ببرید. بازدید از شهر حریره تقریبا دو الی سه ساعت زمان می برد. مراکز خرید در اطراف شهر تاریخی حریره به چشم می خورد که پس از بازدید از شهر می توانید سری به آن‌ها هم بزنید. ساحل نیز در فاصله کمی از شهر قرار دارد که می‌توانید پیاده روی کنید.

شهر زیر زمینی کاریز کیش در نزدیکی شهر تاریخی حریره، قرار گرفته است. اگر عاشق آدرنالین و هیجان هستید می توانید به ایستگاه بانجی جامپینگ که در نزدیکی شهر حریره واقع شده بروید. یکی دیگر از آثار تاریخی جزیره کیش که پیشنهاد می شود از آن بازدید کنید آب انبارهای تاریخی کیش است که در فاصله 1.5 کیلومتری از شهر حریره واقع شده است.

اگر قصد خرید را دارید مرکز خرید دامون در دو کیلومتری حریره واقع شده است، می توانید بروید. مراکز خرید ونوس و مریم نیز نزدیک به حریره تورهای لحظه آخری کیش هستند.

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور مشهد

 

تور مشهد



:: برچسب‌ها: با شهر باستانی حریره در جزیره کیش، آشنا شوید,شهر باستانی حریره کیش,دیدنیهای کیش,جاذبه های گردشگری کیش,مراکز دیدنی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 318
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fnz.pni

5 هتل کیش با چشم‌انداز رو به دریا

 

5 هتل کیش با چشم‌انداز رو به دریا

بی شک دلیل اصلی سفر بیشتر گردشگران به هر جزیره‌ای، تماشای دریا و سواحل، استفاده از تفریحات آبی و لذت بردن از آن است. اخبار کیش وگرنه تفریحات آبی بدون نیاز به دریا و چشم انداز‌های تاریخی و طبیعی و خرید در بیشتر نقاط جهان قابل لمس است.

اگر انتخاب شما برای سفر جزیره زیبای کیش است. خوب است در خصوص هتل محل اقامتتان اطلاعاتی داشته باشید. خوشبختانه بیشتر هتل ‌های کیش، علاوه بر ارائه امکاناتی که یک هتل دارا می باشد، از چشم‌انداز دریا برخوردار نیز هستند. اگر تمایل دارید در هتلتان نمایی از دریای خلیج فارس داشته باشید و نظاره گر طلوع و غروب آفتاب بر فراز خیلج همیشه فارس باشید می توانید یکی از هتلهای کیش که دارای این ویژگی هستند را رزرو کنید.

تنها کافیست شناختی از هتل‌های جزیره کیش داشته باشید، تا اتاق یا سوئیتی را متناسب با بودجه و سلیقه خود انتخاب کنید.

هتل ترنج

هتل ترنج یکی از بهترین هتل هایی است که دارای منظره ی فوق العاده ای از دریا است. رزرو اتاق و به ویژه سوئیت در این هتل کمی گران است، اما ارزش یکبار امتحان را دارد. سوئیت‌های هتل ترنج نه تنها از چشم‌انداز زیبایی برخوردار هستند، بلکه دارای کف شیشه‌ای هستند که می توانید موجودات آبزی را تماشا کنید.

هتل مارینا

هتل مارینا از دیگر هتل های کیش یا چشم اندازی از دریا است که در زمینی به مساحت 10 هکتاری تاسیس شده است. گردشگران هتلهای کیش و میهمانان هتل می توانند از طبیعت زیبای اطرافش که متشکل از دو ساحل اختصاصی به پهنای 750 متر است، لذت ببرند. بیشتر اتاق‌های هتل چشم‌انداز خوبی از دریا دارند، تفریحات آبی در این هتل رایگان می باشد.

هتل شایان

این هتل از قدیمی‌ترین هتل‌ های کیش به شمار می رود و جزء بهترین هتل‌های کیش نیز است. بسیاری از اتاق‌های هتل چشم اندازی از اسکله کیش دارند و سوئیت‌ها نیز نمای خوبی از دریا دارند.

هتل داریوش

هتل داریوش کیش از معماری خاصی برخوردار است که در معماری آن از تخت جمشید الهام گرفته شده است. این هتل دارای 12 هزار هکتار مساحت می باشد. اتاق‌های هتل اوکس و مجلل بوده که دارای چشم‌انداز زیبایی از دریا می باشند.

هتل شایگان

هتل شایگان از بهترین هتل‌ های کیش به حساب می آید که معماری مدرن و منحصر بفردی دارد. گردشگران با اقامت در این می توانند چشم‌انداز زیبایی از دریا داشته باشند. در سفره خانه این هتل نیز دیدی از دریا وجود دارد، که این فرصت را خواهید داشت تا در کنار صرف چای و قلیان از منظره ی زیبا نیز لذت ببرید.

سایر هتل‌های چهار ستاره و پنج ستاره کیش نظیر صدف، کوروش، ویدا و .... چشم‌انداز زیبایی دریا را دارند که در بین این‌ هتل، هتلهای کیش کوروش با بلندترین ساختمان چشم انداز فوق العاده ای را در اختیار گردشگران قرار می‌دهد.

با پیشرفت فناوری، امروزه رزرو آنلاین هتل‌های کیش، از طریق سایت‌های معتبر امکان‌پذیر می باشد فقط. توجه داشته باشید معمولا بهترین هتل‌ها به سرعت در تمام سال رزرو می‌شوند، پس اگر قصد ررزو هتل و یا تور کیش را دارید حداقل یک ماه قبل اقدام به برنامه‌ریزی برای سفر خود کنید.

گروه تورهای کیش جهت انتخاب تور کیش متناسب با بودجه و سلیقه تان راهنمایتان خواهند بود. با مراجعه به وب سایت تور کیش به نشانی https://تورکيش.net شانس این را خواهید داشت تا پکیج های تورهای مختلف کیش را مقایسه کنید و تور مدنظرتان را رزرو نمایید.

 

تور کیش

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور مشهد



:: برچسب‌ها: هتل کیش با چشم‌انداز رو به دریا,هتل های کیش,بهترین هتل های کیش,معرفی هتل های کیش,هتل های لوکس کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 187
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fnz.pni

سفر خاطره انگیز به کیش؛ جاذبه هایی که نمی توان از آن گذشت

جزیره کیش به عنوان یکی از محبوب ترین جاذبه های گردشگری ایران به شمار می رود که همانند مرواریدی تور مشهد بر دریای بیکران خلیج همیشه فارس خودنمایی می کند. نزدیک به یک میلیون و 700 هزار گردشگر سالانه از جزیره کیش دیدن می کنند. بی شک جزیره کیش یکی از لذت بخش ترین و به یاد ماندنی ترین تجربه ی سفر برای هر گردشگری خواهد بود.

وسعت زیبایی کیش و تجربه های هیجان انگیز و آرامش بخشی که در جزیره خواهید داشت به اندازه ای است که چهار فصل سال هم برای لذت بردن از آن کم است. اگر علاقه مند به اماکن تاریخی و باستانی هستید، شهر باستانی حریره کیش را از دست ندهید. حریره دارای 120 هکتار و 800 سال قدمت می باشد. این شهر زمانی بسیار پر رونق بوده است.

خانه اعیانی، خانه ای با معماری قدیمی است که به دوره ایلخانیان تعلق دارد که از دیگر بخش های دیدنی این جزیره به شمار می رود که با کاشی های ستاره ای شکل، مزین شده است. کاشی های ستاره ای که از آنها در ساخت تخت سلیمان و سلطانیه نیز استفاده شده، می تواند بیانگر این باشد که مالک این خانه، شخصی ثروتمند بوده است.

 

سفر خاطره انگیز به کیش؛ جاذبه هایی که نمی توان از آن گذشت

 

کاریز از دیگر جاذبه های تاریخی و دیدنی کیش به حساب می آید که زمانی آب مورد نیاز مردم جزیره را تهیه می کرده است. تور قشم این کاریز دارای 45 متر بلندی و 15 کیلومتر طول در طول دو رشته می باشد. به هنگام بازدید از این جاذبه قطعا محو سقف این کاریز خواهید شد. چراکه زیبایی صدف ها، مرجان ها و سنگواره های که نزدیک به 560 میلیون سال قدمت دارند، شما را مسحور خواهد کرد.

 

سفر خاطره انگیز به کیش؛ جاذبه هایی که نمی توان از آن گذشت

 

کشتی به گل نشسته یونانی که امروزه به یک نماد کیش تبدیل شده را نباید فراموش کرد. تماشای غروب زیبای جزیره در کنار این کشتی خارق العاده است.

گردشگران می توانند در نمایشگاه خزندگان کیش، مار بوآ یا پیتون، سوسمار ایگوانا و مار پرنده تایلند را از نزدیک ببینند و یا به آکواریوم های پهناور با ماهی های زیبا و کوچک و بزرگ بروند و در کنارش به فعالیت هایی نظیر غواصی و قایق ها سواری بپردازند. در سفر به کیش بازدید از پارک های ساحلی و تفریحی کیش نظیر تم پارک آبی اوشن، پارک هنر، ساحل مرجانی، باغ پرندگان و دلفیناریوم را از دست ندهید.

 

سفر خاطره انگیز به کیش؛ جاذبه هایی که نمی توان از آن گذشت

 

در جزیره کیش مراکز خربد و لوکسی زیادی وجود دارد. بازار پارس خلیج با 150 غرفه، مرکز خرید ونوس با 2 طبقه و 310 غرفه، بازار صفین یا بازار عرب ها به عنوان یک بازار سنتی ، مرکز خرید زیتون با دو طبقه و 96 واحد تجاری، مرکز خرید پانیذ، پردیس 1، پردیس 2، دامون، مریم، مرجان و مروارید از بهترین مراکز خرید کیش به حساب می آید که گردشگران و مسافران تور کیش اخبار کیش می توانند از این مراکز خرید نیز دیدن نمایند.

 

سفر خاطره انگیز به کیش؛ جاذبه هایی که نمی توان از آن گذشت

 

با وجود اینکه جزیره کیش در تابستان ها بسیار گرم است، با این حال مقصد بسیاری از گردشگران است که تمایل دارند، جشنواره تابستانی کیش را که برنامه های بسیار متنوع ورزشی، کنسرت ها، جنگ های شبانه، تئاتر، کارناوال های شادی و برنامه های مفرحی است، را از دست ندهند. اوایل آبان تا اواخر فروردین جزیره کیش برای افرادی که از گرما بیزارند، گزینه ی خوبی خواهد بود. چراکه جزیره از آب وهوایی بهاری برخوردار است.

تور کیش ویژه نوروز 98 جزیره کیش حال و هوای دیگری دارد. چراکه امسال علاوه بر برنامه های همیشگی، برنامه های جذاب و ویژه ای زیادی در نظر گفته شده است.  

اگر نه گرمای هوا و نه اوضاع جوی برایتان اهمیت دارد و تمایل دارید در ایام خلوت و با هزینه های کم سفر کنید، ماه اسفند بهترین گزینه خواهد بود.

و اما می رسیم به سوغاتی کیش، ماهی ها و میگو، ماهی تن، سنگسر، سرخو، میش ماهی و هامور از معروف ترین ماهی های کیش هستند. خرما و فراورده هایش از دیگر سوغات کیش محسوب می شود. پوشاک برند وارداتی را نیز می توانید به عنوان سوغاتی به عزیزانتان هدیه کنید.

گروه تورهای کیش جهت انتخاب تور کیش متناسب با بودجه و سلیقه تان راهنمایتان خواهند بود. با مراجعه به وب سایت تور کیش به نشانی https://تورکيش.net شانس این را خواهید داشت تا پکیج های تورهای مختلف کیش را مقایسه کنید و تور مدنظرتان را رزرو نمایید.

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور مشهد

 

تور مشهد



:: برچسب‌ها: سفر خاطره انگیز به کیش؛ جاذبه هایی که نمی توان از آن گذشت,تازه های کیش,اخبار کیش,تازه های گردشگری کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 197
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fnz.pni

کیش؛ از پارک دلفین‌ها تا کشتی یونانی

جزیره کیش را می توان به عنوان یک مقصد پر طرفدار در ایران معرفی کرد که همچون مرواریدی بر کران دریای خلیج همیشه فارس می درخشد. تور کیش سالانه گردشگران بسیاری از جزیره زیبای دیدن می کنند.

بی شک جزیره کیش برای افرادی که تمایل دارند چند روزی به دور شلوغی و هیاهو و روزمرگی‌ها شهر اوقات فراموش نشدنی را سپری کنند، بهترین گزینه خواهد بود. گردشگران این فرصت را خواهند داشت تا در سواحل زیبای جزیره از تابش آفتاب و قدم زدن بر روی شن‌های نرم و گرم لذت ببرید و نظاره گر آبی بیکران خلیج‌فارس باشند.

در این مطلب می خواهیم برخی از دیدنیها و تفریحات کیش را معرفی کنیم.

تفریحات آبی

اگر علاقه مند به گشت و‌گذار در آب با سرعت و یا با هیجان بالا هستید حتما جت اسکی در کیش را امتحان کنید. ظرفیت این وسیله دو نفر است و می توانید لحظات هیجان انگیزی را در آب های نیلگون خلیج فارس داشته باشید.

اسکی روی آب یکی دیگر از ورزش و تفریح آبی کیش به شمار می رود. گفتنی است نخستین سایت اسکی روی آب خاورمیانه در جزیره کیش قرار دارد. تور کیش این تفریح به دو صورت انجام می پذیرد.

رفتن به پارک‌های آبی و استفاده از وسایل مهیج آن از دیگر تفریحات مهیج و جالب این جزیره محسوب می شود. تم پارک آبی اوشن از پارک های آبی کیش به شمار می رود. گردشگران در این پارک می توانند از سقوط از برج‌ها و سرسره‌ها لذت ببرند. تم پارک آبی اوشن نخستین پارک آبی روباز ایران است که قطعا لحظات متفاوتی را برایتان رقم خواهد زد.

 

کیش؛ از پارک دلفین‌ها تا کشتی یونانی

 

شهر زیرزمینی کاریز

شهر زیرزمینی کیش از بهترین جاذبه‌های گردشگری و تاریخی جزیره به شمار می رود که در حدود 2500 سال قدمت دارد. این شهر در واقع شبکه‌ای از مسیرهای زیرزمینی بوده که توسط ایرانیان برای هدایت آب حفر شده است.

 

کیش؛ از پارک دلفین‌ها تا کشتی یونانی

 

کشتی یونانی

کشتی یونانی در 4 مرداد 1345 در نزدیکی روستای باغو برای همیشه در آب‌های خلیج‌فارس به گل نشست. این کشتی انبوهی از ذخایر نفتی داشته و از ارزش بسیاری برخوردار بود. خدمه کشتی مجبور به ترک و تخلیه بار آن شدند. تلاش‌های بسیاری برای بیرون کشیدن کشتی شد؛ ولی بعد از 80 روز تلاش بی‌پایان حتی یدک کش هلندی هم موفق به جا به جایی کشتی نشد. امروزه این کشتی به گل نشسته طرفداران بسیاری پیدا کرده و در میان بومیان به عروس یونانی معروف شده و امروزه به عنوان یکی از بهترین دیدنی‌های کیش تبدیل شده است.

 

کیش؛ از پارک دلفین‌ها تا کشتی یونانی

 

مرکز خرید سارینا 1

مرکز خرید سارینا 1 از بهترین و مدرن‌ترین مراکز خرید کیش به شمار می رود که مشتمل بر 10 طبقه می باشد. تور دبی طبقه یک شامل پارکینگ، دو طبقه تجاری و هفت طبقه اداری است. در این مرکز خرید کالاهایی نظیر پوشاک و البسه، لوازم کامپیوتری، لوازم ورزشی و لوازم تزیینی، صنایع دستی، عطر، ادکلن، شال و روسری و... ارائه می شود.

 

کیش؛ از پارک دلفین‌ها تا کشتی یونانی

 

پارک دلفین

پیشنهاد می شود در سفرتان به کیش سری به پارک دلفین های کیش بزنید. پارک دلفین دارای 170 هکتار می باشد. استخر دلفین ها، شیرهای دریایی و نهنگ‌ها از جاذبه‌های دیدنی این پارک به شمار می رود. در این پارک نه تنها می توانید از تماشای موجودات دریایی لذت ببرید، بلکه می توانید از دیدن باغ‌های دل انگیز این مجموعه نظیر باغ پرندگان، باغ پروانه و باغ ارکیده و کاکتوس نیز لذت ببرید.

در باغ پرندگان این مجموعه 47 گونه پرندگان و سایر جانوران نگه داری می شود. بطور کلی این مکان برای گذراندن یک روز هیجان انگیز فوق العاده می باشد.

جهت کسب اطلاع از نرخ های ویژه، آفرها و همچنین تورهای لحظه آخری کیش با گروه تورهای کیش همراه باشید. همچنین از طریق وب سایت تور کیش به نشانی تورکيش.net می توانید اقدام به رزرو آنلاین تور کیش نمایید.

 

تور کیش

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور مشهد



:: برچسب‌ها: کیش؛ از پارک دلفین‌ها تا کشتی یونانی,جاذبه های دیدنی کیش,دیدنیهای کیش,اماکن تفریحی کیش,کشتی یونانی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 205
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fnz.pni

معرفی بهترین هتل های کیش

جزیره کیش را می توان جزو معدود مقاصد گردشگری در ایران معرفی کرد که نه تنها جاذبه ی دیدنی منحصر تور کیش بفردی دارد بلکه هتل‎های لوکس و لاکچری، رستوران‎های لاکچری و تفریحات فراوانی آن نیز در میان گردشگران محبوب است.

به طور کلی جزیره کیش یک مقصد لاکچری برای سفر است و بیشتر گردشگران در سفر به کیش انتظار دارند، در هتل‎هایی با استانداردها و امکانات عالی اقامت داشته باشند. در ادامه برخی از هتل خوب و 5 ستاره کیش را معرفی می کنیم.

هتل داریوش

هتل داریوش از بهترین و معروف ترین هتلهای کیش است که در معماری آن از بنای تخت جمشید الهام گرفته شده است. تور کیش قطعا با اقامت در این هتل سفری خاطره انگیز و سرشار از تجربه ای بی نظیر را کسب خواهید کرد. این هتل با دارا بودن فضاهای گردشی، ورزشی و مدرن توانسته است همواره مورد رضایت مسافران تور کیش واقع شود. هتل داریوش کیش از چشم انداز زیبای آب های نیلگون خلیج همیشه فارس برخوردار است. هتل داریوش تا بازار پردیس حدود 800 متر فاصله دارد. بازار پردیس 1 در فاصله ی 500 متری باغ پرندگان و پارک دلفین‌ها در فاصله ی 5 کیلومتری و کشتی یونانی در فاصله ی 16 کیلومتری از این هتل قرار گرفته است.

 

معرفی بهترین هتل های کیش

 

هتل شایان

هتل شایان یکی از هتل های لوکس و 5 ستاره کیش است که در سال 1388 به جمع گروه هتل‌های پارس اضافه شد. این هتل دارای 193 اتاق با امکاناتی نظیر لابی، اینترنت وای‌فای در لابی و اتاق‌ها، کافی شاپ، رستوران و پارکینگ و... می باشد. در این هتل لوکس و مجلل، چندین رستوران و سالن شیک به نام های رستوران فرانسوی، رستوران شمبلیر و رستوران سنتی باغ بهشت در نظر گرفته شده که انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را برای میهمانان تور کیش همراه با جشن‌های مفرح شبانه در نظر گرفته اند. با اقامت در این هتل می توانید از امکاناتی نظیر وسایل تفریحی و ورزشی مانند دوچرخه و موتور سیکلت در ساحل اختصاصی بهره مند شوید.

 

معرفی بهترین هتل های کیش

 

هتل شایگان

هتل شایگان از دیگر هتل های 5 ستاره است. یکی از ویژگیهای مثبت این هتل برخوردار بودن از اتاق‌ها و سوئیت‌های مختلف، است که میهمانان هتل می توانند اتاق مورد نظرشان را باتوجه به سلیقه شان انتخاب کنند. اتاق های هتل با رنگ‌های گرم و با نشاطی طراحی شده اند. از جمله امکاناتی که برای هتل شایگان کیش در نظر گرفته شده شامل اتاق‌هایی بسیار بزرگ و مجهز به تمامی امکانات رفاهی، بالکن با چشم‌انداز بی نظیر، رستوران ، کافی‌شاپ، چایخانه داخل باغ، استخر سرپوشیده، سالن بیلیارد و آتلیه عکاسی می باشد. یکی از مزیت های هتل شایگان کیش دسترسی آسانش به مراکز خرید تور کیش، ساحل خلیج فارس و اسکله تفریحی کیش است.

 

معرفی بهترین هتل های کیش

 

هتل پارمیس

هتل پارمیس از هتل های پنج ستاره کیش است که مشتمل بر 168 اتاق و با امکاناتی نظیر لابی، لاندری، پارکینگ رایگان، جکوزی، صندوق امانات و پذیرش شبانه روزی می باشد. هتل بین‌المللی پارمیس از بزرگ‌ترین و مجهزترین هتل‌های جزیره کیش به شمار می رود. برخی از امکاناتی که برای اتاق های هتل در نظر گرفته شده شامل چشم اندازی زیبا، صبحانه و ناهار به صورت بوفه، آب معدنی رایگان، مینی بار، اینترنت، سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، روم سرویس و صندوق امانات اختصاصی و... می باشد.

 

معرفی بهترین هتل های کیش

 

هتل مریم

هتل مریم در گروه هتل های سورینت قرار دارد که در جنوب شرقی میدان امیرکبیر جزیره کیش واقع شده است. این هتل در سال 1392 مورد بازسازی و نوسازی قرار گرفته است. در معماری هتل مریم از سبک معماری اروپایی باروک الهام گرفته شده است. هتل مریم فاصله ی نزدیکی به ساحل دریا و اسکله تفریحی و همچنین مراکز خرید کیش مانند بازارهای مروارید، پردیس 1 و 2، مرکز تجاری و هایپر مارکت دارد. این هتل دارای 56 اتاق و سوئیت در تیپ های اتاق استاندارد، سوئیت جونیور، سوئیت لوکس و سوئیت پرزیدنشیال می باشد که از امکاناتی نظیر روم سرویس، صبحانه بوفه، ناهار بوفه، سرویس عصرانه، سرویس چای و قهوه، اینترنت وایرلس، صندوق امانات اختصاصی، سیستم تلویزیونی IPTV و مینی بار و... برخوردار هستند.

 

معرفی بهترین هتل های کیش

 


هتل ارم

هتل ارم جزو هتل‌های 4 ستاره و لوکس کیش محسوب می شود که دارای 245 اتاق با امکاناتی نظیر آرایشگاه، پارکینگ رایگان، تور دبی سالن اجتماعات، 4 استخر، جکوزی، پذیرش 24 ساعته، خودپرداز و سالن بدنسازی و.... می باشد. هتل ارم به مراکز خرید پردیس 1 و 2 کیش 2 دقیقه، تا پارک ساحلی مرجان کیش، مرکز خرید مرجان کیش، تا مرکز خرید مروارید کیش دسترسی آسانی دارد. همچنین پلاژ ساحلی بانوان شهر کیش در فاصله ی 9 دقیقه ای، مراکز خرید پردیس 1 و 2 کیش در 9 دقیقه ای به صورت پیاده، فرودگاه کیش در فاصله ی 10 دقیقه ای و کشتی یونانی کیش در فاصله ی 18 دقیقه ای از هتل ارم کیش قرار گرفته است.

جهت کسب اطلاع از نرخ های ویژه، آفرها و همچنین تورهای لحظه آخری کیش با گروه تورهای کیش همراه باشید. همچنین از طریق وب سایت تور کیش به نشانی تورکيش.net می توانید اقدام به رزرو آنلاین تور کیش نمایید.

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور مشهد

 

تور مشهد



:: برچسب‌ها: معرفی بهترین هتل های کیش,هتل های کیش,هتل های ارزان کیش,امکانات هتل های کیش,معرفی هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 189
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fnz.pni

راهنمای سفر به کیش در تور کیش

بی شک سفر 7 روزه به جزیره کیش، همراه با ساحلی نقره‌ فام، آفتاب تابستانی، آسمانی آبی و آرام، آب‌هایی نیلگون، کشتی یونانی کیش هوایی پاک و آرامش تجربه ی بی نظیری خواهد بود. در واقع سفر به کیش تمام آنچه برای یک سفر خاطره انگیز انتظار دارید را برای شما فراهم می‌کند. سواحل کیش از کم‌خطرترین سواحل دنیا محسوب می شود چراکه فاقد کوسه خطرناک بوده و کوسه‌هایی که بعضا در ساحل کیش دیده می‌شوند، برای شناگران خطری را تهدید نمی کند چراکه از ماهی‌های کوچک تغذیه می‌کنند.

ساحل کیش در نوع خود بسیار منحصر بفرد است و هم در فصل سرد و هم در فصل گرم طرفداران بسیاری دارد. گردشگران در سواحل کیش می توانند فعالیت های تفریح دریایی را تجربه کنند. با برنامه ای دقیق و حساب شده می توانید از مروارید خلیج فارس، دیدنیها و تفریحات کیش نظیر کشتی یونانی، شهر زیر زمینی کاریز و شهر باستانی حریره، تفریحات دریایی لذت ببرید.

در این مطلب لیستی از بهترین دیدنیها و تفریحات کیش را معرفی می کنیم تا اطلاعاتی را از  جاذبه های کیش کسب کنید.

مجتمع تفریحات دریایی

گردشگران برای انجام فعالیت های ورزشی و دریایی می توانند به مجتمع تفریحات دریایی که در خیابان سنایی، بلوار اندیشه کیش اسکله تفریحی کیش واقع شده مراجعه کنند. در این مجموعه امکان استفاده از غواصی، جت اسکی، پاراسل، پانانا، شاتل، قایق تندرو و اسکی روی آب و... فراهم شده است. علاوه بر این امکاناتی نظیر کافی‌شاپ، سالن ماساژ، فروشگاه لوازم شنا، سرویس‌های بهداشتی، دوش، انبار، اتاق غریق نجات و … برای گردشگران تور کیش در نظر گرفته شده است. گفتنی است در این مجموعه لازم نیست پول به همراه داشته باشید چراکه با استفاده از مچ بندهای الکترونیکی می توانید تمام نیازهای خود را به‌منظور خرید رفع ‌کنید.

 

راهنمای سفر به کیش در تور کیش

 

فود کورت دامون

توصیه می شود برای صرف یه وعده ناهار لذیذ و متفاوت به فود کورت دامون که در بلوار حریره واقع شده بروید. این رستوران پیشنهاد بیشتر مسافران تور کیش است.

 

راهنمای سفر به کیش در تور کیش

 

پارک دلفین و باغ پرندگان

پارک دلفین ها از بهترین و معروف ترین دیدنیهای کیش به شمار می رود که در زمینی به مساحت 100 هکتاری واقع شده است. بازدیدکنندگان این مجموعه قطعا از تماشای انواع گونه های گیاهی لذت خواهند برد. در بخش دلفیناریوم نیز گونه های پستانداران دریایی مانند شیر دریایی و پنگوئن و دلفین های بازیگوش دیده می شود که حرکات دیدنی و جالبی را از خود به نمایش می گذارند. به وسیله اتوبوس قطاری می توانید پس از طی مسافتی، از باغ پرندگان که دارای انواع گونه های منحصر بفرد پرندگان است، دیدن نمایید.

 

راهنمای سفر به کیش در تور کیش

 

مرکز خرید سارینا 1

مرکز خرید سارینا 1 از بهترین مراکز خرید کیش به شمار می رود که در بلوار خیام سواحل کیش واقع شده است. مسافران تور کیش می توانند در این مرکز خرید از اجناسی نظیر پوشاک مارک دار، لوازم آرایشی، کیف و کفش و اسباب‌بازی و... دیدن کنند.

 

راهنمای سفر به کیش در تور کیش

 

کشتی یونانی

این کشتی به گل نشسته در ضلع غربی جزیره واقع شده است و امروزه به یکی از دیدنیهای پرطرفدار کیش تبدیل شده است. تماشای غروب آفتاب در کنار کشتی بسیار دیدنی است. با وجود اینکه فرسودگی هایی در بدنه‌ی آن وجود دارد ولی همچنان زیباست.

 

راهنمای سفر به کیش در تور کیش

 

شهر زیر زمینی کاریز

شهر زیرزمینی کاریز کیش در دهکده‌ی المپیک قرار دارد و به عنوان یکی از جاذبه‌های گردشگری و تاریخی جزیره کیش به شمار می رود. کاریز کیش در حدود 2500 سال قدمت دارد و زمانی آب شیرین ساکنان جزیره را تامین می‌کرده، است و امروزه به یک شهر زیرزمینی شگفت‌انگیز با 10000 مترمربع وسعت تبدیل شده است. این قنات در عمق 16 متری زیر زمین قرار دارد. قطعا با سقف پوشیده از صدف و مرجان‌هایی که به گفته کارشناسان 270 تا 570 میلیون سال قدمت دارند، مسحور خواهید شد.

 

راهنمای سفر به کیش در تور کیش

 

 فودلند کیش

پیشنهاد دیگر ما برای صرف ناهار فودلند است که برای علاقه مندان به غذاهای مدرن پیشنهاد خوبی می باشد. طعم و کیفیت غذاهای فودلند کیش فوق العاده است.

 

راهنمای سفر به کیش در تور کیش

 

پارک تفریحی ساحلی مرجان

این پارک ساحلی در ضلع جنوب شرقی جزیره قرار دارد و مکان بسیار مناسبی برای استراحت و گذراندن اوقات فراغت به دور از شلوغی شهر می باشد. در این پارک این فرصت را خواهید داشت تا ساعت‌ها در آلاچیق‌های پارک رو به دریا بنشینید و نظاره گر منظره ی زیبای غروب آفتاب باشید.

 

راهنمای سفر به کیش در تور کیش

 


مرکز خرید مرجان

این مرکز خرید دارای یک طبقه با 260 واحد تجاری‌ می باشد. این مرکز خرید به پارک ساحلی مرجان، فود کورت کیش و قیمت‌های فاصله ی نزدیکی دارد که می توانید بعد از خرید به منظور استراحت و رفع گرسنگی به پارک ساحلی و رستوران فود کورت مراجعه کنید. انواع لباس‌های مردانه، زنانه، بچه‌گانه، کیف و کفش، لوازم‌خانگی و شکلات و قهوه در مرکز خرید مرجان ارائه می گردد.

 

راهنمای سفر به کیش در تور کیش

روستای باغو

روستای باغو کیش با درختان انبوه کهن‌سال خود از روستاهای قدیمی کیش محسوب می شوند. در اینجا شانس این را خواهید داشت تا گله‌های آهوانی که به منظور خوردن آب که به این منطقه می آیند، تماشا کنید. چادر‌های سنتی که در ورودی روستا به چشم می خورد بیانگر نوع زندگی و آداب و رسوم مردمان روستا است.

 

راهنمای سفر به کیش در تور کیش

 

خانه مردم‌شناسی

در محله‌ی سفین خانه‌ای با قدمت 200 ساله قرار دارد که جزو قدیمی‌ترین محله های جزیره کیش به حساب می آید. گردشگران با بازدید از این مجموعه با صنایع‌دستی و سنتی، تاریخ و فرهنگ و نوع معیشت مرمان بومی کیش آشنا خواهند شد. بنای خانه با اتاق‌های متعددی که هریک معرف کاربرد خاصی است، نمادی از اصالت مهمان‌نوازی مردمان کیش می باشد.

 

راهنمای سفر به کیش در تور کیش

 

 رستوران شاورما

برای عاشقان کباب ترکی (دنر) پیشنهاد ما رستوران شاورما است که توصیه می شود در سفر کیش حتما سری به این رستوران بزنید و از طعم دنرهای رستوران لذت ببرید.

 

راهنمای سفر به کیش در تور کیش

 

 اسکله تفریحی

در خیابان سنایی و خیابان دریا اسکله تفریحی دریایی کیش قرار دارد که علاوه بر لذت بردن از آرامش و زیبایی این منطقه می توانید فعالیت های هیجان انگیز قایق‌های پدالی، جت اسکی و غواصی را نیز تجربه کنید. و یا با بر روی اسکله قدم بزنید و از تماشای انواع و اقسام ماهی‌های رنگارنگ و زیبا لذت ببرید. این اسکله تفریحی به صورت شبانه پذیرای گردشگران است.

 

راهنمای سفر به کیش در تور کیش

 

کلبه هور

کلبه هور کیش دیدنی در میدان هور واقع شده است. قطعا از تماشای بستر صخره‌ای لذت خواهید برد. در این مکان این فرصت را خواهید داشت تا به ماهیگیری و غواصی بپردازید و محو زیبایی رشته کوه‌های جنوب هرمزگان شوید. همچنین لنج به گل نشسته‌ای در 200 متری ساحل دریا قرار دارد که در روشنایی شب این منطقه بسیار دیدنی می شود.

جهت کسب اطلاع از نرخ های ویژه، آفرها و همچنین تورهای لحظه آخری کیش با گروه تورهای کیش همراه باشید. همچنین از طریق وب سایت تور کیش به نشانی تورکيش.net می توانید اقدام به رزرو آنلاین تور کیش نمایید.

 

تور کیش

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور مشهد



:: برچسب‌ها: راهنمای سفر به کیش در تور کیش,اخبار کیش,تازه های کیش,توصیه های سفر به کیش,اخبار گردشگری کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 186
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 ارديبهشت 1398 | نظرات ()